м. Київ
Виберіть місто

      Я поповнив рахунок, але в системі «Мій Київстар» цей платіж не відображається. Чому?

      Зверніть увагу, що у контрактних абонентів розділ може оновлюватися із затримкою до двох днів, у абонентів передплаченої форми обслуговування – до двох годин. Якщо ви впевнені, що причина не в цьому, напишіть нам у чат.

      Нагадуємо, що перевірити витрати та нарахування за вашим номером або рахунком можна так:

      1. Зайдіть на сторінку «Витрати і платежі» (в додатку – на сторінку «Витрати»).
      2. У розділі «Нарахування за період» (в додатку натисніть «Повний звіт») виберіть:
        • якщо ви контрактний абонент – перевірку за особовим рахунком;
        • якщо у вас передплачений номер – перевірку за номером.
      3. Виберіть потрібний період та натисніть «Розрахувати нарахування».

      Знайшли відповідь на своє запитання?

      Дякуємо за ваш відгук! :)

      Дякуємо за відгук! Ми станемо краще:

      Знайти відповідь у Спільноті Київстар