Координатор
Координатор — це працівник, уповноважений керувати корпоративними номерами та підключеними послугами своєї організації. Зокрема переглядати інформацію про витрати, змінювати тарифи, завантажувати звіти тощо. Зареєструвати свого координатора та оформити довіреність може будь-яке підприємство, що користується зв’язком від Київстар.

Як зареєструвати координатора
Координатором може бути як директор, так і будь-який працівник організації.
Заповніть і завірте підписом директора вашої організації та печаткою (за наявності):
- Довіреність, якщо координатором буде працівник організації;
- Заяву, якщо координатором буде директор організації;
Підготуйте пакет документів;
Відвідайте найближчий магазин Київстар або зверніться до персонального менеджера.
Якщо у вас є електронний підпис (КЕП), можете написати у чат — ми допоможемо оформити все дистанційно.
Що може координатор

Звертатися по допомогу через спеціальні канали зв’язку
- Окрема гаряча лінія 0 800 303 466 для координаторів
- Голосове меню 477
- Персональний менеджер (для деяких компаній).
- Онлайн-чат
- Магазини Київстар (за наявності документа, який посвідчує особу координатора).

Керувати номерами та послугами онлайн
- Вебплатформа Мій Київстар для бізнес-клієнтів дає змогу працювати з усіма номерами та підключеними послугами по компанії.
- Мобільний додаток Мій Київстар доступний усім бізнес-абонентам. Тут зручно переглядати інформацію по своєму номеру. Встановити додаток на смартфон можна в Google Play або App Store.
- Рахунки й документи можна підписувати й отримувати через системи електронного документообігу: Star.Docs, M.E.Doc, Вчасно та інші.

Своєчасно отримувати інформацію
- Деталізована звітність щодо споживання послуг серед ваших працівників.
- Щомісячна фінансова звітність та податкові накладні по вашій компанії.
- Інформування щодо всіх новин та змін.

Додаткові опції
- Готівковий чи безготівковий способи оплати рахунків. Детальніше за посиланням.
- Послуга Відстрочка платежу.
- Персональні пропозиції для працівників.
- Блог для бізнесу Kyivstar Business Hub.

Пам'ятка для координатора
Завантажуйте та майте основну інформацію про можливості координатора завжди під рукою.

Вебплатформа Мій Київстар для координаторів
Вебплатформа Мій Київстар — це сучасний інструмент для бізнес-клієнтів, щоб керувати номерами компанії та підключеними послугами. На платформі координатор може відстежувати та аналізувати активність усіх номерів та кожного номера окремо. А ще — підключати і змінювати тарифи й послуги, контролювати витрати, формувати звіти тощо.
Якщо потрібна допомога оператора
Напишіть нам у чат
Наші спеціалісти дадуть відповідь на ваші запитання онлайн. Чат працює в будні з 9:00 до 18:00.
Щодо мобільного зв’язку
466 — з мобільних Київстар,
0 800 300 466 — зі стаціонарних та інших мобільних
Лінія для координаторів — 0 800 303 466, 044 466 34 66, +380 67 466 34 66
Щодо фіксованого зв’язку
Для представників великого бізнесу — 044 393 33 93, 0 800 303 393
Для представників малого та середнього бізнесу — 0 800 300 00 0, 0 44 490 00 00
У роумінгу
Якщо ви за кордоном і вам потрібна допомога, скористайтеся довідкою в роумінгу — оператор зателефонує вам. Послуга безкоштовна.
+380 67 466 04 66 — з інших номерів у роумінгу. Дзвінок на цей номер платний.