Координатор
Координатор — це працівник, уповноважений керувати корпоративними номерами та підключеними послугами своєї організації. Зокрема переглядати інформацію про витрати, змінювати тарифи, завантажувати звіти тощо. Зареєструвати свого координатора та оформити довіреність може будь-яке підприємство, що користується зв’язком від Київстар.

Як зареєструвати координатора
Координатором може бути як директор, так і будь-який працівник організації.
Самостійно онлайн
Щоб оформити документи, знадобиться електронний підпис директора компанії
Через чат
Наш оператор підкаже вам, що потрібно зробити
Замовити дзвінок
Якщо не виходить зареєструватися самостійно, ми зателефонуємо і допоможемо
Звернутися в магазин Київстар або до персонального менеджера
Вам знадобляться такі документи
Що може координатор

Звертатися по допомогу через спеціальні канали зв’язку
- Окрема гаряча лінія 0 800 303 466 для координаторів
- Голосове меню 477
- Персональний менеджер (для деяких компаній).
- Онлайн-чат
- Магазини Київстар (за наявності документа, який посвідчує особу координатора).

Керувати номерами та послугами онлайн
- Вебплатформа Мій Київстар для бізнес-клієнтів дає змогу працювати з усіма номерами та підключеними послугами по компанії.
- Мобільний додаток Мій Київстар доступний усім бізнес-абонентам. Тут зручно переглядати інформацію по своєму номеру. Встановити додаток на смартфон можна в Google Play або App Store.
- Рахунки й документи можна підписувати й отримувати через системи електронного документообігу: Star.Docs, M.E.Doc, Вчасно та інші.

Своєчасно отримувати інформацію
- Деталізована звітність щодо споживання послуг серед ваших працівників.
- Щомісячна фінансова звітність та податкові накладні по вашій компанії.
- Інформування щодо всіх новин та змін.

Додаткові опції
- Готівковий чи безготівковий способи оплати рахунків. Детальніше за посиланням.
- Послуга Відстрочка платежу.
- Персональні пропозиції для працівників.
- Блог для бізнесу Kyivstar Business Hub.

Пам'ятка для координатора
Завантажуйте та майте основну інформацію про можливості координатора завжди під рукою.

Вебплатформа Мій Київстар для координаторів
Вебплатформа Мій Київстар — це сучасний інструмент для бізнес-клієнтів, щоб керувати номерами компанії та підключеними послугами. На платформі координатор може відстежувати та аналізувати активність усіх номерів та кожного номера окремо. А ще — підключати і змінювати тарифи й послуги, контролювати витрати, формувати звіти тощо.
Якщо потрібна допомога оператора
Напишіть нам у чат
Наші спеціалісти дадуть відповідь на ваші запитання онлайн.
Щодо мобільного зв’язку
466 — з мобільних Київстар,
0 800 300 466 — зі стаціонарних та інших мобільних
Лінія для координаторів — 0 800 303 466, 044 466 34 66, +380 67 466 34 66
Щодо фіксованого зв’язку
Для представників великого бізнесу — 044 393 33 93, 0 800 303 393
Для представників малого та середнього бізнесу — 0 800 300 00 0, 0 44 490 00 00
У роумінгу
Якщо ви за кордоном і вам потрібна допомога, скористайтеся довідкою в роумінгу — оператор зателефонує вам. Послуга безкоштовна.
+380 67 466 04 66 — з інших номерів у роумінгу. Дзвінок на цей номер платний.
Найчастіше запитують
Тепер можна зареєструватися онлайн