store iconМагазини
icon-pin-region

Шановний абоненте!

Ваш номер за договором тривалий час не використовується. Щоб його не втратити, будь ласка, відновіть активність номера.

NO_DATA

Що потрібно зробити для відновлення номера

Поповніть рахунок

Щоб на рахунку залишилося мінімум 0,01 грн. Без комісій зручно поповнитися на сайті або за номером 899

Скористайтеся послугами зв’язку

Наприклад, зателефонуйте, надішліть SMS-повідомлення чи скористайтеся мобільним інтернетом

Якщо номер тимчасово відключений за вашим проханням

NO_DATA

Надішліть заявку на відновлення обслуговування:

  • Якщо у вас є право керування послугами: за номером 477 (з України) або *105*466# (з роумінгу)
  • Звернувшись до координатора
NO_DATA

Після відновлення поповніть рахунок — без комісій це зручно зробити:

NO_DATA

Скористайтеся будь-якими послугами мобільного зв’язку:

  • Зателефонуйте
  • Надішліть SMS-повідомлення
  • Скористайтеся мобільним інтернетом
NO_DATA

Важливо

У разі відсутності активності за номером ми будемо вимушені припинити надання послуг відповідно до п.п. 2 п. 55 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, що затверджені Постановою КМУ № 295 від 22.04.2012 року, та положень п. 9.2.3 Умов надання телекомунікаційних послуг ПрАТ Київстар.

Ви завжди можете вибрати інший тариф

LOVE UA Світло. Бізнес

  • 15 ГБ мобільний інтернет
  • Безлім на Київстар
  • 150 хв на інші мобільні, міські по Україні та ще в 13 країн
  • 100 SMS по Україні
  • 2 Cуперсили без доплат на вибір
  • У тарифі діє Роумінг як вдома

LOVE UA Пісня. Бізнес

  • 25 ГБ мобільний інтернет
  • Безлім на Київстар
  • 250 хв на інші мобільні, міські по Україні та ще в 13 країн
  • 200 SMS по Україні
  • 2 Cуперсили без доплат на вибір
  • У тарифі діє Роумінг як вдома

LOVE UA Рух. Бізнес

  • Безлім мобільний інтернет
  • Безлім на Київстар
  • 350 хв на інші мобільні, міські по Україні та ще в 13 країн
  • 300 SMS по Україні
  • 2 Cуперсили без доплат на вибір
  • У тарифі діє Роумінг як вдома

Найчастіше запитують

Відразу після відновлення номера буде знято плату за тариф на місяць вперед. Відлік місяця йтиме від дати відновлення. Надалі — плата за тариф зніматиметься як зазвичай щодня рівними частинами впродовж місяця.

Якщо плата за тариф знімалася щоденно з першого місяця підключення, то при відновленні відразу зніметься плата за період з 1-го числа поточного місяця до дати, коли було відновлено обслуговування. А надалі буде нараховуватися рівними частинами щодня.