Підтримка бізнес-абонентів

На цій сторінці зібрано корисну інформацію про користування послугами та сервісами для бізнесу, а також найпоширеніші запитання.

support_head

Якщо потрібна допомога оператора

b2b_chat.

Напишіть нам у чат

Наші спеціалісти дадуть відповідь на ваші запитання онлайн. Чат працює в будні з 9:00 до 18:00.

NO_DATA

Щодо мобільного зв’язку

466 — з мобільних Київстар,
0800 300 466 — зі стаціонарних та інших мобільних

Лінія для координаторів — 0800303466, 0444663466, 0674663466

NO_DATA

Щодо фіксованого зв’язку

Для представників великого бізнесу — 0443933393, 0800303393

Для представників малого та середнього бізнесу — 0800300000, 0444900000

bayraktar_black

У роумінгу

Якщо ви за кордоном і вам потрібна допомога, скористайтеся довідкою в роумінгу — оператор зателефонує вам. Послуга безкоштовна.

+3800674660466 — з інших номерів у роумінгу. Дзвінок на цей номер платний.

Як самостійно керувати послугами

Будь ласка, зверніть увагу. Працівники з бізнес-тарифами можуть керувати послугами за своїм номером, якщо в них підключено Самостійне управління послугами. Якщо ні, зверніться до свого координатора.

NO_DATA

Голосове меню

466 — отримати інформацію та зв’язатися з оператором
477 — керувати послугами
222 — міжнародні дзвінки
466*35 — «Відстрочка платежу»

Дзвінки доступні з мобільних Київстар та не оплачуються.

NO_DATA

Мобільний додаток Мій Київстар

для всіх користувачів

Керуйте витратами, послугами мобільного зв’язку та домашнім інтернетом за своїм номером. Завантажити додаток на смартфон можна в Google Play або App Store.

mac

Вебверсія Мій Київстар

для координаторів

Керуйте іншими номерами вашої організації, відстежуйте витрати, отримуйте звіти, управляйте послугами.

Магазини Київстар бізнес

Магазини Київстар

Отримати консультацію бізнес-експерта, підключити послуги чи розв’язати свої питання можна в магазинах Київстар. На жаль, під час війни не всі наші магазини та спеціалісти працюють, тому перед візитом радимо перевіряти актуальний графік роботи.

Найчастіше користуються

uah

Поповнення рахунку

sim-card icon

Заміна SIM-карти

mob

eSIM

two_sim

Запасна SIM-карта

himars

Роумінг як вдома

Ukraine

Національний роумінг

time

Відстрочка платежу

reregistration

Перереєстрація номера

reactivation_number

Тимчасове відключення / повторне підключення номера

forward_call

Переадресація виклику

Поповнення рахунку

Поповнити рахунок можна:

  • за реквізитами

п/р UA333510050000026005325079000 в АТ «УкрСиббанк», м.Київ МФО 351005, ЄДРПОУ 21673832

п/р UA873808050000000026003707654 в АТ «Райффайзен Банк» МФО 380805, ЄДРПОУ 21673832

Якщо ви ще не користуєтеся програмами кредитування, рекомендуємо послугу «Мікрокредит».

info_support

Інформація для координаторів

Координатор — це працівник, що уповноважений керувати послугами та тарифами за іншими номерами компанії. Робити це можна дистанційно — через окрему телефонну лінію, персонального менеджера чи вебверсію Мій Київстар. Координатор може:

  • Швидко підключати або відключати послуги за всіма номерами організації;
  • Переглядати детальні звіти про витрати організації та користування послугами, контролювати рахунки;
  • Отримувати персональне інформування про зміни та нові сервіси.
info_support

Інформація для користувачів бізнес-тарифів

Якщо за вашим номером підключено Самостійне управління послугами, ви можете самі керувати послугами через додаток Мій Київстар або голосове меню 477. Підключити вам цю послугу може координатор вашої компанії.

mail_to_kyivstar_b2b

Як подати офіційне звернення або запит до Київстар

Під час війни, коли більшість наших спеціалістів працює віддалено, Київстар тимчасово не має можливості приймати офіційні запити та звернення у паперовому вигляді. Проте ви завжди можете надіслати запит на електронну адресу info@kyivstar.net або звернутися в будь-який магазин Київстар.

Обов'язково вкажіть:

  • прізвище, ім’я, по батькові керівника та підпис автора;
  • поштову адресу вашого офісу;
  • суть звернення.

Будь ласка, зверніть увагу. Ми розглядаємо тільки ті запити інформації та інші офіційні документи від адвокатів, представників силових структур, депутатів усіх рівнів та будь-яких представників органів державної влади, які оформлені відповідно до вимог нормативно-правових актів України. Якщо ви надсилаєте якийсь із цих документів електронною поштою, на них має бути електронно-цифровий підпис автора.

Найчастіше запитують

Координатор має оформити запит через чат на нашому сайті, за номером 466 або звернутися до персонального менеджера.

Підключити цю послугу абонентам може координатор через Мій Київстар. Для цього на стартовій сторінці виберіть номер, натисніть на нього — відкриється перелік можливих дій. Виберіть «Управління послугами», а із запропонованого списку — «Самостійне управління» і подайте заявку.

Перевірити залишок на основному рахунку можна за допомогою коду *111#, за номером 909, а також у системі Мій Київстар.

Інформація про ваш тарифний план, залишок тарифних мегабайтів, хвилин, SMS — за кодом *112#. Дізнатися, який у вас тариф — за кодом 10001*2#. Детальні умови використання та перевірки бонусів рекомендуємо уточнювати на сторінці вашого тарифу.

Додатково координатори можуть через меню *466# (набирайте зі свого номера) безкоштовно замовити такі звіти:

  • Звіт «Поточні баланси, витрати і платежі за кодом ЄДРПОУ»
  • Звіт «Деталізовані платежі за кодом ЄДРПОУ»
  • Звіт «Дебіторська заборгованість»
  • Звіт «Податкові накладні»
  • Звіт «Сумарні витрати за особовим рахунком»
  • Звіт «Перелік абонентів, що мовчать»
  • Звіт «Деталізовані витрати за телефонним номером»

Варіанти повтору рахунків:

Якщо ви користувач системи М.E.Doc, ви можете отримати рахунок з ЕЦП у М.E.Doc або СОТА.

Щоб отримати рахунок на ваш email (з ЕЦП, у pdf або xml), напишіть нам у чат (у будні з 9:00 до 18:00).

Через Мій Київстар можна переглянути рахунки за попередній період (зауважте, що ці рахунки не є фіскальними). Для цього перейдіть на сторінку «За особовим рахунком», виберіть розділ «Витрати», виберіть період та натисніть кнопку «Рахунок»

Об’єднати або роз’єднати рахунки можна тільки після підписання документів. Оскільки деякі магазини Київстар тимчасово не працюють, радимо вам зробити це дистанційно в системі Star.Docs, використовуючи електронний підпис. Зверніться до вашого персонального менеджера або напишіть нам у чат.

Підключити більшість послуг та змінити тариф можна через Мій Київстар або за номером 477. Подати заявки можуть координатори та абоненти з правом управління послугами.

Щоб подати заявку на зміну тарифного плану або активацію послуги, зайдіть у розділ «Послуги та акції» і виберіть потрібний розділ: «Зміна тарифного плану», «Управління послугами», «Управління абонентськими номерами» або «Заявки від користувачів».

Користувачі системи можуть замовляти підключення за своїм номером послуг, акцій, подавати заявку на зміну тарифного плану, але заявку буде виконано тільки після підтвердження координатором. Період розгляду заявки — 7 днів, після цього вона автоматично відхиляється. Будь ласка, зверніть увагу. Доступ до даних за всіма абонентськими номерами є тільки через вебверсію системи для координаторів. Через мобільний додаток можна керувати тільки своїм номером.

Усім користувачам

Скористайтеся системою Мій Київстар, якщо ви раніше були зареєстровані. Перейдіть у розділи: Послуги — Підключення послуги — Управління зв'язком — Переадресація дзвінків — Переглянути — Змінити.

Координаторам

Ви можете подати заявку через Мій Київстар із будь-якого номера своєї корпорації. Щоб встановити або скасувати переадресацію, зайдіть у Мій Київстар, перейдіть у розділ Послуги та акції — Керування послугами — Базові послуги — Переадресація голосу та виберіть потрібну дію.

Послуга переадресації не оплачується. На рахунку номера, з якого ввімкнено переадресацію, має бути достатньо коштів для того, щоб здійснити виклик. Переадресований дзвінок оплачується як вихідний дзвінок відповідно до умов вашого тарифного плану.

Зверніть увагу, у зв’язку з оновленням звітних документів (рахунків) з 1 травня 2021, щоб отримувати їх у коректному форматі, необхідно провести деякі налаштування у програмному забезпеченні, яким користується ваша компанія.

Для вашої зручності пропонуємо скористатися описом структури XML, що допоможе налаштувати ваше програмне забезпечення для обробки рахунків у новому форматі.

Відповідно до вимог ст. 14 Податкового кодексу (підпункти 14.1.202 та 14.1.203), операції з безоплатної передачі товарів (робіт, послуг) для цілей оподаткування вважаються їхнім продажем. Це означає, що платник податку, який безоплатно передає товари (роботи, послуги), зобов‘язаний у звітному періоді такої передачі визнати дохід у розмірі, визначеному на рівні не нижче звичайної ціни. Безоплатні послуги не оплачуються абонентом.

Із коротким описом значення деяких рядків у рахунку-фактурі можна ознайомитися за посиланням.

  1. Немає покриття (EDGE/3G/4G)

Переконайтеся, що в телефоні вибрано правильний тип мережі, а ваша SIM-карта й телефон підтримують їх. Якщо раніше все працювало, а проблема виникла тільки зараз, запитайте інших абонентів, чи не було в них схожої ситуації. Якщо інтернет не працює тільки у вас, спробуйте перезавантажити телефон та перевірити вашу SIM-карту в іншому телефоні.

  1. Не підключено інтернет за номером

Ви можете перевірити статус послуги через Мій Київстар. Якщо послугу відключено, зверніться до вашого координатора.

  1. Закінчилися кошти або мегабайти

Перевірте стан рахунку за допомогою запиту *111# та залишок мегабайтів — *112#. Поповніть рахунок, якщо потрібно, і перезавантажте телефон через 30 хвилин після поповнення.

  1. Не налаштовано телефон

Переконайтеся, що в телефоні ввімкнено передачу даних та прописано точку доступу: ks або internet.

  1. Не відкривається певний сайт, не працює конкретний додаток

Це означає, що складнощі є з конкретним ресурсом або додатком. Спробуйте зайти на них пізніше. Якщо рекомендації не допомогли, напишіть нам у чат — ми все перевіримо.

  1. Проблеми з покриттям

Якщо ситуація виникла нещодавно і проявляється також в інших абонентів у конкретному місці, це може бути тимчасовий збій. Якщо ситуація виникла давно і проявляється у вас будь-де, а в інших усе гаразд, переконайтеся у справності вашого телефона та SIM-карти. Для цього перезавантажте телефон і протестуйте SIM-карту в іншому пристрої.

  1. Проблеми під час вихідних викликів

Уважно прослухайте системне оголошення (можливо, абонент не в мережі або у нього встановлено автовідповідач) або перевірте інформацію на екрані.

  1. Проблеми під час вхідних викликів

Якщо ви не можете отримувати виклики, перевірте налаштування переадресації, а також чи не ввімкнено у вас режим «не турбувати».

  1. Погана якість передачі мови

Це може бути тимчасовий збій. Також можна спробувати зменшити гучність динаміка, щоб позбутись ефекту луни. Якщо рекомендації не допомогли, напишіть нам у чат — ми все перевіримо.

Щоб оформити доставку SIM-карт, будь ласка, зверніться до свого персонального менеджера або напишіть нам у чат.

Будь ласка, напишіть нам у чат.