store iconМагазини
icon-pin-region

Бізнес працює

Із комплексом рішень від Київстар для продовження, відновлення або початку роботи бізнесу навіть під час війни.

business-no-war

Актуальні сервіси

cell

Тарифи для корпоративних клієнтів

fixed-internet logo

Фіксований зв’язок

cloud phone icon

Хмарний контакт-центр

analyse_data

Аналіз потреб клієнта з Big Data

send icon

Таргетовані SMS-розсилки

send icon

SMS-розсилки в реальному часі

info

Платформа для самостійних розсилок ADWISOR

MSO-offline

Microsoft Office 365

reregistration

Платформа для електронного документообігу Star.Docs

cloud icon

Платформа Microsoft Azure

security icon

Кібербезпека

roaming icon

Національний роумінг

Тарифи для корпоративних клієнтів

Залишатися на зв’язку з колегами та партнерами вигідно з тарифами для бізнесу ВАШ.

Ці тарифи включають:

  • Високошвидкісний 4G мобільний інтернет;
  • Безлімітні дзвінки в мережі Київстар;
  • Хвилини для дзвінків на номери інших операторів, міські номери та за кордон у 10 країн;
  • SMS по Україні.

Крім того, ви можете користуватися двома Суперсилами — послугами, що доступні в тарифі без додаткових оплат.

  • Перша Суперсила — Персональний Інтернет — вже включена до тарифних планів. Активуйте її та користуйтеся дротовим інтернетом для роботи з дому зі швидкістю до 100 Мбіт/с без додаткових оплат.
  • Другу Суперсилу ви можете вибрати самостійно та за потреби змінювати на іншу хоч щомісяця. Серед доступних Суперсил: +100 додаткових хвилин, Київстар ТБ, Віртуальна АТС, додаткова SIM для планшета чи для другого телефона.

Абоненти Київстар можуть без доплат користуватися своїм корпоративним тарифом у 30 країнах світу завдяки Роумінгу як вдома. Він активується автоматично та передбачає безлім на вхідні дзвінки, користування деякими додатками, а також хвилини, ГБ та SMS. Їхня кількість для роумінгу залежать від тарифу. Скористатися Роумінгом як вдома можна у 30 країнах світу, а саме в Польщі, Словаччині, Румунії, Угорщині, Молдові, Німеччині, Італії, Литві, Чехії, Франції, Болгарії, Іспанії, Естонії, Латвії, Австрії, Нідерландах, Бельгії, Хорватії, Данії, Фінляндії, Греції, Ірландії, Люксембурзі, Словенії, Швеції, Швейцарії, Норвегії, Португалії, Єгипті, Великій Британії.

Фіксований зв’язок

  • ІР-телефонія як альтернатива стаціонарному телефонному зв'язку. Для її підключення потрібен тільки інтернет будь-якого оператора або провайдера, ІР-телефон та гарнітура. Ви зможете бути на зв’язку незалежно від якості мережі покриття, працювати як вдома, так і в офісі. Послуги ІР-телефонії значно економлять бюджет, адже для зв’язку використовується лише інтернет.
  • Корпоративна мережа передачі даних забезпечує гарантовано стабільне з’єднання для швидкого обміну великими обсягами даних між офісами у різних містах та країнах. Для підключення Київстар використовує передові технології, наприклад, включення через мережу LTE (4G).
  • Фіксований дротовий інтернет для офісу зі стабільною швидкістю з'єднання та якісним технічним обслуговуванням. Гарантована швидкість передач від 1 Мбіт до 10 Гбіт без обмеження кількості.
  • Фіксований інтернет для малого бізнесу є гарним рішенням для офісів, які розміщені у житлових будинках. Зв’язок надійний, швидкість не втрачається при використанні декількома пристроями одночасно. Для підключення не потрібне додаткове обладнання — достатньо підключити кабель провайдера до карти мережі вашого комп'ютера і налаштувати.

Експерти Київстар надають технічну підтримку при підключенні рішень фіксованого зв’язку.

Хмарний контакт-центр

Наразі багато працівників кол-центрів перебувають у різних куточках України. Віртуальна мобільна АТС допоможе налаштувати роботу будь-де, щоб звернення від клієнтів, населення чи колег не залишились без уваги. Платформа об’єднує мобільні та міські телефонні номери організації в єдину хмарну корпоративну мережу. Серед можливостей сервіcу:

  • Інтеграція з популярними CRM-системами
  • Інтерактивне голосове меню (IVR)
  • Автоматичний розподіл одночасних дзвінків на менеджерів
  • Статистика та запис усіх дзвінків для аналізу роботи
  • Короткі номери для зручної комунікації всередині організації

Також є можливість підключити єдиний багатоканальний номер 0-800, безкоштовний для абонентів.

На період воєнного стану можна підключити та використовувати платформу без додаткових оплат протягом 60 днів із дати активації.

Аналіз потреб клієнта з Big Data

Щоб вибрати доцільну стратегію розвитку бізнесу, розробляти продукти та розширювати асортимент, проводити ефективну маркетингову комунікацію, потрібно дізнатися, як змінились потреби та інтереси вашого клієнта. Створити портрет клієнта можна з використанням інструментів Big Data.

На основі Big Data будується аналітична модель, яка профілює вашу цільову аудиторію за майже 100 критеріями. Серед них вік, стать, наявність дітей, вид транспорту, тип гаджета, стиль життя та багато інших параметрів. Ви отримаєте візуалізований маркетинговий звіт із характеристиками ваших наявних клієнтів у відсотковому співвідношенні за кожним із критеріїв.

Маючи портрет клієнта, можна проаналізувати кількість потенційної цільової аудиторії — людей, що з великою ймовірністю зацікавляться вашими товарами або послугами. Це допоможе спрогнозувати реальні обсяги продажів для того чи іншого продукту або для цілої лінійки товарів.

Потенційна аудиторія визначається за допомогою look-alike моделі, яка будується на основі готового портрета наявних клієнтів. Серед абонентів Київстар ми знайдемо людей, за поведінкою схожих на вашу аудиторію.

Таргетовані SMS-розсилки

За допомогою таргетованої розсилки можна надіслати інформацію про роботу вашого бізнесу, актуальні товари та послуги, спеціальні пропозиції саме тій цільовій аудиторії, що зацікавиться ними на цей момент. Головною перевагою таргетованої розсилки є те, що аудиторія сегментується за необхідними параметрами. Це допоможе проводити персоналізовані комунікації та надавати актуальні пропозиції відповідно до потреб клієнтів. Цільову аудиторію для SMS-розсилки підбирають аналітики Київстар. Вони виявляють потрібний сегмент за допомогою алгоритмів машинного пошуку. Загалом розроблено майже 100 Big Data-критеріїв, за якими можна визначити потрібну аудиторію. Це, зокрема, стать, вік, наявність дітей, тип девайсу, стиль, інтереси (любителі онлайн-музики та кіно, спортивних трансляцій, подорожей, онлайн-ігор), відвідування тематичних сайтів, тип транспорту, офісні працівники та багато іншого. Також цільову аудиторію для SMS-розсилки можна знайти за допомогою look-alike моделі — це будуть люди, схожі на ваших наявних клієнтів.

Повідомлення отримують абоненти, чиї телефонні номери є в базі підписників програми «Мої знижки» і які дали згоду отримувати їх.

Важливо: Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

SMS-розсилки в реальному часі

Ще один ефективний інструмент для комунікації з клієнтами — тригерна розсилка повідомлень (розсилка в реальному часі). Клієнт отримує SMS-повідомлення тоді, коли відбулась певна подія (тригер).

Це можуть бути індивідуально налаштовані події або геолокація. Наприклад, коли потенційний клієнт буде поруч із вашою торговою точкою, він отримає SMS-повідомлення з вашою пропозицією. Для більш ефективної комунікації можна додатково просегментувати аудиторію з використанням майже 100 Big Data-критеріїв. Це, зокрема, стать, вік, наявність дітей, тип девайсу, стиль, інтереси (любителі онлайн-музики та кіно, спортивних трансляцій, подорожей, онлайн-ігор), відвідування тематичних сайтів, тип транспорту, офісні працівники та багато іншого. Підбір аудиторії та налаштування SMS-розсилки проводять аналітики Київстар.

Повідомлення отримують абоненти, чиї телефонні номери є в базі підписників програми «Мої знижки» і які дали згоду отримувати їх.

Важливо: Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Платформа для самостійних розсилок ADWISOR

Починаючи роботу бізнесу на новому місці або ж відновлюючи роботу кафе, перукарні чи СТО, варто сповістити про це клієнтів. Наприклад, повідомити про актуальні пропозиції, години роботи тощо. Найпростіше це зробити за допомогою SMS-повідомлень. Самостійно провести таргетовану розсилку допоможе платформа ADWISOR. З нею ви зможете управляти всіма етапами запуску промокампанії: бюджетом, створенням тексту повідомлення, визначенням аудиторії, плануванням часу та дат відправки. З ADWISOR можна швидко провести персоналізовану комунікацію, підвищити лояльність клієнтів та збільшити продажі товарів і послуг. Головне — правильно визначити зацікавлену аудиторію та скласти привабливу для клієнтів пропозицію.

Розсилка можлива на два типи аудиторії:

  • база ваших наявних клієнтів
  • база абонентів Київстар, які дали згоду на отримання рекламних повідомлень за програмою «Мої знижки»

Знайти потенційних клієнтів серед абонентів Київстар допомагають понад 40 Big Data- фільтрів. Можна також визначити певну територію для відправлення повідомлень лише в її межах. А для економії часу та зручності можна створити шаблони аудиторій, щоб використовувати їх у подальших промокампаніях.

Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає і не продає персональні дані абонентів третім особам.

Microsoft Office 365

Онлайн-середовище для дистанційної роботи із хмарним сервісом та ліцензійними програмами Microsoft Office 365. До пакету хмарних ліцензійних рішень Microsoft 365 входять:

✓ сервіс електронної пошти бізнес-рівня Exchange online

✓ корпоративна пошта Microsoft Outlook

✓ ПК, мобільні та вебверсії популярних офісних програм Microsoft Word, Excel і PowerPoint

✓ платформа для створення корпоративного порталу SharePoint

✓ 1 ТБ для кожного користувача у хмарному сховищі OneDrive

✓ сервіс для відеоконференцій, групових голосових дзвінків та чатів Microsoft Teams

Microsoft 365 має вбудовані функції безпеки, що мінімізують ризик витоку інформації, інфікування вірусами, а також втрати даних через відвідування фішингових сайтів.

Платформа для електронного документообігу Star.Docs

Швидко обмінюватися документами з колегами, партнерами та контрагентами допоможе система електронного документообігу Star.Docs. З нею ви скоротите час на погодження документів та матимете доступ до них 24/7 із будь-якого місця. На період воєнного стану сервіс доступний без додаткових оплат.

Зі Star.Docs можливо:

  • Оперативно надсилати чи отримувати документи
  • Надійно зберігати документи у зручних реєстрах у хмарному сховищі або на електронному носії
  • Мати швидкий доступ до документів 24/7 у вебверсії та мобільному додатку для ОС Android та iOS
  • Завантажувати електронні документи та створювати резервні копії

Електронний документ, затверджений електронним підписом, вважається оригіналом та має таку ж юридичну силу, як і паперовий варіант.

Для подальшого користування електронним підписом можна підключити сервіс DEPOSITSIGN. Він розроблений однойменною компанією та надається за підтримки Київстар. Цей сервіс дає змогу створювати ключі кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та зберігати їх у хмарному сховищі. Перевагами є простота генерації КЕП, швидкість використання, доступність для державних і приватних компаній, безпечне зберігання у хмарному середовищі.

Платформа Microsoft Azure

З Microsoft Azure можна швидко створити IT-інфраструктуру чи оптимізувати й перенести у хмару наявну для максимально стабільної роботи. Ця платформа дозволяє розміщувати та обробляти дані у 100 надійно захищених дата-центрах в понад 60 регіонах світу.

Завдяки їй можна:

 

  • робити бекап усієї важливої інформації через Azure Backup. Можна налаштувати резервне копіювання як окремих файлів та баз даних, так і робочих станцій працівників. За необхідності, можна бекапувати навіть всю віртуальну інфраструктуру компанії. У разі глобального збою не потрібно буде знову створювати віртуальні машини, налаштовувати мережу, доступи, встановлювати програми. Завдяки інструменту Azure Backup вся робота відновиться за короткий проміжок часу без припинення роботи бізнесу.
  • протидіяти великим збоям з Azure Site Recovery, який створений для екстреного відновлення даних (DRaaS). Він забезпечує безперервність роботи компанії, зберігає працездатність бізнес-додатків та робочих навантажень. Azure Site Recovery створює репліку робочих навантажень, які виконуються на фізичних і віртуальних машинах, з основної платформи на додаткову.
  • організувати дистанційну роботу для працівників. Хмара дає змогу розгорнути повноцінні віртуальні робочі столи — Azure Virtual Desktop. З віртуальними робочими столами в Azure працівники отримають доступ до звичних інструментів і можливостей Windows 10 та Windows 11 практично з будь-якого місця. Такі рішення можна швидко масштабувати для великої кількості працівників, а вбудована інтелектуальна система безпеки захистить програми та корпоративні дані від кіберзагроз.

Кібербезпека

За останній рік і особливо зараз, в умовах війни, значно зросла кількість широкомасштабних кібератак на українські державні сайти, інформаційні ресурси та сайти українських компаній. Серед інструментів для кіберзахисту зараз можуть стати у пригоді такі:

  • Backup Recovery Commvault. Це комплексне рішення для резервного копіювання даних, аварійного відновлення всіх файлів, програм та віртуальних машин, відновлення після аварій, захисту даних на пристроях користувачів, яке можна інтегрувати у пристрої для захисту даних HyperScale. Програмне забезпечення доступне для роботи на локальних, віртуальних чи хмарних робочих середовищах.
  • Комплексні рішення від Fortinet і Barracuda — провідних постачальників для захисту цілої інфраструктури компанії. Серед головних напрямків захисту: убезпечення корпоративної пошти від фішингових атак чи шкідливого ПЗ, захист від різнорівневих атак та фільтрація корпоративного трафіку, захист корпоративної мережі від неавторизованих користувачів, виявлення аномальної поведінки користувачів у мережі та захист кінцевих точок ІТ-інфраструктури від відомих і невідомих атак.

Сервіси працюють у будь-якому середовищі — у хмарі, на віртуальній машині чи на наявному обладнанні компанії. А ще їх можна поєднувати з іншими сервісами для інформаційного захисту.

 

  • AntiDDoS — сервіс, який автоматично відстежує та блокує DDoS-атаки різних рівнів, спрямовані на обмеження доступу до IT-систем чи ресурсів компаній. Система постійно моніторить структуру трафіку, що надходить з інтернету до підмереж (ресурсів) організації. Щойно фіксується відхилення від легітимного трафіку, він автоматично скеровується на очищення й лише після цього повертається до ваших ресурсів.

Національний роумінг

Для надійного функціонування мереж у тестовому режимі запущено національний роумінг між операторами Київстар, Vodafone Україна та lifecell. Завдяки цьому за відсутності однієї мережі абоненти можуть підключитися до мережі іншого оператора. Увімкнути національний роумінг можна так:

  • Відключити автовибір мережі.
  • Для Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор / Для iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.
  • Знайти й вибрати доступну мережу вручну: UA-KYIVSTAR, Vodafone UA чи LIFECELL.

Важливо: щоб повернутися у мережу Київстар, слід вручну вибрати серед доступних UA-KYIVSTAR або повернутися до автовибору мережі.

 

  • Якщо зареєструватися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу. Перевірити роботу дзвінків та SMS.

Зверніться до наших експертів — вони підкажуть, які послуги найкраще підійдуть для вашого бізнесу

Remote work bunner

Все про рішення для бізнесу під час війни

У цій брошурі ми зібрали корисну інформацію про важливі кроки та інструменти, що допоможуть бізнесу працювати попри будь-які труднощі.

Кейси та поради експертів на Kyivstar Business Hub