Документи для обслуговування в магазині
Візьміть з собою документи, які підтвердять, що номер належить вам. Так ми піклуємося про його безпеку.
Абоненти передплати
Незареєстрований абонент
Принесіть із собою дійсну SIM-карту або оригінал тримача дійсної SIM-карти.
Якщо немає SIM-карти
І ви незареєстрований абонент, надайте 3 номери, на які ви найчастіше телефонували, з датами, а також залишок на рахунку або серійний номер мобільного телефона (IMEI).
Зареєстрований абонент
Візьміть із собою оригінал документа, на який зареєстровано номер.
Контрактні абоненти
Якщо ви користуєтеся додатком Дія
Надайте працівникам магазину документи у додатку.
Немає додатка Дія
Візьміть із собою оригінал паспорта або ID-картки та ІПН (якщо маєте).
Бізнес-абоненти
Представники фізичної або юридичної особи
Візьміть із собою оригінал або завірену копію довіреності й оригінал паспорта або ID-картки.
Юридичні особи без виділеного координатора
Підготуйте код ЄДРПОУ і персональний пароль або дату підписання договору чи 3 номери, на які ви найчастіше телефонували.
Юридичні особи з виділеним координатором
Підготуйте код ЄДРПОУ й мобільний номер координатора.
Координатори організацій
Покажіть працівникам магазину документи у додатку Дія та надайте пароль координатора. Якщо ви не користуєтеся додатком, надайте замість нього оригінал паспорта або ID-картки чи коду ЄДРПОУ і 3 номери, на які ви найчастіше телефонували.