Документи для обслуговування в магазині

Візьміть з собою документи, які підтвердять, що номер належить вам. Так ми піклуємося про його безпеку.

hand with phone img

Абоненти передплати

package of services icon

Незареєстрований абонент

Принесіть із собою дійсну SIM-карту або оригінал тримача дійсної SIM-карти.

SIM-2d-phone icon

Якщо немає SIM-карти

І ви незареєстрований абонент, надайте 3 номери, на які ви найчастіше телефонували, з датами, а також залишок на рахунку або серійний номер мобільного телефона (IMEI).

shield check icon

Зареєстрований абонент

Візьміть із собою оригінал документа, на який зареєстровано номер.

Контрактні абоненти

hand with phone icon

Якщо ви користуєтеся додатком Дія

Надайте працівникам магазину документи у додатку.

planet icon

Немає додатка Дія

Візьміть із собою оригінал паспорта або ID-картки та ІПН (якщо маєте).

Бізнес-абоненти

people logo

Представники фізичної або юридичної особи

Візьміть із собою оригінал або завірену копію довіреності й оригінал паспорта або ID-картки.

files icon

Юридичні особи без виділеного координатора

Підготуйте код ЄДРПОУ і персональний пароль або дату підписання договору чи 3 номери, на які ви найчастіше телефонували.

hands img

Юридичні особи з виділеним координатором

Підготуйте код ЄДРПОУ й мобільний номер координатора.

conversation logo

Координатори організацій

Покажіть працівникам магазину документи у додатку Дія та надайте пароль координатора. Якщо ви не користуєтеся додатком, надайте замість нього оригінал паспорта або ID-картки чи коду ЄДРПОУ і 3 номери, на які ви найчастіше телефонували.

Найчастіше запитують