Шановний абоненте!

Ваш номер за договором тривалий час не використовується. Щоб його не втратити, будь ласка, відновіть активність номера.

NO_DATA

Що потрібно зробити для відновлення номера

Поповніть рахунок

Щоб на рахунку залишилося мінімум 0,01 грн. Без комісій зручно поповнитися на сайті, за номером 899 або у додатку Мій Київстар

Скористайтеся послугами зв’язку

Наприклад, зателефонуйте, надішліть SMS-повідомлення чи скористайтеся мобільним інтернетом

Якщо номер тимчасово відключений за вашим проханням

NO_DATA

Надішліть заявку на відновлення обслуговування одним зі способів:

NO_DATA

Після відновлення поповніть рахунок — без комісій це зручно зробити:

NO_DATA

Скористайтеся будь-якими послугами мобільного зв’язку:

  • Зателефонуйте
  • Надішліть SMS-повідомлення
  • Скористайтеся мобільним інтернетом
NO_DATA

Важливо

У разі відсутності активності за номером ми будемо вимушені припинити надання послуг відповідно до п.п. 2 п. 55 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, що затверджені Постановою КМУ № 295 від 22.04.2012 року, та положень п. 9.2.3 Умов надання телекомунікаційних послуг ПрАТ Київстар.

Ви завжди можете вибрати інший тариф

LOVE UA Світло Контракт

  • 15 ГБ мобільний інтернет
  • Безлім на Київстар
  • 150 хв на інші мобільні, міські по Україні та ще в 13 країн
  • 100 SMS по Україні
  • 2 Cуперсили без доплат на вибір
  • У тарифі діє Роумінг як вдома

LOVE UA Пісня Контракт

  • 25 ГБ мобільний інтернет
  • Безлім на Київстар
  • 250 хв на інші мобільні, міські по Україні та ще в 13 країн
  • 250 SMS по Україні
  • 2 Cуперсили без доплат на вибір
  • У тарифі діє Роумінг як вдома

LOVE UA Рух Контракт

  • Безлім мобільний інтернет
  • Безлім на Київстар
  • 350 хв на інші мобільні, міські по Україні та ще в 13 країн
  • 300 SMS по Україні
  • 2 Cуперсили без доплат на вибір
  • У тарифі діє Роумінг як вдома

Найчастіше запитують

Відразу після відновлення номера буде знято плату за тариф на місяць вперед. Відлік місяця йтиме від дати відновлення. Надалі — плата за тариф зніматиметься як зазвичай щодня рівними частинами впродовж місяця.

Якщо плата за тариф знімалася щоденно з першого місяця підключення, то при відновленні відразу зніметься плата за період з 1-го числа поточного місяця до дати, коли було відновлено обслуговування. А надалі буде нараховуватися рівними частинами щодня.