Шановний абоненте!
Ваш номер за договором тривалий час не використовується. Щоб його не втратити, будь ласка, відновіть активність номера.

Що потрібно зробити для відновлення номера
Поповніть рахунок
Щоб на рахунку залишилося мінімум 0,01 грн. Без комісій зручно поповнитися на сайті, за номером 899 або у додатку Мій Київстар
Скористайтеся послугами зв’язку
Наприклад, зателефонуйте, надішліть SMS-повідомлення чи скористайтеся мобільним інтернетом
Якщо номер тимчасово відключений за вашим проханням
Надішліть заявку на відновлення обслуговування одним зі способів:
- За номером 477 (з України) або *105*466# (з роумінгу)
- У найближчому магазині Київстар
Скористайтеся будь-якими послугами мобільного зв’язку:
- Зателефонуйте
- Надішліть SMS-повідомлення
- Скористайтеся мобільним інтернетом
Важливо
У разі відсутності активності за номером ми будемо вимушені припинити надання послуг відповідно до п.п. 2 п. 55 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, що затверджені Постановою КМУ № 295 від 22.04.2012 року, та положень п. 9.2.3 Умов надання телекомунікаційних послуг ПрАТ Київстар.
Найчастіше запитують
Відразу після відновлення номера буде знято плату за тариф на місяць вперед. Відлік місяця йтиме від дати відновлення. Надалі — плата за тариф зніматиметься як зазвичай щодня рівними частинами впродовж місяця.
Якщо плата за тариф знімалася щоденно з першого місяця підключення, то при відновленні відразу зніметься плата за період з 1-го числа поточного місяця до дати, коли було відновлено обслуговування. А надалі буде нараховуватися рівними частинами щодня.