Поширені запитання про рахунок Домашнього Інтернету

Дізнайтеся, як перевіряти та поповнювати рахунок Домашнього Інтернету, а також про особливості нарахування щомісячної плати за тариф.

Що входить у суму щомісячної плати і як вона знімається?

Як поповнити рахунок?

Як швидко підключиться інтернет після оплати?

Що буде, якщо в день зняття щомісячної плати на моєму рахунку недостатньо коштів?

У мене зараз немає можливості поповнити рахунок. Чи можу я користуватися послугою в борг?

Як дізнатися мій залишок і скільки потрібно доплатити?

Я виконав усі рекомендації, а інтернет не працює. Що робити?

Якщо я поповнив рахунок у середині місяця, то яка сума у мене зніметься?

Що входить у суму щомісячної плати і як вона знімається?

У цю суму входить плата за вашим тарифним планом і плата за додаткові послуги, якщо вони у вас підключені. Щомісячна плата знімається 1-го числа кожного місяця у повному обсязі.

Як поповнити рахунок?

Поповнюйте рахунок будь-яким зручним для вас способом. Це можна зробити банківською карткою на сайті або через Мій Київстар.

Як швидко підключиться інтернет після оплати?

Доступ в інтернет відновиться впродовж 30 хвилин після зарахування коштів на ваш рахунок. Іноді для цього потрібно перезавантажити роутер.

Що буде, якщо в день зняття щомісячної плати на моєму рахунку недостатньо коштів?

Плата не зніметься, дію послуг буде призупинено. Але навіть якщо це станеться, ви можете підключити послугу Тиждень довіри й користуватися інтернетом ще вподовж 7 днів.

У мене зараз немає можливості поповнити рахунок. Чи можу я користуватися послугою в борг?

Так, ви можете безкоштовно замовити послугу Тиждень довіри й користуватися інтернетом ще 7 днів. Замовити послугу можна через Мій Київстар або за запитом *461#. Доступ в інтернет відновиться впродовж 30 хвилин.

Як дізнатися мій залишок і скільки потрібно доплатити?

Щомісяця ми відправляємо SMS про майбутнє нарахування плати, залишок на рахунку та суму рекомендованого платежу на ваш контактний номер телефону, який ви вказали при підключенні послуги. Якщо такі повідомлення вам не приходять, зверніться у контакт центр, щоб перевірити, чи правильно вказано ваш контактний номер.

Також інформацію про залишок можна перевірити через Мій Київстар.

Абоненти Київстар можуть перевірити стан рахунку за запитом *460# зі свого контактного телефону.

Я виконав усі рекомендації, а інтернет не працює. Що робити?

Якщо після поповнення рахунку або підключення послуги Тиждень довіри інтернет все ще не працює, спробуйте перепідключити кабель до комп'ютера або перезавантажити Wi-Fi роутер.

Якщо я поповнив рахунок у середині місяця, то яка сума у мене зніметься?

Незалежно від того, в який день місяця ви поповнили рахунок, плата за цей місяць зніметься в повному обсязі.