store iconМагазини
icon-pin-region

Хмарна телефонія

Віртуальна мобільна АТС

Не пропускайте жодного дзвінка, ведіть статистику та запис розмов, інтегруйте телефонію зі своїми CRM-системами.

Віртуальна мобільна АТС — хмарна технологія, яка об’єднує будь-які номери вашої компанії в єдину мережу. Приймайте кожен дзвінок, розподіляйте навантаження на менеджерів, обслуговуйте клієнтів швидше та якісніше.

Простота

Без спеціального обладнання — телефонія знаходиться у хмарі

Швидкість

Підключити та розгорнути Віртуальну мобільну АТС можна за 5 хвилин

Гнучкість

Організація роботи контакт-центру як в офісі, так і віддалено

Можливості

dots img

Підключення будь-яких номерів

До АТС можна під’єднати мобільні та міські номери. Також є можливість підключити єдиний рекламний номер.

dots img

Автоматичний розподіл дзвінків

Організуйте розумний розподіл багатьох одночасних викликів на менеджерів компанії відповідно до встановлених алгоритмів.

dots img

Єдина телефонна мережа

Об'єднуйте всі номери компанії в єдину мережу для спілкування з клієнтами та колегами. Можна закріпити короткі номери за кожним менеджером.

dots img

Статистика та запис усіх дзвінків

Аналізуйте ефективність відділу продажів, окремих менеджерів, звернення клієнтів. Проводьте роботу над помилками, щоб поліпшити якість обслуговування.

dots img

Інтеграція з CRM-системами

Віртуальна мобільна АТС легко інтегрується з популярними CRM-системами, передає всю історію дзвінків у картку клієнта. Коли клієнт подзвонить, менеджер уже матиме інформацію про його попередні запити чи проблеми.

dots img

IVR (голосове меню)

Голосове привітання IVR допоможе утримати клієнта на лінії, а з інтерактивним розподілом вхідних дзвінків на вільних менеджерів час очікування стане мінімальним.

З Віртуальною мобільною АТС ви зможете

headphones icon

Оперативно реагувати на дзвінки

paper plane icon

Спростити комунікацію

analyse_data

Аналізувати розмови

spends icon

Контролювати витрати

globe icon

Керувати мережею онлайн

integrate

Інтегрувати АТС із CRM

incoming-calls

Приймати дзвінки будь-де

Оперативно реагувати на дзвінки, продавати більше й ефективніше

Однією з переваг АТС є багатоканальність — ви зможете приймати багато одночасних дзвінків на один номер. Завдяки цьому клієнти не будуть змушені очікувати на лінії.

Можна налаштувати такі функції:

  • ручний чи автоматичний розподіл викликів;
  • інтерактивний розподіл викликів на групу номерів (IVR);
  • паралельний виклик на мобільний і міський номери;
  • єдиний номер для філіалів у різних містах;
  • усі вихідні виклики з єдиного номера.

Спростити комунікацію

Номери ваших працівників можуть змінюватися, але завдяки Віртуальній мобільній АТС зміна номера не завдасть колегам незручностей. Короткий номер завжди залишається за посадою й функцією, незалежно від зміни контакту.

 

  • номери в єдиній мережі мають коротку нумерацію;
  • призначати короткі номери можна онлайн;
  • дзвінки всередині корпоративної мережі не тарифікуються.

Аналізувати розмови

Аналізуйте звернення ваших клієнтів і покращуйте роботу відділу продажів чи контакт-центру за допомогою запису телефонних розмов:

 

  • записуйте розмови з мобільних і міських номерів;
  • прослуховуйте записані розмови на вебпорталі;
  • передавайте записані розмови в CRM-системи;

Контролювати витрати

Ваші працівники телефонують кудись у приватних справах, а вам доводиться оплачувати рахунки? З Віртуальною мобільною АТС можливо:

 

  • заборонити деякі види викликів (наприклад, міжнародні дзвінки чи виклики на платні розважальні номери);
  • переглядати повну статистику викликів за всіма номерами вашої компанії.

Керувати мережею онлайн

Тепер організувати, масштабувати телефонну мережу й керувати нею онлайн можна швидко, не купуючи дорогу офісну АТС.

 

  • функції сучасної мобільної АТС доступні для міських і мобільних номерів Київстар*;
  • оперативне підключення користувачів;
  • конфігурація мережі через зрозумілий вебпортал.

Інтегрувати АТС із CRM

  • передавайте інформацію про виклики (вхідні чи вихідні) з ваших мобільних чи міських телефонів у будь-яку CRM-систему;
  • телефонуйте з мобільних чи стаціонарних телефонів за допомогою CRM-системи;
  • передавайте статистику дзвінків з мобільних чи стаціонарних телефонів у CRM-систему.

Приймати дзвінки будь-де

З віртуальною мобільною АТС ваші працівники зможуть завжди бути на зв’язку — як в офісі, так і поза ним. Дзвінки будуть надходити на їхні мобільні, тому вони зможуть працювати будь-де, де є зв’язок. Це особливо зручно в умовах дистанційної роботи.

Тарифи та додаткові опції

Конвергентний

70грн/міс

за кожен номер

 


  • check

    необмежена кількість користувачів

  • check

    паралельний і послідовний виклик на різні номери

  • check

    безкоштовні дзвінки між короткими номерами

  • check

    статистика викликів на вебпорталі

  • check

    зміна відображення номера

API

270грн/міс

за кожен номер

1200 грн разова плата за підключення послуги

Всі функції п. Конвергентний плюс

  • check

    інтеграція АТС із CRM-системами

  • check

    передача інформації про ініціювання виклику в СRM

  • check

    збереження статистики про виклики в СRM

  • check

    передача записаних розмов у СRM

  • check

    ініціювання вихідного виклику з інтерфейсу СRM

Запис розмов

420грн/міс

за кожен номер

 


Всі функції п. Конвергентний плюс

  • check

    запис розмов на мобільних та міських номерах

  • check

    зберігання розмов на захищеному обладнанні оператора

  • check

    без додаткового обладнання

  • check

    доступ до записаних розмов онлайн на вебпорталі

Максимальний

620грн/міс

за кожен номер

1200 грн — разова плата за підключення послуги

Усі функції пакетів Конвергентний, API та Запис розмов

Інші послуги

Їх можна підключити без пакета Конвергентний

Секретар

200грн/міс

за кожен номер

  • check

    голосове меню на 11 гілок

  • check

    налаштування на вебпорталі

  • check

    встановлення графіку роботи IVR по годинах або днях

  • check

    можливість додавати в IVR як мобільні, так і міські номери

Контроль витрат

45грн/міс

за кожен номер

  • check

    чорний і білий списки для вхідного і вихідного зв'язку

  • check

    до списків можна додати цілі номери чи префікси

Короткий номер

15грн/міс

за кожен номер

  • check

    надання коротких номерів​

  • check

    безкоштовні виклики між короткими номерами​

Скільки коштуватиме АТС для мого бізнесу?

Дізнайтеся загальну вартість АТС для вашої організації відповідно до потрібних тарифів та кількості працівників

cloud_vpbx

Головне про хмарну АТС від Київстар

Ми зібрали у зручній брошурі корисну інформацію про віртуальну мобільну АТС. Читайте про хмарну телефонію, про те, як організувати кол-центр дистанційно, про можливості та переваги цієї послуги.

Розсилка від Kyivstar Business

Розповідаємо, як захистити корпоративні дані, організувати дистанційну роботу, залучати більше клієнтів та багато іншого. Кейси, корисні матеріали та спеціальні пропозиції. Без спаму.

Кейси та поради експертів на Kyivstar Business Hub

Кейси та поради експертів на Kyivstar Business Hub

Всі статті

Тарифи

 
Конвергентний
70 грн/міс
за кожен номер
API
270 грн/міс
1200 грн разова плата за підключення послуги
Запис розмов
420 грн/міс
Максимальний
620 грн/міс
1200 грн разова плата за підключення послуги
Кількість користувачів необмежена необмежена необмежена необмежена
Паралельний і послідовний виклик на номери різних абонентів
Безкоштовні дзвінки між працівниками
Статистика викликів на вебпорталі
Зміна відображення номера
Один термінал для кількох номерів
Перехоплення вхідного виклику (Call pick-up)
Програмований телефонний термінал (софтфон)
Чорний і білий списки для вхідного звязку
Переведення вхідного виклику (Сall transfer)
Онлайн-керування сервісами
Інтеграція Віртуальної мобільної АТС із CRM-системамии
Передача інформації про ініціювання виклику в СRM-систему
Онлайн-передача статистики про завершені виклики в СRM-систему
Передача записаних розмов у СRM-систему
Iніціювання вихідного виклику з інтерфейсу СRM-системи
Запис розмов на мобільних та міських номерах
Без додаткового обладнання

Найчастіше запитують

Потрібна допомога? Виникли запитання?