Найпопулярніші місця святкового відпочинку: Big Data-аналітика від Київстар

20.01.2022

За допомогою інструментів Big Data Київстар проаналізував, яким містам та регіонам віддавали перевагу мешканці України у святковий період*. Компанія визначила найпривабливіші напрямки для внутрішніх мандрівок та за кордон.

У зимові свята українці активно подорожували Україною. «Пікові» активності туристичних мандрівок прийшлися на 31 грудня, а також на період 2-4 січня 2022 року. Кількість подорожуючих абонентів Київстар у ці дати зросла в декілька разів порівняно з іншими святковими днями.

Найпривабливішими напрямками поїздок туристів-абонентів Київстар стали зимові курорти на заході України: Буковель – понад 42 тис. осіб, Славське – 17 тис., Драгобрат, Захар Беркут, Пилипець – по 6 тис. кожен відповідно.

Зокрема, на гірськолижному курорті Буковель найбільша туристична активність абонентів Київстар спостерігалась у період 1-3 січня та 7-8 січня 2022 року. При цьому, у переддень робочого понеділка 10 січня кількість гостей різко знизилась – майже вдвічі відносно «пікового» періоду. Інші гірськолижні курорти показали таку саме тенденцію.

Окрім місць для активного відпочинку, абоненти Київстар також обирали поїздки до Львова та Києва – ці міста України були популярніші за інші. Проте святкування за кордоном також отримало своїх прихильників: під час новорічних та різдвяних свят до Польщі відправилось 9 тис. осіб, Єгипет прийняв близько 6 тис. туристів з України, Угорщина – понад 5,2 тис., а Молдова – майже 5 тис. осіб. Користувалися попитом туристів також Туреччина, Австрія, Німеччина, Чеська Республіка, Франція, Румунія, Іспанія, ОАЕ та інші країни. При цьому у роумінгу на зимові свята українці перебували найбільше 31 грудня та 2 січня.

«Big Data-аналітика має величезний потенціал для різних сфер, зокремадля туристичного бізнесу і державних організацій відповідного напрямку. Вона допомагає буквально «побачити» реальну картину щодо туристичних потоків та використати цю інформацію для розвитку міст і регіонівпокращувати їхню привабливість для туристів, змінювати інфраструктуру, робити потрібні акценти в маркетингу і PR_, планувати й організов__у__вати заходи тощо,_ – коментує директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар Ілля Польшаков.Більш того, опираючись на точні дані щодо туристичних потоків легше планувати витрати на такі активності та ефективніше використовувати бюджет. Це перевага, якою варто користуватися».

Для аналізу використовувалися виключно узагальнені та неперсоніфіковані дані щодо телеком-поведінки абонентів в мережі Київстар в пер__іод з 31 грудня 2021 по 9 січня 2022 рр. У розрахунку визначалося місце, де абонент перебував найбільшу кількість днів у вказаний період, і потім повернувся в місце, де він мешкає постійно.

Довідка про Київстар:

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрали 26 млн абонентів мобільного зв’язку і понад 1 млн користувачів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги на основі широкого спектра мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G. Наразі більше 90% населення України живе на території дії мережі LTE Київстар. Компанія є лідером ринку мобільного зв’язку, фіксованого інтернету і конвергентних послуг (зв’язок, інтернет, ТБ). Київстар надає інноваційні рішення з використанням Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги, та інші.

Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON, головний офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Компанія Київстар 24 роки працює в Україні, і визнана як найдорожчий бренд України, найбільший платник податків у галузі зв’язку, кращий роботодавець та соціально-відповідальна компанія.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net.