Смарт-Гроші: в 2020 році популярність мобільних фінансових сервісів серед абонентів Київстар зросла на 19%

18.02.2021

В середньому в четвертому кварталі близько 900 000 абонентів передплаченого зв'язку Київстар скористалися платіжним продуктом «Смарт-гроші», про це свідчить аналітичний звіт* про затребуваність фінансового продукту «Смарт-Гроші» від Київстар.

У 2020 році в порівнянні з 2019 число тих, хто віддає перевагу оплатам за послуги з мобільного рахунку, зросло на 19%. Найпопулярнішими сервісами оплати з мобільного рахунку стали - благодійні внески через USSD, оплата телебачення та інтернету, міжоператорський переказ коштів, оплата проїзду в міському транспорті і в таксі, поповнення ігрових акаунтів і погашення кредиту.

«Ми бачимо, що популярність оплати товарів і послуг з мобільного рахунку стабільно зростає. Тому ми зі свого боку постійно поповнюємо каталог «Смарт-Гроші», адже безготівкові сервіси роблять цифрову економіку для населення доступніше. Крім того, платити з мобільного рахунку також гігієнічно, зручно і надійно, як і банківською карткою», - коментує Олена Суворова, директор департаменту мобільних фінансових сервісів Київстар.

Київстар регулярно оновлює список сервісів і проводить акції зі скасуванням комісії або кешбеком на різні види послуг. У 2020 році спільно з міжнародною платіжною системою LEO для абонентів Київстар були запущені нові популярні сервіси: оплата електроенергії з Львівенергозбут, оплата парковки в Харкові і в додатку Parking UA, а також покупка ліків з Liki.24.

«В Україні існує великий сегмент людей, які з певних причин не використовують карту як платіжний засіб або зовсім не мають рахунку в банку. Співпрацюючи з Київстар в рамках «Смарт-Гроші», нам вдалося реалізувати чимало проєктів як в сфері поповнення онлайн ігор з нашими сервісами, так і в оплаті комунальних послуг, e-commerce ніші і т.д. Платіж має високу конверсію, а процес оплати простий і зрозумілий - а значить це рішення однозначно затребуване серед своєї аудиторії» - доповнює Ірина Цибульник, начальник управління розвитку сервісів міжнародної платіжної системи LEO.

З каталогом сервісів можна ознайомитися на сайті money.kyivstar.ua, актуальні пропозиції та акції знайти в розділі Акції.

Довідка про методологію:

*Київстар проаналізував дані щодо користування сервісами в рамках фінансового продукту «Смарт-Гроші» в період 2020 року порівняно з 2019 роком серед абонентів передплаченого зв'язку Київстар (близько 20 млн абонентів).

Довідка про Київстар:

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрали майже 26 млн абонентів мобільного зв’язку і понад 1 млн користувачів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги на основі широкого спектра мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G. Наразі 87% населення України живе і працює у зоні дії мережі LTE Київстар. Крім того, компанія є лідером ринку фіксованого інтернету, а також провайдером конвергентних послуг (мобільний зв’язок, фіксований інтернет, ТБ). Також Київстар надає інноваційні рішення з використанням Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги, та інші. Для стартап-компаній створена унікальна платформа Open API, яка дає можливість розробникам використовувати аналітичні дані оператора для власних цифрових продуктів.

Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON, головний офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).Київстар 23 роки працює в Україні, і визнаний як найдорожчий бренд України, найбільший платник податків у галузі зв’язку, кращий роботодавець та соціально-відповідальна компанія.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net.