Як це працює?

При новому підключенні за договором вам автоматично надається кредит довіри, який дорівнює розміру абонплати за вашим тарифом або розміру максимальної абонплати, якщо на ваш рахунок підключено кілька номерів.

Коли кошти на вашому рахунку закінчаться, ви зможете користуватись послугами мобільного зв’язку в кредит.

При перевищенні кредитного ліміту послуги відключаються. Для їх відновлення необхідно поповнити рахунок (баланс має бути більше 0 грн).

Як підключити та керувати

  • Просто поповніть рахунок на суму, яка дорівнює або більша за щомісячну абонплату за вашим тарифом. Програма «Кредит довіри» підключиться після 22:00 того ж дня, коли ви поповнили рахунок.
  • Перевірити залишок та відключити «Кредит довіри» можна в системі «Мій Київстар» або за безкоштовним номером 466*35.
  • Заявка на відключення виконується протягом доби. Щоб залишатися на зв'язку, на вашому рахунку має бути позитивний баланс

Термін дії кредиту

Термін дії «Кредиту довіри» – місяць підключення номера + один календарний місяць (незалежно від дати поповнення рахунку). Після цього послуга автоматично відключається і підключається «Відстрочка платежу з лімітом 100%». Новий кредитний лимит буде розрахований 5-го числа.

Приклад

Ви підключили новий номер з тарифом «Безлім Silver» 1 лютого, автоматично отримавши кредит довіри 350 грн (сума абонплати). 1 квітня замість «Кредиту довіри» вам буде підключено програму «Відстрочка платежу», та 5-го числа буде встановлений новий кредитний ліміт 100% від суми середньомісячних витрат за останні місяці.

Детальніше про «Відстрочку платежу».

Кредит довіри на кілька номерів

Якщо на ваш особовий рахунок підключається одразу декілька номерів, поповніть рахунок на загальну суму (що дорівнює або більша за всі абонплати за тарифними планами підключених номерів). При цьому розмір кредитного ліміту встановлюється на суму найбільшої абонплати за тарифами з усіх номерів.

Приклад:

 
16 лютого

Підключено три номери:

+38097 XXX XX XX Абонплата 95грн
+38067 XXX XX XX Абонплата 150грн
+38068 XXX XX XX Абонплата 300грн
16 лютого

Поповнення 545грн.

545 грн це сумма всіх абонплат

Після 22:00

Кредит на -300 підключено

  • Як це працює?

    Розмір кредитного ліміту визначається залежно від середньомісячної суми витрат за останні чотири місяці. Доступні кредитні ліміти: 10%,25%, 50%, 100%, 200%, 300%.

    Погасити заборгованість потрібно до 19 числа наступного місяця включно.

    Як дізнатись та змінити свій кредитний ліміт?

    Перевіряйте поточний кредитний ліміт за допомогою запиту *170*4#

    Підключити, відключити або змінити відсоток кредитного ліміту «Відстрочки платежу» можна через «Мій Київстар», за номером 466*35 або в найближчому магазині Київстар.

    При підключенні програми ліміт встановлюється за стандартом – в розмірі 100% від середньомісячних витрат за останні 4 місяці. Наприклад, якщо ви щомісяця витрачали на послуги зв’язку 100 грн, ваш стандартний ліміт буде -100 грн.

    Як погасити заборгованість?

    За умовами програми, ви маєте внести оплату не пізніше 19-го числа наступного місяця (включно). Якщо оплату не буде внесено, 20-го числа послуги відключаються. Щоб знову користуватись послугами, необхідно оплатити у повному обсязі заборгованість по рахунку.

    Приклад:

    Січень
    1 січня

    Стан рахунку -80грн.

    (заборгованість за грудень)

    19 січня

    Поповнення 80грн.

    20 січня

    Стан рахунку 0 грн.

    Користування послугами не блокується

    Якщо ж оплата не надійшла, послуги зв'язку 20.01 відключаються, навіть якщо кредит за відстрочкою платежу не перевищено. Щоб відновити користування послугами, вам необхідно поповнити рахунок вже на всю суму боргу, яка утворилася (включаючи витрати січня).

    Поповнюйте рахунок без комісії на сайті Київстар https://pay.kyivstar.ua/, банківською карткою за номером 899, а також в терміналах самообслуговування або скретч-картою.

    Детальні умови: Відстрочки платежу