Рахунок та послуги
- Як подивитися деталізацію?
- Як дізнатися прихований номер телефону?
- Чи можу я подивитися пропущені виклики в системі Мій Київстар?
- Чи можна дізнатися номер, з якого мені надіслали SMS, якщо я видалив повідомлення?
- Чи можна отримати роздруківку викликів?
- Як дізнатися суму своїх витрат?
- Як поповнити рахунок?
- Як призупинити обслуговування рахунку за допомогою системи «Мій Київстар»?
- Як дізнатися свій баланс?
- Чи можна ще раз отримати замовлену раніше деталізацію?
- Як дізнатися історію переказів коштів?
- Як змінити тарифний план через Мій Київстар?
- Як підключати та відключати послуги в системі «Мій Київстар»?
- Чи можу я в одному профілі контролювати кілька своїх номерів та рахунків?
- Як переказати кошти?
- Я поповнив рахунок, але в системі «Мій Київстар» цей платіж не відображається. Чому?
- Чому в деталізації не видно чотири останні цифри номера?
- Як відрізнити в деталізації дзвінки на додатковий і основний номер?
- Чи можна додати в систему номер SIM-пари і переглядати окрему деталізацію за ним?
- Як дізнатися дату зняття абонплати, якщо я користуюся передплаченим зв'язком?
- Яким чином відображається кількість використаних мегабайтів та їх залишок?
- Чи можна отримати деталізацію SMS?
- Чому дані про мої витрати в системі не відповідають дійсності?