м. Київ
Виберіть місто

      Чи можу я в одному профілі контролювати кілька своїх номерів та рахунків?

      Об'єднати в один профіль можна кілька номерів/особових рахунків. Це можуть бути тільки:

      • номери абонентів передплаченого зв'язку;
      • номери контрактних абонентів-фізичних осіб;
      • особові рахунки послуги «Домашній Інтернет».

      Максимальна кількість номерів/особових рахунків, яка може входити в один профіль – 100.

      Будь ласка, зверніть увагу

      • Якщо ви хочете додати в профіль кілька контрактних номерів або персоніфікований (зареєстрований) номер передплаченого зв'язку, всі вони мають бути зареєстровані на одного власника.
      • Зареєстровані номери звіряються за ІПН: якщо за якимось із номерів не вказано ІПН, додати цей номер в мультиакаунт ви не зможете. Якщо ІПН відсутні за обома номерами, вони звіряються за серією та номером паспорта.
      • Якщо у контрактного абонента є декілька зареєстрованих на нього номерів (на одному або декількох особових рахунках), вони можуть бути як в одному профілі, так і в різних. Якщо певний номер вже є в одному профілі, додати його в інший не можна.

      Знайшли відповідь на своє запитання?

      Дякуємо за ваш відгук! :)

      Дякуємо за відгук! Ми станемо краще:

      Знайти відповідь у Спільноті Київстар