Я поповнив рахунок, але в системі «Мій Київстар» цей платіж не відображається. Чому?
Зверніть увагу, що у контрактних абонентів розділ може оновлюватися із затримкою до двох днів, у абонентів передплаченої форми обслуговування – до двох годин. Якщо ви впевнені, що причина не в цьому, напишіть нам у чат.
Нагадуємо, що перевірити витрати та нарахування за вашим номером або рахунком можна так:
- Зайдіть на сторінку «Витрати і платежі» (в додатку – на сторінку «Витрати»).
- У розділі «Нарахування за період» (в додатку натисніть «Повний звіт») виберіть:
- якщо ви контрактний абонент – перевірку за особовим рахунком;
- якщо у вас передплачений номер – перевірку за номером.
- Виберіть потрібний період та натисніть «Розрахувати нарахування».