м. Київ
Виберіть місто

      Як змінити тариф або активувати додаткові послуги за номером своєї організації?

      Щоб подати заявку на зміну тарифного плану або активацію додаткової послуги необхідно:
       

      • Координатору або Адміністратору зайти в розділ «Послуги та акції» і вибрати потрібний розділ - «Зміна тарифного плану», «Управління послугами», «Управління абонентськими номерами» або «Заявки від користувачів».
         
      • Зверніть увагу! Доступ до даних по всіх абонентських номерах можливий тільки через WEB-версію системи. Через мобільний додаток, дані і управління доступні тільки за своїм номером.


      Користувачі системи можуть замовляти підключення за своїм номером послуги, акції, подавати заявку на зміну тарифного плану, заявка буде виконана згідно з умовами підключення тільки після підтвердження координатором (першим адміністратором системи). Період розгляду координатором поданої заявки від користувача системи становить 7 днів, після чого заявка автоматично відхиляється.

      Інформація про новий тарифний план (факт виконання заявки на заміну тарифного плану) стає доступна в системі «Мій Київстар» тільки 2-го числа, але сам тарифний план підключається 1-го числа. Для замовлення послуги, акції, тарифного плану або для запитів, на рахунку повинна бути сума, достатня для оплати вартості замовлення, абонплати, і при цьому абонент не повинен перейти суму порога відключення послуг. Якщо у абонента є кредит, наприклад, з розміром 20 гривень, то для замовлення послуги «Антивизначник номера» на рахунку повинно бути не менше - 20 + 10,63 + 10,63 = 1,26 грн.

      Знайшли відповідь на своє запитання?

      Дякуємо за ваш відгук! :)

      Дякуємо за відгук! Ми станемо краще:

      Знайти відповідь у Спільноті Київстар