м. Київ
Виберіть місто

      Що робити, якщо не виходить змінити пароль для входу в систему?

      Пароль може складатися із цифр, літер латинського алфавіту, символів (~, !, @, #, $, , (, ), _, +, =, -). Довжина пароля – від 6 до 14 символів без пробілів.

      Спробуйте зробити наступне:

      • У налаштуваннях браузера очистіть Cookie і «Тимчасові файли інтернету». Після цього обов'язково перезапустіть браузер, попередньо закривши всі вікна. Тепер спробуйте змінити пароль.
      • Змініть пароль з іншого комп'ютера.

      Знайшли відповідь на своє запитання?

      Дякуємо за ваш відгук! :)

      Дякуємо за відгук! Ми станемо краще:

      Знайти відповідь у Спільноті Київстар