м. Київ
Виберіть місто

      Не можу зайти в систему «Мій Київстар». Що робити?

      Можливі помилки та способи їх усунення:

      • Немає такого логіна/користувача. Переконайтеся, що ви вказуєте правильний логін. Якщо все одно не можете увійти, напишіть нам у чат.
      • Немає полів для введення логіна/пароля. Така ситуація може бути пов'язана з роботою браузера. Будь ласка, переконайтеся в тому, що ви користуєтеся браузером зі списку рекомендованих.
      • Знак блокування. Раніше за номером було оформлено тимчасове блокування профілю. Зателефонуйте на 466 і наш оператор допоможе поновити доступ до системи за вашим абонентським номером.

      Знайшли відповідь на своє запитання?

      Дякуємо за ваш відгук! :)

      Дякуємо за відгук! Ми станемо краще:

      Знайти відповідь у Спільноті Київстар