Чому не надходить SMS-повідомлення з паролем для входу в систему (реєстрації/оновлення)?
Можливі причини і способи вирішення проблеми:
- Перевантажена пам'ять SMS-повідомлень у телефоні або на SIM-карті. Видаліть зайві повідомлення.
- Якщо ви контрактний абонент, у вас можуть бути заблоковані вхідні SMS-повідомлення. Скасуйте всі заборони. За стандартом пароль — 0000.
- Ви перебуваєте в зоні невпевненого покриття мережі. Перезавантажте мобільний телефон (вимкніть/увімкніть).
- Телефон або SIM-карта працюють некоректно. Спробуйте переставити карту в інший телефон. Якщо на іншому пристрої SMS приходить, зверніться в сервісний центр обслуговування мобільних телефонів.
Будь ласка, зверніть увагу. SMS з одноразовим паролем может прийти протягом двох хвилин після запиту.