м. Київ
Виберіть місто

      Чому не надходить SMS-повідомлення з паролем для входу в систему (реєстрації/оновлення)?

      Можливі причини і способи вирішення проблеми:

      1. Перевантажена пам'ять SMS-повідомлень у телефоні або на SIM-карті. Видаліть зайві повідомлення.
      2. Якщо ви контрактний абонент, у вас можуть бути заблоковані вхідні SMS-повідомлення. Скасуйте всі заборони. За стандартом пароль — 0000.
      3. Ви перебуваєте в зоні невпевненого покриття мережі. Перезавантажте мобільний телефон (вимкніть/увімкніть).
      4. Телефон або SIM-карта працюють некоректно. Спробуйте переставити карту в інший телефон. Якщо на іншому пристрої SMS приходить, зверніться в сервісний центр обслуговування мобільних телефонів.

      Будь ласка, зверніть увагу. SMS з одноразовим паролем может прийти протягом двох хвилин після запиту.

      Знайшли відповідь на своє запитання?

      Дякуємо за ваш відгук! :)

      Дякуємо за відгук! Ми станемо краще:

      Знайти відповідь у Спільноті Київстар