Чому в мене не відображається інформація в деталізації?
Дані оновлюються онлайн, але інколи відбуваються затримки:
- у абонентів передплати — до 2-х годин
- у абонентів, що обслуговуються за договором (крім юридичних осіб) — до 2-х днів
у юридичних осіб оновлення даних в системі за минулий місяць відбуваються:
- сумарних даних — до 5-го числа кожного місяця
- деталізованих даних та звітів — до 11-го числа кожного місяця
- оновлення в розділі «Витрати», «Виклики за поточний місяць» відбуваються протягом 2-х годин
Зверніть увагу, що в деталізації не відображаються:
- неуспішні інтернет-сесії та інтернет-сесії, що сплачені з бонусних рахунків
- дані про дзвінки нульової тривалості (вхідні та вихідні дзвінки)
- дзвінки на номери екстрених служб
нетарифіковані вхідні SMS та MMS:
- у контрактних абонентів — відображається тільки SMS- та MMS-центр
- у абонентів передплати — вхідні SMS не відображаються