м. Київ
Виберіть місто

      Чому в мене не відображається інформація в деталізації?

      Дані оновлюються онлайн, але інколи відбуваються затримки:

      1. у абонентів передплати — до 2-х годин
      2. у абонентів, що обслуговуються за договором (крім юридичних осіб) — до 2-х днів
      3. у юридичних осіб оновлення даних в системі за минулий місяць відбуваються:

        • сумарних даних — до 5-го числа кожного місяця
        • деталізованих даних та звітів — до 11-го числа кожного місяця
        • оновлення в розділі «Витрати», «Виклики за поточний місяць» відбуваються протягом 2-х годин

      Зверніть увагу, що в деталізації не відображаються:

      1. неуспішні інтернет-сесії та інтернет-сесії, що сплачені з бонусних рахунків
      2. дані про дзвінки нульової тривалості (вхідні та вихідні дзвінки)
      3. дзвінки на номери екстрених служб
      4. нетарифіковані вхідні SMS та MMS:

        • у контрактних абонентів — відображається тільки SMS- та MMS-центр
        • у абонентів передплати — вхідні SMS не відображаються

      Знайшли відповідь на своє запитання?

      Дякуємо за ваш відгук! :)

      Дякуємо за відгук! Ми станемо краще:

      Знайти відповідь у Спільноті Київстар