Як змінити тариф або активувати додаткові послуги за номером своєї організації?
Щоб подати заявку на зміну тарифного плану або активацію додаткової послуги необхідно:
- Координатору або Адміністратору зайти в розділ «Послуги та акції» і вибрати потрібний розділ - «Зміна тарифного плану», «Управління послугами», «Управління абонентськими номерами» або «Заявки від користувачів».
Зверніть увагу! Доступ до даних по всіх абонентських номерах можливий тільки через WEB-версію системи. Через мобільний додаток, дані і управління доступні тільки за своїм номером.
- Користувачі системи можуть замовляти підключення за своїм номером послуги, акції, подавати заявку на зміну тарифного плану, заявка буде виконана згідно з умовами підключення тільки після підтвердження координатором (першим адміністратором системи). Період розгляду координатором поданої заявки від користувача системи становить 7 днів, після чого заявка автоматично відхиляється.
Інформація про новий тарифний план (факт виконання заявки на заміну тарифного плану) стає доступна в системі Мій Київстар тільки 2-го числа, але сам тарифний план підключається 1-го числа. Для замовлення послуги, акції, тарифного плану або для запитів, на рахунку повинна бути сума, достатня для оплати вартості замовлення, абонплати, і при цьому абонент не повинен перейти суму порога відключення послуг. Якщо у абонента є кредит, наприклад, з розміром 20 гривень, то для замовлення послуги «Антивизначник номера» на рахунку повинно бути не менше - 20 + 10,63 + 10,63 = 1,26 грн.
Більше по цій темі
- Як експортувати деталізовану інформацію із системи Мій Київстар на комп'ютер?
- Як часто оновлюється деталізація викликів?
- Я координатор і хочу подати заявку на зміну тарифного плану, як мені це зробити?
- Ролі користувачів системи
- Як у Мій Київстар переглянути податкові накладні для організації?
- Як подивитись рахунок по організації?
- Скільки зберігається інформації для абонентів-юридичних осіб у системі Мій Київстар?