Що робити, якщо поповнив рахунок, а гроші не надійшли?

0 800 300 134 (по Україні безкоштовно);

Інші провайдери: рекомендуємо звертатися за контактним даними, зазначеними на їхньому сайті.

  1. Звірте номер телефону, що зазначений у чеку/квитанції, з номером телефону, на який ви внесли гроші.
  2. Якщо оплата проводилася через інтернет або сервісний номер 989, зверніться до сервісної служби підтримки:
  3. Зверніть увагу, що при оплаті через відділення банку готівковими чи безготівковими коштами на банківські реквізити платіж зараховується протягом трьох банківських днів.
  4. Якщо оплата проводилася через термінали приймання платежів, магазини Київстар, роздрібні торгові точки, зверніться в сервісні служби підтримки термінала, магазину тощо.