Оновлення IT-систем Київстар
Впродовж усієї доби 17 вересня ми оновлюватимемо системи, щоб покращити якість обслуговування. У цей час може бути обмежено можливість користуватися деякими не основними сервісами для абонентів передплати, Домашнього Інтернету та тарифів Все Разом.
Чому це важливо
Збільшуємо надійність телеком-інфраструктури
Покращуємо захист систем
Підвищуємо якість надання послуг
Як послуги працюватимуть під час оновлень
В цей час працюватимуть всі основні послуги зв’язку: мобільний та Домашній Інтернет; дзвінки в мережі, на номери інших операторів та на популярні напрямки за кордон. Послуги в роумінгу працюватимуть у більшості країн світу.

Лише в частини абонентів у деяких додаткових сервісах тимчасово може бути обмежено можливість:
- Поповнювати та перевіряти рахунок
- Підключати та відключати додаткові послуги
- Користуватися додатком та вебверсією Мій Київстар
- Змінювати тарифний план
- Подавати заявку на підключення Домашнього Інтернету
Та здійснювати деякі інші операції за номером або особовим рахунком.
Найчастіше запитують
17 вересня впродовж усієї доби ми оновлюємо IT-системи та покращуємо їх роботу, щоб збільшити надійність телеком-інфраструктури Київстар й захищеність абонентів.
Послуги зв’язку — дзвінки, мобільний та Домашній інтернет, SMS, послуги в роумінгу у більшості країн — працюють як завжди. Лише в частини абонентів може бути тимчасово обмежено можливість поповнювати або перевіряти рахунок, замовляти додаткові послуги тощо. Але вони знову запрацюють вже 18 вересня.
Обмежень в роботі послуги не буде, інтернет працюватиме в день проведення оновлень, як зазвичай.
Проте в цей час може бути обмежено можливість поповнювати рахунок, подавати заявки на підключення та скарги на роботу послуги тощо.
Ні, зараз ми оновлюємо лише програмне забезпечення. Ніяких змін вартості або умов послуг не відбувається.
Послуги зв’язку — дзвінки, мобільний та Домашній Інтернет, SMS, роумінг у більшості країн світу — працюватимуть під час оновлення системи, навіть якщо ви не встигли поповнити рахунок. Поповнити рахунок ви зможете з 18 вересня.
Міжнародні дзвінки працюють на всі популярні напрямки, як Польща, Німеччина, Чехія, Італія, Франція, Молдова, США, Канада тощо. Можуть бути тимчасові обмеження лише на ті країни, які не користуються популярністю в абонентів.
Ці обмеження триватимуть лише 17 вересня. А з 18 вересня все буде працювати як завжди. Ми радимо дочекатися завершення робіт, але якщо важливо зателефонувати в день оновлень, то можна скористатися іншими доступними способами. Наприклад, месенджерами.
Послуги у роумінгу працюють у всіх популярних країнах, де знаходяться українці:
- У 30 країнах, де діє послуга Роумінг як вдома, та інших популярних напрямках все працює як завжди
- Лише у невеликій кількості країн, таких як Ангола, Лівія, Мозамбік та деяких інших, роумінг може тимчасово не працювати, про що ми проінформуємо абонентів завчасно. 17 вересня у цих країнах ми рекомендуємо користуватися альтернативними способами зв’язку, а вже 18 вересня все знову працюватиме
Після оновлення у вас будуть всі кошти та обсяг послуг, як до початку технічних робіт.
Ні, 17 вересня у контрактних та корпоративних абонентів будуть працювати всі послуги зв’язку та сервіси поповнення/перевірка рахунку, управління іншими послугами тощо. Єдиний виняток стосується міжнародних дзвінків на деякі непопулярні напрямки. Але ці дзвінки можна здійснювати вже з 18 вересня.
Під час оновлення деяких IT-систем в абонентів передплати можуть бути тимчасові обмеження при спробі поповнити рахунок. Тому ми завчасно інформуємо про це та рекомендуємо за потреби поповнити його до початку робіт або вже після їх завершення.
Так, ОТР паролі через SMS приходитимуть від банків та інших установ.
Ми саме так і робимо, але загальний час на оновлення триває більше, ніж декілька годин. Ми подбали, щоб оновлення систем були майже непомітними для абонентів. Та перепрошуємо за тимчасові незручності, які могли виникнути.