Завершуємо оновлення IT-систем Київстар
З 30 вересня до 5 жовтня включно ми завершимо оновлення системи, щоб покращити якість обслуговування. У цей час послуги зв'язку працюватимуть у звичайному режимі. З 30 вересня до 2 жовтня може бути обмежено можливість користуватися лише деякими не основними сервісами для абонентів передплати, контрактних та корпоративних абонентів, клієнтів Домашнього Інтернету та тарифів ВСЕ РАЗОМ.
Чому ці оновлення важливі
Збільшуємо надійність телеком-інфраструктури
Покращуємо захист систем
Підвищуємо якість надання послуг
Як послуги працюватимуть під час оновлень
В цей час працюватимуть всі основні послуги зв’язку: мобільний та Домашній Інтернет, дзвінки в мережі, на номери інших операторів та на популярні напрямки за кордон. Послуги в роумінгу працюватимуть у більшості країн світу.

Лише у деяких додаткових сервісах з 30 вересня тимчасово може бути обмежено можливість:
- Поповнювати та перевіряти рахунок після 22:00
- Користуватися додатком та вебверсією Мій Київстар після 22:00
- Змінювати стару SIM-карту на нову після 18:00
- Змінювати тарифний план або форму обслуговування після 10:00
- Підключати та відключати додаткові послуги після 10:00
- Подавати заявку на перенесення номера в мережу іншого оператора (MNP) після 22:00 29 вересня
Та здійснювати деякі інші операції за номером або особовим рахунком.
Оновлення деяких умов обслуговування
Оновлення умов вашого тарифу
Роумінг
Дзвінки за кордон
Послуги
Тарифи та акції
Фінансові послуги
Оновлення умов вашого тарифу
Вартість хвилини дзвінка за кордон буде тарифікуватися за умовами міжнародних дзвінків. Якщо у вас буде недостатньо коштів для оплати пакета, то ви зможете оплачувати кожну хвилину розмови окремо по 5 грн.
Будь ласка, зверніть увагу. Вартість першої секунди кожної хвилини розмови дорівнює вказаній вартості хвилини. Вартість усіх наступних секунд хвилини в межах розмови включена до вартості такої першої секунди розмови.
Найчастіше запитують
Зараз ми завершуємо оновлювати IT-системи та покращуємо їх роботу, щоб збільшити надійність телеком-інфраструктури Київстар.
Послуги зв’язку — дзвінки, мобільний та Домашній Інтернет, SMS, послуги в роумінгу у більшості країн — працюють як завжди. Лише в частини абонентів може бути тимчасово обмежено можливість поповнювати або перевіряти рахунок, замовляти або керувати додатковими послугами тощо. Але це знову буде доступно з 3 жовтня.
Обмежень в роботі послуги не буде, інтернет працюватиме в дні проведення оновлень, як зазвичай.
Проте в цей час може бути обмежено можливість поповнювати рахунок, подавати заявки на підключення та скарги на роботу послуги тощо. Рекомендуємо поповнити рахунок заздалегідь або вже з 3 жовтня.
Для частини контрактних та корпоративних абонентів у зв’язку з оновленням систем з 1 жовтня будуть деякі зміни в умовах обслуговування. Про ці зміни детальніше — вище на цій сторінці.
Послуги зв’язку — дзвінки, мобільний та Домашній Інтернет, SMS, роумінг у більшості країн світу — працюватимуть під час оновлення системи, навіть якщо ви не встигли поповнити рахунок. Поповнити рахунок ви зможете з 3 жовтня.
Міжнародні дзвінки працюють на всі популярні напрямки, як Польща, Німеччина, Чехія, Італія, Франція, Молдова, США, Канада тощо. Можуть бути тимчасові обмеження лише на дзвінки у ті країни, які не користуються популярністю в абонентів.
Ці обмеження триватимуть лише з вечора 30 вересня й до кінця дня 2 жовтня. А з 3 жовтня все буде працювати як завжди. Ми радимо дочекатися завершення робіт, але якщо важливо зателефонувати в день оновлень, то можна скористатися іншими доступними способами. Наприклад, месенджерами.
Послуги у роумінгу працюють у всіх популярних країнах, де знаходяться українці:
- У 30 країнах, де діє послуга Роумінг як вдома, та інших популярних напрямках все працює як завжди
- Лише у невеликій кількості країн, таких як Ангола, Лівія, Мозамбік та деяких інших, роумінг може тимчасово не працювати, про що ми проінформуємо абонентів завчасно. З вечора 30 вересня до кінця дня 2 жовтня у цих країнах ми рекомендуємо користуватися альтернативними способами зв’язку, а вже 3 жовтня все знову працюватиме
Після оновлення у вас будуть всі кошти та обсяг послуг, як до початку технічних робіт.
Замінити стару SIM-карту на нову можна до 18:00 30 вересня або починаючи із 3 жовтня. Під час оновлень, на жаль, це не можна зробити.
У зв’язку з оновленнями тимчасово контрактні абоненти не зможуть подати заявку для переходу на передплачену форму обслуговування. Ми радимо подати заявку до 10:00 ранку 30 вересня або вже з 3 жовтня.
У зв’язку з цими оновленнями тимчасово абоненти не зможуть подати заявку на перехід в мережу або із мережі Київстар. Ми радимо подати заявку до 22:00 29 вересня або вже починаючи з 6 жовтня.
Подати заявку на Тимчасове закриття номера або його розблокування можна до 10:00 30 вересня або починаючи із 3 жовтня. Під час проведення оновлень, на жаль, це не можна зробити.
Включити/відключити чи змінити умови Кредиту довіри та/або Відстрочки платежу можна до 10:00 30 вересня або починаючи із 3 жовтня. Під час проведення оновлень, на жаль, це не можна зробити.
Якщо ви подали заявку до 30 вересня, то новий тариф почне діяти у вас з 1 жовтня. Звертаємо увагу, якщо заміна тарифу була платною, до 30 вересня відбудеться списання 35 гривень за заміну. Перевірити пакет послуг та стан рахунку ви зможете починаючи із 3 жовтня, коли ми завершимо оновлення IT-систем.
Так, ОТР паролі через SMS приходитимуть від банків та інших установ.
Оновлення білінгу для обслуговування абонентів комплексний процес. Це найбільший IT-проєкт в історії Київстар, який проходить у декілька етапів. Оновлення 17 вересня були передостаннім етапом — підготовкою системи для переведення на новий білінг абонентів післяплати. Впродовж 30.09.2022 — 05.10.2022 ми завершуємо цей проєкт переводячи контрактних та бізнес-клієнтів на нову систему. Ми розуміємо що наші оновлення можуть викликати тимчасові незручності у клієнтів, та просимо поставитися до цього з розумінням. Перехід на нову систему допоможе покращити стабільність всієї телеком-інфраструктури Київстар, підвищити рівень безпеки, а у майбутньому — поліпшити сервіс.