Завершуємо оновлення IT-систем Київстар

З 30 вересня до 5 жовтня включно ми завершимо оновлення системи, щоб покращити якість обслуговування. У цей час послуги зв’язку працюватимуть у звичайному режимі. Лише з 30 вересня до 2 жовтня може бути обмежено можливість користуватися лише деякими не основними сервісами для абонентів передплати, Домашнього Інтернету та тарифів ВСЕ РАЗОМ.

bss img

Чому це важливо

ks-logo

Збільшуємо надійність телеком-інфраструктури

safety icon

Покращуємо захист даних абонентів

devices icon

Підвищуємо якість надання послуг

Як послуги працюватимуть під час оновлень

В цей час працюватимуть всі основні послуги зв’язку: мобільний та Домашній Інтернет; дзвінки в мережі, на номери інших операторів та на популярні напрямки за кордон. Послуги в роумінгу працюватимуть у більшості країн світу.

img bss

З 30 вересня лише в частини абонентів у деяких додаткових сервісах тимчасово може бути обмежено можливість:

  • Поповнювати та перевіряти рахунок після 22:00
  • Користуватися додатком та вебверсією Мій Київстар після 22:00
  • Підключати та відключати додаткові послуги після 10:00
  • Змінювати тарифний план після 10:00
  • Подавати заявку на перенесення номера в мережу іншого оператора (MNP) після 22:00 29 вересня

Та здійснювати деякі інші операції за номером або особовим рахунком.

Найчастіше запитують

17 вересня впродовж усієї доби ми оновлюємо IT-системи та покращуємо їх роботу, щоб збільшити надійність телеком-інфраструктури Київстар й захищеність абонентів.

Послуги зв’язку — дзвінки, мобільний та Домашній інтернет, SMS, послуги в роумінгу у більшості країн — працюють як завжди. Лише в частини абонентів може бути тимчасово обмежено можливість поповнювати або перевіряти рахунок, замовляти додаткові послуги тощо. Але вони знову запрацюють вже 18 вересня.

Обмежень в роботі послуги не буде, інтернет працюватиме в день проведення оновлень, як зазвичай.

Проте в цей час може бути обмежено можливість поповнювати рахунок, подавати заявки на підключення та скарги на роботу послуги тощо.

Ні, зараз ми оновлюємо лише програмне забезпечення. Ніяких змін вартості або умов послуг не відбувається.

Послуги зв’язку — дзвінки, мобільний та Домашній Інтернет, SMS, роумінг у більшості країн світу — працюватимуть під час оновлення системи, навіть якщо ви не встигли поповнити рахунок. Поповнити рахунок ви зможете з 3 жовтня.

Міжнародні дзвінки працюють на всі популярні напрямки, як Польща, Німеччина, Чехія, Італія, Франція, Молдова, США, Канада тощо. Можуть бути тимчасові обмеження лише на ті країни, які не користуються популярністю в абонентів.

Ці обмеження триватимуть лише з вечора 30 вересня та 1-2 жовтня. А з 3 жовтня все буде працювати як завжди. Ми радимо дочекатися завершення робіт, але якщо важливо зателефонувати в день оновлень, то можна скористатися іншими доступними способами. Наприклад, месенджерами.

Послуги у роумінгу працюють у всіх популярних країнах, де знаходяться українці:

  • У 30 країнах, де діє послуга Роумінг як вдома, та інших популярних напрямках все працює як завжди
  • Лише у невеликій кількості країн, таких як Ангола, Лівія, Мозамбік та деяких інших, роумінг може тимчасово не працювати, про що ми проінформуємо абонентів завчасно. 17 вересня у цих країнах ми рекомендуємо користуватися альтернативними способами зв’язку, а вже 18 вересня все знову працюватиме

Після оновлення у вас будуть всі кошти та обсяг послуг, як до початку технічних робіт.

Оновлення, які ми проводимо 30 вересня та 1-2 жовтня можуть вплинути на доступність додаткових сервісів для контрактних та корпоративних абонентів. Детальніше можна дізнатися на цій сторінці для контрактних абонентів та на цій сторінці для корпоративних клієнтів.

Під час оновлення деяких IT-систем в абонентів передплати можуть бути тимчасові обмеження при спробі поповнити рахунок. Тому ми завчасно інформуємо про це та рекомендуємо за потреби поповнити його до початку робіт або вже після їх завершення.

Так, ОТР паролі через SMS приходитимуть від банків та інших установ.

Ми саме так і робимо, але загальний час на оновлення триває більше, ніж декілька годин. Ми подбали, щоб оновлення систем були майже непомітними для абонентів. Та перепрошуємо за тимчасові незручності, які могли виникнути.

У зв’язку з цими оновленнями абоненти тимчасово не зможуть подати заявку на перехід в мережу або із мережі Київстар. Ми радимо подати заявку до 29 вересня або вже починаючи з 6 жовтня.

Оновлення IT-систем — це комплексний процес, який розділений на декілька етапів. Оновлення 17 вересня були необхідні для переведення на нову систему абонентів післяплати. Протягом 30.09. 2022 — 05.10.2022 ми завершуємо цей проєкт переводячи контрактних та бізнес-клієнтів на цю систему остаточно. Ми розуміємо що наші оновлення можуть викликати тимчасові незручності у клієнтів, та просимо поставитися до цього з розумінням. Перехід на нову систему допоможе покращити стабільність всієї телеком-інфраструктури Київстар, підвищити рівень безпеки, а у майбутньому — поліпшити сервіс.