2017

Пропонуємо вашій увазі досягнуті та заплановані рівні показників якості телекомунікаційних послуг за 2017 рік.

 

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюдненняОдиниця виміруРівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)Рівень, який був запланований на звітний рікДосягнутий рівень за звітний 2017 рікЗапланований рівень на поточний рік
Б10002000300040005000
Послуги фіксованого телефонного зв'язку:
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час%не менше 90не меньше 90-
(всі клієнти В2В та підключаються по унікальним угодам)
не менше 90
Відсоток справних таксофонів%не менше 90---
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час%не менше 65не меньше 65100,00%не менше 65
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)%не більше 1не більше 10,10%не більше 1
Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів%не більше 10%не більше 10%4,69%не більше 10%
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів%не більше 5%не більше 5%2,68%не більше 5%
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД).%не більше 5%не більше 5%0,00%не більше 5%
Відсоток з’єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови.%не менше 85%не менше 85%99,16%не менше 85%
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора.%не менше 95%не менше 95%100,00%не менше 95%
Послуги рухомого зв'язку:
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некорректності (неправильності)%не більше 1не більше 10,01%не більше 1
Відсоток неуспішних викликів для національних викликів%не більше 10%не більше 10%0,70%не більше 10%
Відсоток встановлених з’єднань, які закінчилися передчасним роз’єднанням не за ініціативою абонента для національних з’єднань%не більше 5%не більше 5%0,09%не більше 5%
Коефіцієнт недоступності мережі не більше 0.05не більше 0.050,001не більше 0.05
Відсоток неуспішних спроб приєднання до мережі з комутацією пакетів%не більше 10%не більше 10%0,00%не більше 10%
Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови%не менше 70%не менше 70%92,56%не менше 70%
Відсоток повідомлень SMS, що відповідають нормам за часом доставки від кінця до кінця%не менше 80%не менше 80%100%не менше 80%
Відсоток недоставлених текстових повідомлень SMS%не більше 5%не більше 5%0,06%не більше 5%
Послуги із доступу до інтернету:
Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час.%не менше 65-75,10%не менше 65
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).%не більше 1не більше 10,05%не більше 1
Час затримки передачі даних в один бік для послуг із доступу до Інтернетумсекне встановлено258.32 мсек25
Відсоток успішних реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернету%не менше 90не менше 90100,00%не менше 90
Відсоток відмов реєстрації у мережі для послуг із доступу до Інтернету%не більше 10не більше 100,00%не більше 10