Політика справедливого користування послугами

 

В рамках «Політики справедливого користування послугами» Київстар забезпечує право абонентів користуватися якісними послугами мобільного зв'язку та 4G/3G-інтернету; докладає зусиль, щоб захистити клієнтів від випадків SMS-спаму, шахрайства, зловживання послугою вихідних міжнародних дзвінків через втручання в процес маршрутизації трафіку та інші дії, котрі погіршують якість голосових послуг для абонентів Київстар.

Умови дії політики:

  • Щодо мережевих ресурсів

    «Політика справедливого користування мережевими ресурсами» може бути застосована лише до користувачів мобільного інтернету з максимальним споживанням трафіку, який перевищив 3000 МБ за день. Таких користувачів менше ніж 1%.

    Часті запитання

    Я отримав повідомлення про максимальне споживання трафіку. Що це значить?

    До якого часу діє це обмеження швидкості?

    Що таке «Політика справедливого користування мережевими ресурсами»?

    Але ж я плачу за безлімітний інтернет.

    Як можна уникнути цього? Чи можу я платити більше, щоб користуватися інтернетом без обмежень швидкості?

    Чи існують ще якісь обмеження на користування мобільним інтернетом?

  • Щодо відправки текстових повідомлень

    Щоб захистити абонентів від SMS Спаму, компанія вимагає від споживачів додержання «Політики справедливого користування послугою відправки текстових повідомлень (SMS)»: послуга SMS може бути обмежена для абонентів, які використовують абонентські номери для відправки SMS Спаму (включаючи SMS-повідомлення в комерційних цілях з метою рекламування будь-яких товарів чи послуг) та/або повідомлень, що мають ознаки зловмисних викликів та/або надсилаються в шахрайських цілях.

    Для тих, хто бажає відправляти SMS комерційного характеру своїм клієнтам, партнерам чи співробітникам, Київстар пропонує скористатися послугою SMS-розсилки, надсилаючи текстові повідомлення з альфанумеричних імен з метою:

    • інформування про акції, індивідуальні знижки, спеціальні пропозиції;
    • надсилання новин, анонсів заходів, запрошень;
    • надсилання звітів про виконання замовлень, бронювань, реєстрацій;
    • привітання зі святами, особливими подіями тощо.

    Наші абоненти, які користуються послугою відправки текстових повідомлень (SMS) з метою спілкування з рідними та друзями, не відчують жодних змін.

    SMS Спам – це електронні, текстові та/або мультимедійні повідомлення, які без попередньої згоди (замовлення) абонента умисно та/або масово надсилаються на їхні адреси електронної пошти або кінцеве обладнання, крім повідомлень оператора, провайдера щодо надання телекомунікаційних послуг або органів державної влади у випадках, передбачених законодавством, а також надсилання повідомлень про проведення акцій, розіграшів, конкурсів, надання послуг, продуктів, товарів, які не замовлялися, повідомлень із пропозиціями щодо поповнення особового рахунка, що надходять не від оператора, які неможливо зупинити й якими завдається моральна та/або матеріальна шкода споживачеві та/або операторові, провайдерові.

  • Щодо вихідних міжнародних дзвінків

    Компанія лишає за собою право тимчасово призупинити або остаточно припинити доступ до телекомунікаційних послуг в цілому або частково (в сфері міжнародного зв'язку) в разі виявлення Компанією або уповноваженими державними органами порушень правил у сфері міжнародного зв'язку або зловживань послугами міжнародного зв’язку у вигляді, але не обмежуючись:

    • використання з комерційною метою замовлених телекомунікаційних послуг з використанням абонентського номера;
    • порушення правил маршрутизації трафіку міжнародних дзвінків;
    • будь-які дії з замовленими телекомунікаційними послугами в телекомунікаційній мережі оператора, які тягнуть за собою фінансові втрати Компанії, порушення схем маршрутизації трафіку, погіршення якості послуг, що надаються, скарги Абонентів.