Довіра абонентів — основна цінність для компанії «Київстар». Компанія надає клієнтам телекомунікаційні послуги високої якості в суворій відповідності усім державним технічним стандартам. «Київстар» веде постійний діалог із суспільством, надає споживачам повну й достовірну інформацію про продукти і послуги компанії, сприяє їх коректному і правильному використанню в суспільстві для поліпшення життя людей.
«Київстар» постійно вдосконалює послуги та якість обслуговування, реалізує програми для безпеки клієнтів, розвитку мобільної та інтернет культури, зокрема:
Безпека дітей в інтернеті
Соціальна програма захисту дітей від негативного контенту, помилок і насильства при використанні Мережі має на меті пояснити батькам і вчителям можливі ризики для дітей і разом навчити правильному й безпечному користуванню Інтернетом.
Мобільна культура
Соціальна програма «Мобільна культура» спрямована на формування й поширення етикету при використанні мобільного зв’язку в публічних місцях — інформування користувачів телекомунікаційних послуг про існуючі норми спілкування мобільним телефоном поза домівкою.
«Київстар» приймає відповідальні рішення, добровільно відмовившись від розміщення та продажу «дорослого» контенту та гемблінгу, співпрацює з МВС України щодо протидії розповсюдженню незаконного контенту в мережі, мобільного шахрайства, а також розробляє спеціальні соціальні послуги.