Знання та дотримання правил мобільного етикету — це ознака вихованості та високої культури спілкування людини. Компанія «Київстар» радить усім абонентам дотримуватися рекомендацій, які допоможуть гармонійно поєднувати особисту свободу людини та повагу до інтересів оточуючих:

  1. В офісі та під час ділових зустрічей завжди перемикайте мобільний телефон у режим «зустріч» або «вібро», якщо немає інших домовленостей.
  2. У театрі, кінотеатрі, бібліотеці переводьте ваш мобільний телефон у режим «без звуку».
  3. У громадських закладах відпочинку, наприклад у кафе або ресторані, встановлюйте мінімальну гучність сигналу мобільного телефону.
  4. У громадському транспорті розмовляйте по мобільному телефону максимально тихо і коротко.
  5. У місцях, де цього вимагають правила безпеки, наприклад у літаках та медичних закладах, вимикайте ваш мобільний телефон.
  6. Тестування власного телефону на рівень гучності та вибір мелодії дзвінка здійснюйте вдома, а не в громадських місцях.