«Київстар» — непромисловий бізнес, однак як одна з великих і прогресивних компаній не може залишатися осторонь загрози сьогодення: проблеми зміни клімату й глобального потепління. Екологічна відповідальність «Київстар» реалізується у дружніх до довкілля продуктах та послугах, відповідальних технічних рішеннях, а також екологічних заходах.
Компанія збільшує енергоефективність в роботі обладнання мережі, зменшує викиди СО2 та скорочує споживання природних ресурсів. Щороку волонтери компанії озеленюють понад 20 міст України — прибирають зелені території, висаджують дерева та квіткові композиції разом з клієнтами і городянами.
У 2010 році «Київстар» очолив рейтинг мобільних операторів у сприйнятті їхнього екологічного іміджу споживачами. Дані опублікувало дослідницьке агентство IRS Group, яке опитало 1000 респондентів у рамках проекту «Екоомнібус». На думку споживачів, «Київстар» — найбільш екологічно відповідальна компанія на телеком-ринку України.