«Київстар» застосовує енергозберігаючі технологій на різних ділянках бізнесу для підвищення його енергоефективності. Це стосується електроживлення мережі, будівництва й обслуговування будинків, ІТ, транспорту тощо. З 2000 року в мережі «Київстар» працюють «зелені» базові станції з економним енергоспоживанням. «Київстар» продовжує модернізацію мережі й, запроваджуючи кращі розробки, підтверджує якість своєї мережі, яка сьогодні оцінюється як одна з найбільш прогресивних у Європі.
З 2009 року компанія почала впровадження програми «Зелений офіс», ухваливши Положення про захист навколишнього середовища. Це один з основних корпоративних документів, які регламентують діяльність компанії з питань екології. Відповідно до Положення у «Київстар» запроваджено Систему екологічного управління, яка враховує вимоги Міжнародного стандарту ISO 14001.
«Київстар» сповідує принципи «зеленого офісу» у всіх своїх філіалах — електронний документообіг, популяризацію ощадливого споживання ресурсів. У компанії встановлено обладнання й програмне забезпечення для відео конференцій, ще сприяє зменшенню кількості відряджень і заміні їх на відеоспілкування з колегами з різних філіалів.
Внутрішня інформаційна кампанія «Зелений офіс» націлена на те, щоб зробити екологічну тему важливою частиною життя кожного співробітника «Київстар», і не тільки у стінах офісу. Комунікаційна програма постійно нагадує співробітникам про необхідність виключати електроприлади й комп’ютери наприкінці робочого дня й про обережне використання паперу й відмову від друку документів, якщо це робити не обов’язково. Результати дослідження про внутрішню цінність компанії серед співробітників показали, що 96% «київстарівців» уважають, що виявляють турботу про навколишнє середовище.