«Київстар» допомагає людям з вадами слуху та мовлення, реалізуючи соціальний проект «Почуй мене!». В 2007 році компанія надала номер для SMS-виклику екстрених служб, завдяки чому відправивши SMS на номер скороченого набору, люди з вадами слуху та мови можуть самостійно викликати допомогу.

У рамках проекту «Київстар» обладнав операторські місця служби порятунку «101», поліції «102» та швидкої допомоги «103» спеціальними технічними і програмними засобами та забезпечив транслювання SMS-викликів до центрів операторської підтримки на спеціально виділені номери.

Можливість виклику екстрених служб мають ті люди з вадами слуху та мовлення, які реєструються у спеціальній базі даних Українського товариства глухих. До бази даних при реєстрації про кожну таку особу вносять персональні дані, адресу, захворювання людини та інше, а найголовніше — номер мобільного телефону. Кожен зареєстрований учасник проекту отримує пам’ятку, де зазначені номери для SMS-виклику екстреної служби та приклади повідомлень для формування шаблонів. Таким чином, люди з вадами слуху зможуть викликати одну із екстрених служб, навіть відіславши порожнє повідомлення. В свою чергу, диспетчери екстрених служб бачитимуть на дисплеї всю необхідну інформацію про абонента: його особові дані, фізіологічні особливості, діагноз та найголовніше — місцезнаходження.

На сьогодні послуга SMS-виклику екстрених служб для людей з вадами слуху і мовлення уже запроваджена в більш ніж 20 містах України: Києві, Вінниці, Житомирі, Білій Церкві, Козятині, Чернігові, Хмельницькому, Харкові, Тернополі, Сумах, Полтаві, Івано-Франківську, Дніпрі, Запоріжжі, Львові, Кропивницькому, Луганську, Кривому Розі, Миколаєві, Одесі та Ужгороді. Користувачами послуги є понад 5000 осіб.