У зв’язку з цим у невеликої частини абонентів можливі короткочасні обмеження. Ми перепрошуємо за ці незручності. Наші технічні спеціалісти працюють над їх розв’язанням, щоб вже найближчим часом забезпечити роботу всіх сервісів у повному обсязі.

Найчастіше запитують

  • Тимчасові обмеження при поповненні рахунку, оплаті чи замовленні послуг можуть бути пов’язані з налаштуваннями, які проходять після оновлення IT-систем. Ми плануємо відновити повноцінну роботу сервісів найближчим часом.

  • Будь ласка, скористайтеся запитами:

    • *111# — залишок коштів на рахунку
    • *112# — залишок послуг за умовами тарифу
  • Так, якщо були складнощі з тарифікацією послуг через технічні роботи, абоненти отримають компенсацію коштів протягом 10 робочих днів від моменту завершення технічних робіт і усунення всіх обмежень. Щоб отримати компенсацію, необов’язково звертатися до контакт-центру — ми проаналізуємо тарифікацію послуг в абонентів та компенсує їх усім, хто зіткнувся зі складнощами. Про повернення коштів ми обов'язково повідомимо в SMS.

  • Якщо номер працює, а всі послуги доступні — це може бути помилкове SMS. Ми працюємо над тим, щоб повідомлення з некоректною інформацією не повторювалися. Перепрошуємо за незручності.

    Якщо номер був заблокований і послуги не працюють — зателефонуйте в контакт-центр за номером 466 або напишіть нам у особисті повідомлення на Facebook.