Обслуговування

Мій Київстар

Керуйте витратами та послугами за номерами своєї організації у кілька кліків.
Безпека даних
  • «Мій Київстар» використовує протокол HTTPS, що підтримує шифрування при передачі даних.
  • Можливість підключити Face ID.
  • Доступ до інформації надається через власника особового рахунку — уповноваженого координатора. 
  • Ви можете самостійно встановити тип авторизації.
Для абонентів

Керуйте витратами, послугами мобільного зв’язку та домашнім інтернетом через додаток «Мій Київстар».

  • дізнавайтеся інформацію про тарифний план, залишок коштів на рахунку, доступних мегабайтів тощо;
  • переглядайте статистику витрат за останні місяці;
  • поповнюйте рахунок без комісії;
  • об’єднуйте свої номери в один профіль;
  • додавайте платіжні картки;
  • підключайте/відключайте базові послуги, переглядайте вже підключені та інше.

 

Якщо вам надаються індивідуальні умови обслуговування, уточнюйте інформацію про залишки та можливість керувати послугами у вашого координатора — доступ до деяких даних може бути обмеженим.

 

Завантажити додаток «Мій Київстар» на свій смартфон можна у Google Play або App Store.

 

 

Для координаторів

Використовуючи вебверсію «Мій Київстар», координатор може:

  • керувати рівнем доступу колег;
  • керувати кількістю абонентів компанії;
  • відстежувати найбільш тривалі розмови; 
  • переглядати номери, дзвінки на які здійснюються найчастіше; 
  • отримувати інформацію про найдорожчі виклики ;
  • активувати, змінювати параметри або деактивувати розділ «Аналітика» та інше.

 

Щоб стати координатором, відвідайте магазин Київстар та оформіть заяву на реєстрацію прав координатора «Мій Київстар». Після цього вам надійде SMS з логіном та паролем до облікового запису.

Скільки це коштує?

Вартість користування додатком та вебверсією «Мій Київстар» — 0,00 грн. Плата знімається за користування розділом «Аналітика» та за інформацію «Експорт деталізації викликів по особових рахунках» підрозділу «Виклики за поточний місяць»:

  • перший запит — 5,31 грн/номер;
  • наступні запити — 1,06 грн/номер.

 

Активація розділу «Аналітика» — 0,00 грн. 

 

Після активації діє пільговий період — плата не знімається до кінця поточного місяця плюс два повних календарних місяці. Після цього вартість послуги становитиме:

 

Кількість працівників — абонентів «Київстар» на ЄДРПОУ організації Вартість, грн/міс
1—50

37,19

51—100

74,38

101—200

148,75

201—500

297,50

Понад 500

531,25

Тарифи наведені в гривнях з урахуванням усіх податків та зборів.

Найчастіше запитують
  • Як встановити тип авторизації? Зайдіть у Профіль/Налаштування користувача/Реєстраційні дані, і в рядку Налаштування авторизації натисніть Змінити.
  • Як надіслати запит на експорт деталізації викликів за особовими рахунками? Щоб надіслати запит, відкрийте розділ Витрати/Виклики за поточний місяць.
  • Як змінити суму оплати за користування розділом «Аналітика»? Якщо кількість абонентів змінилася, координатор компанії має подати заяву в магазині Київстар, щоб змінити суму оплати. Плата знімається кожного місяця з номера координатора або іншого номера, вказаного в заяві.