Мій Київстар
- «Мій Київстар» використовує протокол HTTPS, що підтримує шифрування при передачі даних.
- Можливість підключити Face ID.
- Доступ до інформації надається через власника особового рахунку — уповноваженого координатора.
- Ви можете самостійно встановити тип авторизації.
Керуйте витратами, послугами мобільного зв’язку та домашнім інтернетом через додаток «Мій Київстар».
- дізнавайтеся інформацію про тарифний план, залишок коштів на рахунку, доступних мегабайтів тощо;
- переглядайте статистику витрат за останні місяці;
- поповнюйте рахунок без комісії;
- об’єднуйте свої номери в один профіль;
- додавайте платіжні картки;
- підключайте/відключайте базові послуги, переглядайте вже підключені та інше.
Якщо вам надаються індивідуальні умови обслуговування, уточнюйте інформацію про залишки та можливість керувати послугами у вашого координатора — доступ до деяких даних може бути обмеженим.
Завантажити додаток «Мій Київстар» на свій смартфон можна у Google Play або App Store.
Використовуючи вебверсію «Мій Київстар», координатор може:
- керувати рівнем доступу колег;
- керувати кількістю абонентів компанії;
- відстежувати найбільш тривалі розмови;
- переглядати номери, дзвінки на які здійснюються найчастіше;
- отримувати інформацію про найдорожчі виклики ;
- активувати, змінювати параметри або деактивувати розділ «Аналітика» та інше.
Щоб стати координатором, відвідайте магазин Київстар та оформіть заяву на реєстрацію прав координатора «Мій Київстар». Після цього вам надійде SMS з логіном та паролем до облікового запису.
Вартість користування додатком та вебверсією «Мій Київстар» — 0,00 грн. Плата знімається за користування розділом «Аналітика» та за інформацію «Експорт деталізації викликів по особових рахунках» підрозділу «Виклики за поточний місяць»:
- перший запит — 5,31 грн/номер;
- наступні запити — 1,06 грн/номер.
Активація розділу «Аналітика» — 0,00 грн.
Після активації діє пільговий період — плата не знімається до кінця поточного місяця плюс два повних календарних місяці. Після цього вартість послуги становитиме:
Кількість працівників — абонентів «Київстар» на ЄДРПОУ організації | Вартість, грн/міс |
---|---|
1—50 |
37,19 |
51—100 |
74,38 |
101—200 |
148,75 |
201—500 |
297,50 |
Понад 500 |
531,25 |
Тарифи наведені в гривнях з урахуванням усіх податків та зборів.
- Як встановити тип авторизації? Зайдіть у Профіль/Налаштування користувача/Реєстраційні дані, і в рядку Налаштування авторизації натисніть Змінити.
- Як надіслати запит на експорт деталізації викликів за особовими рахунками? Щоб надіслати запит, відкрийте розділ Витрати/Виклики за поточний місяць.
- Як змінити суму оплати за користування розділом «Аналітика»? Якщо кількість абонентів змінилася, координатор компанії має подати заяву в магазині Київстар, щоб змінити суму оплати. Плата знімається кожного місяця з номера координатора або іншого номера, вказаного в заяві.
- Як експортувати деталізовану інформацію із системи «Мій Київстар» на комп'ютер? Використовуйте формат CSV, натиснувши в правому верхньому куті деталізації «Зберегти у файл». Працювати з такими файлами можна в Microsoft Excel. Щоб роздрукувати деталізацію, скористайтеся «Версією для друку».
- Як часто оновлюється деталізація викликів? Детальна інформація за попередній місяць з'являється 11 числа щомісяця у «Виклики за поточний місяць». Наприклад, якщо вам потрібна деталізація за квітень, її можна буде переглянути з 11 травня. Вартість першого запиту деталізації – 5,31 грн, кожного наступного (за поточний місяць) – 1,06 грн. Зверніть увагу: отримати детальну інформацію про виклики і витрати за попередні місяці можна в підрозділі пункту «Витрати». Вартість запиту – 0,00 грн.
- Як змінити тариф або активувати додаткові послуги за номером своєї організації?
Щоб подати заявку на зміну тарифного плану або активацію додаткової послуги необхідно:
- Координатору або Адміністратору зайти в розділ «Послуги та акції» і вибрати потрібний розділ - «Зміна тарифного плану», «Управління послугами», «Управління абонентськими номерами» або «Заявки від користувачів».
- Зверніть увагу! Доступ до даних по всіх абонентських номерах можливий тільки через WEB-версію системи. Через мобільний додаток, дані і управління доступні тільки за своїм номером.
- Я координатор і хочу подати заявку на зміну тарифного плану, як мені це зробити?
Скористайтесь покроковою інструкцією:
- Зайдіть у свій обліковий запис «Мій Київстар» та оберіть потрібний розділ: Мобільний зв'язок — Послуги та акції — Зміна тарифного плану.
- Знайдіть номери, для яких хочете змінити тарифний план.
- Оберіть потрібні вам номери, активуючи елемент ліворуч, та натисніть «Продовжити».
- Ролі користувачів системи
Кожному користувачеві системи при реєстрації присвоюється певна роль з наступними правами:
- Координатор (перший адміністратор) — може управляти всіма номерами Організації. Для отримання розширених прав на управління системою, координатору юридичної особи необхідно звернутися в магазин Київстар або до вашого виділеного менеджеру і оформити довіреність на Реєстрацію/Зміна прав Координатора.
- Адміністратор — аналогічні права першого адміністратора, крім видалення з системи номера Координатора (першого адміністратора). Кількість адміністраторів в системі необмежена. Для надання прав необхідно звернутися до Координатора.
- Користувач — може переглядати інформацію за своїм номером і подавати заявки на підключення/відключення послуги, зміна тарифів, участь у діючих акціях. Така заявка спочатку буде відправлена Координатору на підтвердження, і в разі позитивного рішення координатора буде оброблена системою.
- Користувач з можливістю управління послугами — це Користувач з правом на управління послугами/акціями за своїм номером (і по інших номерах, доступ до яких йому дав Адміністратор), без підтвердження Координатора. Для надання прав необхідно звернутися до Координатора.
- Як у «Мій Київстар» переглянути податкові накладні для організації? Інформація про податкові накладні та коригування доступна в системі «Мій Київстар» до 10-го числа місяця, наступного за звітним. Щоб подивитися дані про податкові накладні, виберіть в своєму обліковому записі розділ Мобільний зв'язок — Витрати — По організації — Інформація про податкові накладні. У таблиці результатів будуть відображені: номер накладної, номер коригування, за яким особовим рахунком виписано накладну, дата виписки і суми ПН (сума без ПДВ, сума ПФ, сума ПДВ, підсумкова сума). Якщо ви підписані на сповіщення, вам прийде SMS або email, коли інформація з'явиться в системі. Будь ласка, зверніть увагу. Розділ доступний тільки адміністраторам. Інформація про вартість наданих абоненту послуг не є фіскальної і може використовуватися тільки для оцінки та планування витрат абонента.
- Як подивитись рахунок по організації?
Адміністратор може сформувати рахунок-фактуру за закритий розрахунковий період за витратами на особовому рахунку. Цей рахунок містить інформацію про отримані платежі, замовлені та надані телекомунікаційні послуги, а також рекомендований аванс. Також до складу цього рахунка, у вигляді додатків до рахунка-фактури, входять диференційовані рахунки (відомості про вартість наданих послуг) за кожним номером, який зареєстрований на цьому особовому рахунку.
Щоб система сформувала такий рахунок, зробіть такі кроки:
- у розділі Мобільний зв'язок — Витрати виберіть підрозділ За особовим рахунком;
- оберіть один з номерів особових рахунків у випадаючому списку на службовій панелі та період, з доступних для формування рахунків-фактур;
- натисніть посилання Рахунок (завантаження доступне в HTML та XML-форматах).
- Скільки зберігається інформації для абонентів-юридичних осіб у системі «Мій Київстар»?
Після реєстрації в системі ви можете отримати інформацію про виклики та витрати за попередні періоди: сумарна інформація, деталізована інформація, звіти та історія платежів. Інформація зберігається в системі протягом 1 року.
Дані за минулий місяць формуються:
- сумарні дані — до 5-го числа кожного місяця;
- деталізовані дані та звіти — до 11-го числа кожного місяця.