Персона іконка
Послуги

Мій Київстар

Керуйте витратами та послугами за номерами своєї організації у кілька кліків.

Безпека даних

  • «Мій Київстар» використовує протокол HTTPS, що підтримує шифрування при передачі даних.
  • Можливість підключити Face ID.
  • Доступ до інформації надається через власника особового рахунку — уповноваженого координатора. 
  • Ви можете самостійно встановити тип авторизації.

Для абонентів

Керуйте витратами, послугами мобільного зв’язку та домашнім інтернетом через додаток «Мій Київстар».

  • дізнавайтеся інформацію про тарифний план, залишок коштів на рахунку, доступних мегабайтів тощо;
  • переглядайте статистику витрат за останні місяці;
  • поповнюйте рахунок без комісії;
  • об’єднуйте свої номери в один профіль;
  • додавайте платіжні картки;
  • підключайте/відключайте базові послуги, переглядайте вже підключені та інше.

Якщо вам надаються індивідуальні умови обслуговування, уточнюйте інформацію про залишки та можливість керувати послугами у вашого координатора — доступ до деяких даних може бути обмеженим.

Завантажити додаток «Мій Київстар» на свій смартфон можна у Google Play або App Store.

Для координаторів

Використовуючи вебверсію «Мій Київстар», координатор може:

  • керувати рівнем доступу колег;
  • керувати кількістю абонентів компанії;
  • відстежувати найбільш тривалі розмови; 
  • переглядати номери, дзвінки на які здійснюються найчастіше; 
  • отримувати інформацію про найдорожчі виклики ;
  • активувати, змінювати параметри або деактивувати розділ «Аналітика» та інше.

Щоб стати координатором, відвідайте магазин Київстар та оформіть заяву на реєстрацію прав координатора «Мій Київстар». Після цього вам надійде SMS з логіном та паролем до облікового запису.

Скільки це коштує?

Вартість користування додатком та вебверсією «Мій Київстар» — 0,00 грн. Плата знімається за користування розділом «Аналітика» та за інформацію «Експорт деталізації викликів по особових рахунках» підрозділу «Виклики за поточний місяць»:

  • перший запит — 5,31 грн/номер;
  • наступні запити — 1,06 грн/номер.
  • Активація розділу «Аналітика» — 0,00 грн. 

Після активації діє пільговий період — плата не знімається до кінця поточного місяця плюс два повних календарних місяці. Після цього вартість послуги становитиме:

Кількість працівників — абонентів «Київстар» на ЄДРПОУ організаціїВартість, грн/міс
1—5037,19
51—10074,38
101—200148,75
201—500297,50
Понад 500531,25

Тарифи наведені в гривнях з урахуванням усіх податків та зборів.

Найчастіше запитують

Зайдіть у Профіль/Налаштування користувача/Реєстраційні дані, і в рядку Налаштування авторизації натисніть Змінити.

Кожному користувачеві системи при реєстрації присвоюється певна роль з наступними правами:

  • Координатор (перший адміністратор) — може управляти всіма номерами Організації. Для отримання розширених прав на управління системою, координатору юридичної особи необхідно звернутися в магазин Київстар або до вашого виділеного менеджеру і оформити довіреність на Реєстрацію/Зміна прав Координатора.
  • Адміністратор — аналогічні права першого адміністратора, крім видалення з системи номера Координатора (першого адміністратора). Кількість адміністраторів в системі необмежена. Для надання прав необхідно звернутися до Координатора.
  • Користувач — може переглядати інформацію за своїм номером і подавати заявки на підключення/відключення послуги, зміна тарифів, участь у діючих акціях. Така заявка спочатку буде відправлена ​​Координатору на підтвердження, і в разі позитивного рішення координатора буде оброблена системою.
  • Користувач з можливістю управління послугами — це Користувач з правом на управління послугами/акціями за своїм номером (і по інших номерах, доступ до яких йому дав Адміністратор), без підтвердження Координатора. Для надання прав необхідно звернутися до Координатора.

Якщо кількість абонентів змінилася, координатор компанії має подати заяву в магазині Київстар, щоб змінити суму оплати. Плата знімається кожного місяця з номера координатора або іншого номера, вказаного в заяві.

Після реєстрації в системі ви можете отримати інформацію про виклики та витрати за попередні періоди: сумарна інформація, деталізована інформація, звіти та історія платежів. Інформація зберігається в системі протягом 1 року.

Дані за минулий місяць формуються:

  • сумарні дані — до 5-го числа кожного місяця;
  • деталізовані дані та звіти — до 11-го числа кожного місяця.

Розділ «Витрати»/«Виклики за поточний місяць» оновлюється протягом 2 годин.

Скористайтесь покроковою інструкцією:

  • Зайдіть у свій обліковий запис «Мій Київстар» та оберіть потрібний розділ: Мобільний зв'язок — Послуги та акції — Зміна тарифного плану.
  • Знайдіть номери, для яких хочете змінити тарифний план.
  • Оберіть потрібні вам номери, активуючи елемент ліворуч, та натисніть «Продовжити».

Будь ласка, зверніть увагу. Розділ доступний тільки адміністраторам і призначений для подачі групових заявок на зміну тарифного плану (відразу на групу обраних номерів організації).

Щоб підтвердити заявки на зміну тарифного плану від звичайних користувачів вашої корпорації, зайдіть у розділ Мобільний зв'язок — Послуги та акції — Заявки від користувачів.

Інформація про податкові накладні та коригування доступна в системі «Мій Київстар» до 10-го числа місяця, наступного за звітним. Щоб подивитися дані про податкові накладні, виберіть в своєму обліковому записі розділ Мобільний зв'язок — Витрати — По організації — Інформація про податкові накладні. У таблиці результатів будуть відображені: номер накладної, номер коригування, за яким особовим рахунком виписано накладну, дата виписки і суми ПН (сума без ПДВ, сума ПФ, сума ПДВ, підсумкова сума). Якщо ви підписані на сповіщення, вам прийде SMS або email, коли інформація з'явиться в системі.

Будь ласка, зверніть увагу. Розділ доступний тільки адміністраторам. Інформація про вартість наданих абоненту послуг не є фіскальної і може використовуватися тільки для оцінки та планування витрат абонента.

Щоб надіслати запит, відкрийте розділ Витрати/Виклики за поточний місяць.

Використовуйте формат CSV, натиснувши в правому верхньому куті деталізації «Зберегти у файл». Працювати з такими файлами можна в Microsoft Excel. Щоб роздрукувати деталізацію, скористайтеся «Версією для друку».

Щоб подати заявку на зміну тарифного плану або активацію додаткової послуги необхідно:

  • Координатору або Адміністратору зайти в розділ «Послуги та акції» і вибрати потрібний розділ - «Зміна тарифного плану», «Управління послугами», «Управління абонентськими номерами» або «Заявки від користувачів».

  • Зверніть увагу! Доступ до даних по всіх абонентських номерах можливий тільки через WEB-версію системи. Через мобільний додаток, дані і управління доступні тільки за своїм номером.

  • Користувачі системи можуть замовляти підключення за своїм номером послуги, акції, подавати заявку на зміну тарифного плану, заявка буде виконана згідно з умовами підключення тільки після підтвердження координатором (першим адміністратором системи). Період розгляду координатором поданої заявки від користувача системи становить 7 днів, після чого заявка автоматично відхиляється.

Інформація про новий тарифний план (факт виконання заявки на заміну тарифного плану) стає доступна в системі «Мій Київстар» тільки 2-го числа, але сам тарифний план підключається 1-го числа. Для замовлення послуги, акції, тарифного плану або для запитів, на рахунку повинна бути сума, достатня для оплати вартості замовлення, абонплати, і при цьому абонент не повинен перейти суму порога відключення послуг. Якщо у абонента є кредит, наприклад, з розміром 20 гривень, то для замовлення послуги «Антивизначник номера» на рахунку повинно бути не менше - 20 + 10,63 + 10,63 = 1,26 грн.

Детальна інформація за попередній місяць з'являється 11 числа щомісяця у «Виклики за поточний місяць». Наприклад, якщо вам потрібна деталізація за квітень, її можна буде переглянути з 11 травня. Вартість першого запиту деталізації – 5,31 грн, кожного наступного (за поточний місяць) – 1,06 грн.

Зверніть увагу: отримати детальну інформацію про виклики і витрати за попередні місяці можна в підрозділі пункту «Витрати». Вартість запиту – 0,00 грн.