Обслуговування

Мій Київстар

Керуйте витратами та послугами за номерами своєї організації у кілька кліків.
Безпека даних
  • «Мій Київстар» використовує протокол HTTPS, що підтримує шифрування при передачі даних.
  • Можливість підключити Face ID.
  • Доступ до інформації надається через власника особового рахунку — уповноваженого координатора. 
  • Ви можете самостійно встановити тип авторизації.
Для абонентів

Керуйте витратами, послугами мобільного зв’язку та домашнім інтернетом через додаток «Мій Київстар».

  • дізнавайтеся інформацію про тарифний план, залишок коштів на рахунку, доступних мегабайтів тощо;
  • переглядайте статистику витрат за останні місяці;
  • поповнюйте рахунок без комісії;
  • об’єднуйте свої номери в один профіль;
  • додавайте платіжні картки;
  • підключайте/відключайте базові послуги, переглядайте вже підключені та інше.

 

Якщо вам надаються індивідуальні умови обслуговування, уточнюйте інформацію про залишки та можливість керувати послугами у вашого координатора — доступ до деяких даних може бути обмеженим.

 

Завантажити додаток «Мій Київстар» на свій смартфон можна у Google Play або App Store.

 

 

Для координаторів

Використовуючи вебверсію «Мій Київстар», координатор може:

  • керувати рівнем доступу колег;
  • керувати кількістю абонентів компанії;
  • відстежувати найбільш тривалі розмови; 
  • переглядати номери, дзвінки на які здійснюються найчастіше; 
  • отримувати інформацію про найдорожчі виклики ;
  • активувати, змінювати параметри або деактивувати розділ «Аналітика» та інше.

 

Щоб стати координатором, відвідайте магазин Київстар та оформіть заяву на реєстрацію прав координатора «Мій Київстар». Після цього вам надійде SMS з логіном та паролем до облікового запису.

Скільки це коштує?

Вартість користування додатком та вебверсією «Мій Київстар» — 0,00 грн. Плата знімається за користування розділом «Аналітика» та за інформацію «Експорт деталізації викликів по особових рахунках» підрозділу «Виклики за поточний місяць»:

  • перший запит — 5,31 грн/номер;
  • наступні запити — 1,06 грн/номер.

 

Активація розділу «Аналітика» — 0,00 грн. 

 

Після активації діє пільговий період — плата не знімається до кінця поточного місяця плюс два повних календарних місяці. Після цього вартість послуги становитиме:

 

Кількість працівників — абонентів «Київстар» на ЄДРПОУ організації Вартість, грн/міс
1—50

37,19

51—100

74,38

101—200

148,75

201—500

297,50

Понад 500

531,25

Тарифи наведені в гривнях з урахуванням усіх податків та зборів.

Найчастіше запитують
  • Як встановити тип авторизації? Зайдіть у Профіль/Налаштування користувача/Реєстраційні дані, і в рядку Налаштування авторизації натисніть Змінити.
  • Як надіслати запит на експорт деталізації викликів за особовими рахунками? Щоб надіслати запит, відкрийте розділ Витрати/Виклики за поточний місяць.
  • Як змінити суму оплати за користування розділом «Аналітика»? Якщо кількість абонентів змінилася, координатор компанії має подати заяву в магазині Київстар, щоб змінити суму оплати. Плата знімається кожного місяця з номера координатора або іншого номера, вказаного в заяві.
  • Як експортувати деталізовану інформацію із системи «Мій Київстар» на комп'ютер? Використовуйте формат CSV, натиснувши в правому верхньому куті деталізації «Зберегти у файл». Працювати з такими файлами можна в Microsoft Excel. Щоб роздрукувати деталізацію, скористайтеся «Версією для друку».
  • Як часто оновлюється деталізація викликів? Детальна інформація за попередній місяць з'являється 11 числа щомісяця у «Виклики за поточний місяць». Наприклад, якщо вам потрібна деталізація за квітень, її можна буде переглянути з 11 травня. Вартість першого запиту деталізації – 5,31 грн, кожного наступного (за поточний місяць) – 1,06 грн. Зверніть увагу: отримати детальну інформацію про виклики і витрати за попередні місяці можна в підрозділі пункту «Витрати». Вартість запиту – 0,00 грн.
  • Як змінити тариф або активувати додаткові послуги за номером своєї організації? Щоб подати заявку на зміну тарифного плану або активацію додаткової послуги необхідно:
    • Координатору або Адміністратору зайти в розділ «Послуги та акції» і вибрати потрібний розділ - «Зміна тарифного плану», «Управління послугами», «Управління абонентськими номерами» або «Заявки від користувачів».
    • Зверніть увагу! Доступ до даних по всіх абонентських номерах можливий тільки через WEB-версію системи. Через мобільний додаток, дані і управління доступні тільки за своїм номером.
    Користувачі системи можуть замовляти підключення за своїм номером послуги, акції, подавати заявку на зміну тарифного плану, заявка буде виконана згідно з умовами підключення тільки після підтвердження координатором (першим адміністратором системи). Період розгляду координатором поданої заявки від користувача системи становить 7 днів, після чого заявка автоматично відхиляється. Інформація про новий тарифний план (факт виконання заявки на заміну тарифного плану) стає доступна в системі «Мій Київстар» тільки 2-го числа, але сам тарифний план підключається 1-го числа. Для замовлення послуги, акції, тарифного плану або для запитів, на рахунку повинна бути сума, достатня для оплати вартості замовлення, абонплати, і при цьому абонент не повинен перейти суму порога відключення послуг. Якщо у абонента є кредит, наприклад, з розміром 20 гривень, то для замовлення послуги «Антивизначник номера» на рахунку повинно бути не менше - 20 + 10,63 + 10,63 = 1,26 грн.
  • Я координатор і хочу подати заявку на зміну тарифного плану, як мені це зробити? Скористайтесь покроковою інструкцією:
    • Зайдіть у свій обліковий запис «Мій Київстар» та оберіть потрібний розділ: Мобільний зв'язок — Послуги та акції — Зміна тарифного плану.
    • Знайдіть номери, для яких хочете змінити тарифний план.
    • Оберіть потрібні вам номери, активуючи елемент ліворуч, та натисніть «Продовжити».
    Будь ласка, зверніть увагу. Розділ доступний тільки адміністраторам і призначений для подачі групових заявок на зміну тарифного плану (відразу на групу обраних номерів організації). Щоб підтвердити заявки на зміну тарифного плану від звичайних користувачів вашої корпорації, зайдіть у розділ Мобільний зв'язок — Послуги та акції — Заявки від користувачів.
  • Ролі користувачів системи Кожному користувачеві системи при реєстрації присвоюється певна роль з наступними правами:
    • Координатор (перший адміністратор) — може управляти всіма номерами Організації. Для отримання розширених прав на управління системою, координатору юридичної особи необхідно звернутися в магазин Київстар або до вашого виділеного менеджеру і оформити довіреність на Реєстрацію/Зміна прав Координатора.
    • Адміністратор — аналогічні права першого адміністратора, крім видалення з системи номера Координатора (першого адміністратора). Кількість адміністраторів в системі необмежена. Для надання прав необхідно звернутися до Координатора.
    • Користувач — може переглядати інформацію за своїм номером і подавати заявки на підключення/відключення послуги, зміна тарифів, участь у діючих акціях. Така заявка спочатку буде відправлена ​​Координатору на підтвердження, і в разі позитивного рішення координатора буде оброблена системою.
    • Користувач з можливістю управління послугами — це Користувач з правом на управління послугами/акціями за своїм номером (і по інших номерах, доступ до яких йому дав Адміністратор), без підтвердження Координатора. Для надання прав необхідно звернутися до Координатора.
  • Як у «Мій Київстар» переглянути податкові накладні для організації? Інформація про податкові накладні та коригування доступна в системі «Мій Київстар» до 10-го числа місяця, наступного за звітним. Щоб подивитися дані про податкові накладні, виберіть в своєму обліковому записі розділ Мобільний зв'язок — Витрати — По організації — Інформація про податкові накладні. У таблиці результатів будуть відображені: номер накладної, номер коригування, за яким особовим рахунком виписано накладну, дата виписки і суми ПН (сума без ПДВ, сума ПФ, сума ПДВ, підсумкова сума). Якщо ви підписані на сповіщення, вам прийде SMS або email, коли інформація з'явиться в системі. Будь ласка, зверніть увагу. Розділ доступний тільки адміністраторам. Інформація про вартість наданих абоненту послуг не є фіскальної і може використовуватися тільки для оцінки та планування витрат абонента.
  • Як подивитись рахунок по організації? Адміністратор може сформувати рахунок-фактуру за закритий розрахунковий період за витратами на особовому рахунку. Цей рахунок містить інформацію про отримані платежі, замовлені та надані телекомунікаційні послуги, а також рекомендований аванс. Також до складу цього рахунка, у вигляді додатків до рахунка-фактури, входять диференційовані рахунки (відомості про вартість наданих послуг) за кожним номером, який зареєстрований на цьому особовому рахунку. Щоб система сформувала такий рахунок, зробіть такі кроки:
    • у розділі Мобільний зв'язок — Витрати виберіть підрозділ За особовим рахунком;
    • оберіть один з номерів особових рахунків у випадаючому списку на службовій панелі та період, з доступних для формування рахунків-фактур;
    • натисніть посилання Рахунок (завантаження доступне в HTML та XML-форматах).
    Адміністратор організації може також зберегти на свій комп'ютер рахунок у форматі XML або CSV, або відразу роздрукувати.
  • Скільки зберігається інформації для абонентів-юридичних осіб у системі «Мій Київстар»? Після реєстрації в системі ви можете отримати інформацію про виклики та витрати за попередні періоди: сумарна інформація, деталізована інформація, звіти та історія платежів. Інформація зберігається в системі протягом 1 року. Дані за минулий місяць формуються:
    • сумарні дані — до 5-го числа кожного місяця;
    • деталізовані дані та звіти — до 11-го числа кожного місяця.
    Розділ «Витрати»/«Виклики за поточний місяць» оновлюється протягом 2 годин.