COVID-19

Підтримка бізнес-абонентів

Ми розуміємо, наскільки необхідний зараз безперервний зв'язок і сервіс, тому підготували для вас рекомендації та відповіді на популярні запити. Також рекомендуємо вам користуватися системами самообслуговування.
У яких каналах ви можете розв’язати свої питання

Cайт Київстар для бізнесу

Все про тарифи та послуги.

 

Мій Київстар

  • Перевірити рахунок, витрати, тарифний план та залишки хвилин, SMS і мегабайтів.
  • Керувати деякими послугами за номером.

 

 

«Мій Київстар» доступний для всіх абонентів.

  • Якщо ви координатор організації, у вас має бути відповідне право доступу.
  • Якщо ви абонент (не координатор), ви можете переглядати інформацію за своїм номером, зареєструвавшись в системі «Мій Київстар»: скористайтесь вебверсією для ПК або завантажте додаток для Android чи iOS . Щоб керувати послугами, отримайєте підтвердження у координатора організації.

 

 

Голосове меню

  • 477 інформація та керування тарифами й послугами.
  • 466 інформація про послуги й тарифні плани.
  • 222 міжнародні дзвінки
  • 466*35 – «Відстрочка платежу»

 

Дзвінки з номерів Київстар не оплачуються.

 

 

Короткі запити

Керування послугами, перевірка рахунку.

 

 

Будь ласка, зверніть увагу.

Деякі магазини Київстар не працюють під час карантину. Актуальний графік роботи наших магазинів є на цій сторінці.

 

Клієнтам

Якщо за вашою компанією закріплено персонального менеджера Київстар Бізнес, будь ласка, звертайтеся до нього за будь-якої потреби. Інформація про менеджера є у вашого координатора.

Координаторам

Рекомендуємо вам мінімізувати своє навантаження і надати права керування номером своїм абонентам за допомогою послуги «Самостійне управління послугами». Сервіс дозволяє абонентам керувати послугами через голосове меню 477.

 

Підключити цю послугу абонентам ви можете через «Мій Київстар». Для цього на стартовій сторінці виберіть номер, натисніть на нього – відкриється перелік можливих дій. Виберіть «Управління послугами», а із запропонованого списку – «Самостійне управління», і подайте заявку.

 

Офіс там, де ви

Київстар пропонує топ рішень для організації віддаленої роботи компаній.

Детальніше
Часті запитання
  • Як замінити SIM-карту? Якщо SIM-карта не реєструється в мережі, перевірте, чи працює вона в іншому пристрої. Якщо SIM-карту заблоковано, втрачено або пошкоджено, ви можете:
    • 1) Активувати запасну SIM-карту, якщо її підключено за вашим номером. Якщо у вас її немає, зверніться до координатора організації та уточніть, чи є запасні SIM-карти, підключені на вашу організацію.
    • 2) Замінити SIM-карту в магазині Київстар. Актуальний графік роботи наших магазинів є на цій сторінці.
    Щоб замінити SIM-карту в магазині, надайте такі документи:
    • Якщо звертається директор організації – паспорт громадянина України.
    • Якщо звертається представник організації (юридичної особи) – оригінал або засвідчена копія довіреності від імені юридичної особи, оригінал паспорта громадянина України представника, а також печатка (при наявності).
    • Якщо звертається координатор, у якого є повноваження від організації, – паспорт громадянина України.
    3) Встановити переадресацію дзвінків на інший номер у межах України. Якщо у вас немає такого номера, придбайте в супермаркеті або на заправці SIM-карту передплати. Щоб встановити переадресацію:
    • Скористайтесь системою «Мій Київстар», якщо ви раніше були зареєстровані.
    • Координатор може подати заявку через «Мій Київстар» або в чаті з будь-якого номера своєї корпорації.
    Щоб встановити або скасувати переадресацію, зайдіть у «Мій Київстар», перейдіть у розділ «Послуги та акції» – «Керування послугами» – «Базові послуги» – «Переадресація голосу» та виберіть потрібну дію. На рахунку номера, з якого встановлено переадресацію, має бути достатньо коштів, щоб здійснити виклик. Переадресований дзвінок оплачується як вихідний дзвінок, згідно з умовами вашого тарифного плану.
  • Як поповнити рахунок? Крім безготівкових платежів, поповнити рахунок можна дистанційно за допомогою платіжної картки за номером 899, через комбінацію *134# або на сайті https://pay.kyivstar.ua/. Якщо ви не користувач програм кредитування, рекомендуємо послугу «Мікрокредит». До 4 квітня 2020 року включно послуга надається без додаткових комісій.
  • Як перевірити інформацію про рахунок та бонуси? Перевірити залишок на основному рахунку можна за допомогою комбінації *111#, за номером 909, а також у системі «Мій Київстар». Інформація про ваш тарифний план:
    • залишок тарифних мегабайтів, хвилин, SMS – *112#
    • кількість використаних SMS/MMS за добу – *251#
    • перевірка використаних мегабайтів за добу – *252#
    Детальні умови використання та перевірки бонусів рекомендуємо уточнювати на сторінці вашого тарифу. Додатково координатори можуть через меню *466# (набирайте зі свого номера) безкоштовно замовити такі звіти:
    • Звіт «Поточні баланси, витрати і платежі за кодом ЄДРПОУ».
    • Звіт «Деталізовані платежі за кодом ЄДРПОУ».
    • Звіт «Дебіторська заборгованість».
    • Звіт «Податкові накладні».
    • Звіт «Сумарні витрати за особовим рахунком».
    • Звіт «Перелік абонентів, що мовчать».
    • Звіт «Деталізовані витрати за телефонним номером».
  • Як отримати повтор звітних документів (рахунків)? Повтор друкованих рахунків тимчасово не провадиться. Варіанти повтору рахунків:
    • Якщо ви користувач системи М.E.Doc, ви можете отримати рахунок з ЕЦП у М.E.Doc або СОТА.
    • На ваш email (з ЕЦП, у pdf або xml) – напишіть нам у чат.
    • Через «Мій Київстар» можна переглянути рахунки за попередній період (зауважте, що ці рахунки не є фіскальними). Для цього перейдіть на сторінку «За особовим рахунком», виберіть розділ «Витрати», виберіть період та натисніть кнопку «Рахунок».
  • Не можу зайти в «Мій Київстар». Що робити? Можливі помилки та як їх виправити:
    • Немає такого логіна/користувача. Переконайтеся, що ви вводите правильний логін. Якщо все одно не виходить, напишіть нам у чат.
    • Немає полів для введення логіна/пароля. Будь ласка, переконайтеся в тому, що ви користуєтеся браузером зі списку рекомендованих.
    • Знак блокування. Раніше за номером була оформлено тимчасове блокування профілю. Напишіть нам у чат на сайті, і наш експерт допоможе поновити доступ.
    Будь ласка, зверніть увагу. Щоб переглядати інформацію, керувати послугами тощо, координатору потрібно мати відповідні права від організації.
  • Як підключити новий номер або перереєструвати номер на нового власника? Підключити номер або перереєструвати його на іншого власника можна тільки після підписання документів. Оскільки деякі магазини Київстар тимчасово не працюють, рекомендуємо вам звертатися до вашого виділеного менеджера або напишіть нам у чат. Зауважте, що ці послуги доступні, якщо ви користуєтесь системою документообігу Star.Docs. Для цього вам потрібно мати електронний підпис і зареєструватися на сторінці.
  • Як об’єднати або роз’єднати рахунки та замовити послугу «Окремі рахунки»? Об’єднати або роз’єднати рахунки можна тільки після підписання документів. Оскільки деякі магазини Київстар тимчасово не працюють, рекомендуємо вам звертатися до вашого виділеного менеджера або напишіть нам у чат. Зауважте, що ці послуги доступні, якщо ви користуєтесь системою документообігу Star.Docs. Для цього вам потрібно мати електронний підпис і зареєструватися на сторінці.
  • Як змінити тариф або активувати додаткові послуги за номером своєї організації? Підключити більшість послуг та змінити тариф можна через «Мій Київстар» або за номером 477. Подати заявки можуть координатори та абоненти з правом управління послугами. Щоб подати заявку на зміну тарифного плану або активацію послуги, зайдіть у розділ «Послуги та акції» і виберіть потрібний розділ: «Зміна тарифного плану», «Управління послугами», «Управління абонентськими номерами» або «Заявки від користувачів». Користувачі системи можуть замовляти підключення за своїм номером послуг, акцій, подавати заявку на зміну тарифного плану, але заявку буде виконано тільки після підтвердження координатором. Період розгляду заявки – 7 днів, після цього вона автоматично відхиляється. Будь ласка, зверніть увагу. Доступ до даних за всіма абонентськими номерами є тільки через вебверсію системи. Через мобільний додаток можна керувати тільки своїм номером.
  • Як виписати рахунок-фактуру на авансовий платіж? Будь ласка, напишіть нам у чат.
  • Як активувати запасну SIM-карту? Якщо запасну SIM-карту підключено за вашим номером, ви можете активувати її через «Мій Київстар». Якщо запасну SIM-карту підключено за ЄДРПОУ, активувати її через «Мій Київстар» може тільки координатор. Також ви можете звернутися з цим проханням у чат на сайті.
  • Як віддалено встановити переадресацію на інший номер телефону? Щоб встановити переадресацію:
    • Скористайтесь системою «Мій Київстар», якщо ви раніше були зареєстровані.
    • Координатор може подати заявку через «Мій Київстар» або в чаті з будь-якого номера своєї корпорації.
    Щоб встановити або скасувати переадресацію, зайдіть у «Мій Київстар», перейдіть у розділ «Послуги та акції» – «Керування послугами» – «Базові послуги» – «Переадресація голосу» та виберіть потрібну дію. На рахунку номера, з якого встановлено переадресацію, має бути достатньо коштів, щоб здійснити виклик. Переадресований дзвінок оплачується як вихідний дзвінок, згідно з умовами вашого тарифного плану.
  • Чи можна віддалено підключити послуги «SIM для планшета», «SIM для другого телефона» й «Запасна SIM-карта? Будь ласка, зверніться до свого виділеного менеджера або напишіть нам у чат.
  • Як активувати SIM-карту за послугою «Відкладена активація SIM-карти»? Щоб скористатись цією послугою, координатор має оформити запит через наш чат на сайті.
  • Є складнощі зі зв’язком чи покриттям 1) Проблеми з покриттям Якщо ситуація виникла нещодавно і проявляється також у інших абонентів в конкретному місці, це може бути тимчасовий збій. Якщо ситуація виникла давно і проявляється у вас будь-де, а у інших все гаразд, переконайтеся у справності вашого телефона та SIM-карти. Для цього перезавантажте телефон і протестуйте SIM-карту в іншому пристрої. 2) Проблеми під час вихідних викликів Уважно прослухайте системне оголошення (можливо, абонент не в мережі або у нього встановлено автовідповідач) або перевірте інформацію на екрані. 3) Проблеми під час вхідних викликів Якщо ви не можете отримувати виклики, перевірте налаштування переадресації, а також, чи не ввімкнено у вас режим «не турбувати». 4) Погана якість передачі мови Це може бути тимчасовий збій або спробуйте зменшити гучність динаміка, щоб позбутись ефекту луни. Якщо рекомендації не допомогли, напишіть нам у чат — ми все перевіримо.
  • Чому у мене не працює інтернет? 1) Немає покриття (EDGE/3G/4G) Переконайтеся, що в телефоні вибрано правильний тип мережі, а ваша SIM-картка й телефон підтримують їх. Якщо раніше все працювало, а проблема виникла тільки зараз, запитайте інших абонентів, чи не було в них схожої ситуації. Якщо інтернет не працює тільки у вас, спробуйте перезавантажити телефон та перевірити вашу SIM карту в іншому телефоні. 2) Не підключено інтернет за номером Ви можете перевірити статус послуги через «Мій Київстар». Якщо послугу відключено, зверніться до вашого координатора. 3) Закінчилися кошти або мегабайти Перевірте стан рахунку за допомогою запиту *111# та залишок мегабайтів – *112#. Поповніть рахунок, якщо потрібно, і перезавантажте телефон через 30 хвилин після поповнення. 4) Не налаштовано телефон Переконайтеся, що в телефоні ввімкнено передачу даних та прописано точку доступу: ks або internet. 5) Не відкривається певний сайт, не працює конкретний додаток Це означає, що складнощі є з конкретним ресурсом або додатком. Спробуйте зайти на них пізніше. Якщо рекомендації не допомогли, напишіть нам у чат — ми все перевіримо.
  • Не можу знайти відповідь на своє запитання Будь ласка, напишіть нам у чат, перейшовши на десктоп-версію цієї сторінки. Або зверніться до нас через: