Фінансовий скоринг
Cпрогнозуйте ймовірність того, що клієнт поверне кредит. Наш скоринговий бал будується на телеком-звичках клієнта, а тому збагачує дані від бюро кредитних історій.
-
Фінансуєте людей без кредитної історії
-
Збільшується швидкість ухвалення рішень
-
Зменшуєте відсоток простроченої заборгованості
Що таке телеком-скоринг?
Cкоринг від Київстар може значно покращити якість ваших моделей, які визначають надійність. За грошима часто звертаються люди, які зовсім не користуються банківськіми продуктами або наявної інформації про яких недостатньо, аби ухвалити однозначне рішення. Водночас SIM-карти є практично в кожного українця. І те, як людина користується мобільним зв’язком, может вказати на її фінансову благонадійність.
Як працює фінансовий скоринг?
-
Клієнт звертається за кредитом.
-
Ви надсилаєте нам запит.
-
Ми аналізуємо номер клієнта та надаємо скоринговий бал.
-
Ви ухвалюєте рішення спираючись на цей бал.
Кейс впровадження системи скорингу
Monobank
Завдання: зменшити кількість проблемних позичальників.
Найчастіше запитують
Це фінансова предиктивна модель на основі даних, оброблених Київстар Big Data. Скорингова модель містить дані, які можна отримати легальнім шляхом, наприклад:
- аналіз заявки особи на отримання позики й заповненої анкети;
- оцінка попередньої кредитної поведінки клієнта, тобто повертав він гроші достроково, в обумовлені терміни або пізніше;
- скоринг шахрайства — статистична оцінка ймовірності шахрайства з боку позичальника.
Напишіть нам на support-api-market@kyivstar.net