Комунікація

Програмовані Viber-розсилки

Спілкуйтеся з клієнтами через найпопулярніший месенджер в Україні.

  • Повідомляйте про важливі події

  • Створюйте автоматичні персональні сповіщення

  • Підвищуєте лояльність клієнтів

Що таке Viber-розсилки?

Viber-розсилки — це текстові повідомлення, які зав’язані на недавніх діях одержувача. Це можуть бути повідомлення про статус замовлення, дату доставки, будь-які транзакційні повідомлення, повідомлення про зміну балансу. Повідомлення проходять попередню модерацію Viber.

Як працює Viber-розсилка через API

  1. Ви залишаєте заявку на отримання альфа-імені.

  2. Ми підтверждуємо ваше альфа-ім’я.

  3. Додаєте API у вашу CRM.

  4. Налаштовуєте трігерні івенти.

  5. Додаєте тексти повідомлень (до 1000 символів).

  6. Надсилаєте автоматичні повідомлення про статуси замовлень, нагадування про платежі, збираєте зворотний зв'язок.

Приклад автоматичної відправки повідомлень через Viber

Уявімо, що у вас є салон краси, власна CRM і ваші клієнти записуються онлайн. Ви можете налаштувати Viber-розсилки таким чином, що клієнт їх отримуватиме: за день до візиту, після візиту (щоб оцінити сервіс), за місяць (як нагадування про наступну процедуру).

Вартість Viber-розсилки по API

За 1 транзакційне повідомлення Гарантований платіж за альфа-ім’я
Ціна 0,20 грн 6000 грн/міс

Найчастіше запитують

Що таке альфа-ім'я і навіщо воно потрібне?

Альфа-ім'я — це назва, що відображається в телефонах одержувачів вашої Viber-розсилки в полі «Відправник». Альфа-ім'я використовується для того, щоб відправляти повідомлення від імені вашої організації через Viber. Наявність альфа-імені викликає у клієнтів більше довіри, ніж простий номер телефону.

Чи можна надсилати повідомлення без альфа-імені?

Ми дбаємо про безпеку та лояльність наших абонентів, тому розсилки через нашу платформу можливі лише від клієнтів з альфа-іменами.

Як отримати альфа ім'я?

Напишіть нам на support-api-market@kyivstar.net

На які номери можна надсилати повідомлення?

Залежить від обмежень альфа-імені.

Що таке транзакційні повідомлення?

Це сервісні повідомлення, які інформують клієнта про стан рахунку, замовлення, доставки товару тощо. Також вони використовуються для відправки одноразового коду при реєстрації чи авторизації на сайті або в додатку.

Що таке тригерний івент?

Це певна подія, у відповідь на яку надсилається повідомлення. Наприклад, день народження клієнта, запланований візит, замовлення або доставка. Такі події ви можете запрограмувати самостійно.