Комунікація

Програмовані Viber-розсилки

Спілкуйтеся з клієнтами через найпопулярніший месенджер в Україні.

  • Повідомляйте про важливі події

  • Створюйте автоматичні персональні сповіщення

  • Підвищуєте лояльність клієнтів

Що таке Viber-розсилки?

Viber-розсилки — це текстові повідомлення, які зав’язані на недавніх діях одержувача. Це можуть бути повідомлення про статус замовлення, дату доставки, будь-які транзакційні повідомлення, повідомлення про зміну балансу. Повідомлення проходять попередню модерацію Viber.

Як це працює

  1. Ви залишаєте заявку на отримання альфа-імені.

  2. Ми підтверждуємо ваше альфа-ім’я.

  3. Додаєте API у вашу CRM.

  4. Налаштовуєте трігерні івенти.

  5. Додаєте тексти повідомлень (до 1000 символів).

  6. Надсилаєте автоматичні повідомлення про статуси замовлень, нагадування про платежі, збираєте зворотний зв'язок.

Приклад

Уявімо, що у вас є салон краси, власна CRM і ваші клієнти записуються онлайн. Ви можете налаштувати Viber-розсилки таким чином, що клієнт їх отримуватиме: за день до візиту, після візиту (щоб оцінити сервіс), за місяць (як нагадування про наступну процедуру).

Скільки коштують транзакційні повідомлення

За 1 повідомлення Гарантований платіж за альфа-ім’я
Ціна 0,20 грн 6000 грн/міс

Найчастіше запитують

Що таке альфа-ім'я і навіщо воно потрібне?

Альфа-ім'я — це назва, що відображається в телефонах одержувачів вашої Viber-розсилки в полі «Відправник». Альфа-ім'я використовується для того, щоб відправляти повідомлення від імені вашої організації через Viber. Наявність альфа-імені викликає у клієнтів більше довіри, ніж простий номер телефону.

Чи можна надсилати повідомлення без альфа-імені?

Ми дбаємо про безпеку та лояльність наших абонентів, тому розсилки через нашу платформу можливі лише від клієнтів з альфа-іменами.

Як отримати альфа ім'я?

Напишіть нам на support-api-market@kyivstar.net

На які номери можна надсилати повідомлення?

Залежить від обмежень альфа-імені.

Що таке транзакційні повідомлення?

Це сервісні повідомлення, які інформують клієнта про стан рахунку, замовлення, доставки товару тощо. Також вони використовуються для відправки одноразового коду при реєстрації чи авторизації на сайті або в додатку.

Що таке тригерний івент?

Це певна подія, у відповідь на яку надсилається повідомлення. Наприклад, день народження клієнта, запланований візит, замовлення або доставка. Такі події ви можете запрограмувати самостійно.