До вашої уваги
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Яким чином це покращить роботу мережі? Ви отримаєте більш чітку передачу голосу, стабільні з’єднання та передачу даних. Заміна обладнання необхідна для подальшого розвитку мережі та її готовності до впровадження нових послуг у майбутньому. Коли будуть проводитись роботи? Роботи будуть проводитись у світлий час доби, у години найменшого навантаження на мережу. Чому після завершення робіт зв’язок не відновився? Тимчасові складнощі з послугами мобільного зв’язку можуть спостерігатись протягом декількох тижнів. Оскільки кожна базова станція має більш ніж 2000 налаштувань, заміна обладнання займатиме певний час. На жаль, здійснити всі потрібні роботи без короткочасних відключень та накладок у мережі неможливо з технічних причин. Перепрошуємо за можливі незручності. А якщо мені терміново потрібна екстрена допомога? Ви зможете телефонувати на єдиний номер екстреного виклику – 112, який працюватиме весь час, незважаючи на проведення робіт на мережі.
|
© 1997–2015 ПрАТ «Київстар» Всі права захищено.
Використання матеріалів цього сайту можливе тільки з посиланням на джерело.