Укр

Просто залишайтеся вдома,
а ми подбаємо про зв’язок

Наша країна, як і весь світ, зараз переживає непрості турбулентні часи. Зв’язок – особливо зараз – це щоденна потреба кожного з нас. Ми дбаємо про те, щоб ви завжди могли спілкуватись із сім’єю, друзями та колегами – де б ви не були.

- Олександр Комаров, Президент Київстар Читати повністю
tnx
30 млн гривень на обладнання та засоби захисту

Київстар виділяє благодійну допомогу на боротьбу з COVID-19 в Україні.

Детальніше

Контролюйте все
не виходячи з дому

Навіть якщо на рахунку нуль. Ми не тарифікуємо трафік на додаток і вебверсію Мій Київстар.

  • Поповнюйте рахунок собі або рідним: мобільний або домашній інтернет – без комісії.
  • Перевіряйте всі активності та витрати за 6 місяців.
  • Змінюйте тарифний план.
  • Підключайте послуги.

З турботою про вас

Безкоштовні дзвінки

Виклики не тарифікуються для всіх абонентів Київстар на території України.

  • Гаряча лінія МОЗ 0 800 505 201
  • Центр громадського здоров'я +380 44 425-43-54
  • Урядовий контактний центр 1545
  • Контакт-центр Національної служби здоров'я 1677

Нетарифікований трафік на сайти

  • Міністерство охорони здоров'я України moz.gov.ua
  • Центр громадського здоров’я МОЗ України phc.org.ua
  • Міністерство закордонних справ України mfa.gov.ua
  • ДРУГ friend.mfa.gov.ua
  • Коронавірус в Україні covid19.com.ua
  • World Health Organization www.who.int

Екстра гроші

Бракує коштів? Замовляйте від 10 до 250 грн на бонусний рахунок.

Детальніше
Подбайте про рідних

Поповніть їхні рахунки зараз, щоб завжди бути на зв'язку. Без жодних комісій, все онлайн, також можна налаштувати автоплатіж.

Детальніше

Doctor Online

Користувачі по всій Україні можуть 24/7 консультуватись із більш ніж 40 кваліфікованими лікарями та отримати рекомендації через чат, відео- або аудіодзвінок.

До 1 червня всі консультації в додатку Doctor Online безкоштовні.

Чим зайняти дітей

До 1 червня в усіх пакетах Київстар ТБ дитячі канали Nicktoons, Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr, DUCK TV, Піксель і Плюс Плюс без додаткової плати.

Детальніше
top-sexting

Як зробити інтернет безпечнішим для дітей? Ми розробили прості правила для батьків, учителів та підлітків.

Детальніше

Студентам (будь-якого віку)

Нетарифікований трафік на освітні ресурси.

Prometheus

Український громадський проект масових відкритих онлайн-курсів. Мета проекту – безкоштовно надати найкращі навчальні можливості кожному громадянину України.

prometheus.org.ua

Wikipedia

Вільна енциклопедія, що містить понад 32 мільйони статей 280 мовами світу. Вікіпедія є найбільш повним і широко використовуваним довідником в історії людства.

wikipedia.org
smartfo-parent

Ми створили 10 простих відеоуроків, які допоможуть батькам, дідусім та бабусям подружитися з гаджетами, аби під час карантину вони могли «бачитися» із родичами та друзями за допомогою відеодзвінків, спілкуватися в соцмережах та робити побутові справи не виходячи з дому.

Детальніше

Гайда до спільноти!

Знаходьте відповіді на свої запитання, допомагайте іншим, будьте в курсі новин.

Перейти

COVID-19 у цифрах

Мешканці якого міста України найсумлінніше дотримуються самоізоляції? Cкільки мобільного інтернету використали українці за час карантину? Ми зібрали для вас усі дані.

Перейти

Часті запитання

  • Коли закінчиться карантин?

    Будь ласка, слідкуйте за новинами на сайті МОЗ та інших офіційних джерел. Зі свого боку ми обслуговуємо абонентів у звичному режимі.

  • Магазини Київстар зараз працюють?

    Актуальний графік роботи наших магазинів є на цій сторінці, інформація оновлюється кожні три години.

  • Як мені придбати стартовий пакет в умовах карантину?

    Ви можете купити стартовий пакет на сайті shop.kyivstar.ua з безпечною доставкою кур’єром або до відділення Нової Пошти по всій Україні (крім тимчасово окупованих територій). Вартість доставки — 35 грн.

  • Мені потрібно замінити SIM-карту, але найближчий магазин Київстар зачинено. Що мені робити?

    Абоненти передплаченого зв'язку можуть замінити SIM-карту самостійно, не виходячи з дому. Просто виконайте наступні кроки:

    • Придбайте стартовий пакет «Спілкування без меж» з доставкою в нашому інтернет-магазині
    • Вставте нову SIM-картку в телефон і надішліть запит *111# для активації номера.
    • Надішліть запит *245*380ХХXXXXXXX*YYYYYY#, де 380ХХXXXXXXX – номер телефону вашої старої SIM-картки, а YYYYYY – 19 цифр ICC-коду або 8 цифр її PUK1.
    • Готово! Заміна відбудеться протягом 7 годин, ви отримаєте SMS-підтвердження.

    Ви збережете свій номер, тарифний план, кошти на рахунку, підключені послуги тощо.

    Будь ласка, зверніть увагу. Не поповнюйте рахунок нової SIM-картки, поки не отримаєте підтвердження про заміну старої. Щоб заміна пройшла успішно, з моменту відправки запиту на заміну ваша стара SIM-карта не повинна з'являтися в мережі.

  • Я хочу замовити контрактний тарифний план. Чи потрібно мені відвідувати магазин?

    Ви можете замовити контрактний тарифний план з адресною доставкою в нашому інтернет-магазині. Договір оформляється при отриманні, для цього відвідувати магазин Київстар не потрібно. Якщо ви вже маєте тариф передплаченого зв'язку, ви можете перейти на контракт — просто замовте контрактний тариф із доставкою.

  • Як замінити SIM на 4G не виходячи з дому?

    Скористайтеся адресною доставкою SIM-карти Укрпоштою. Доставку можна замовити, якщо:

    1. Ви абонент передплаченої форми обслуговування.
    2. Користуєтеся послугами мобільного зв'язку Київстар не менше трьох місяців.
    3. Ваш смартфон підтримує 4G (LTE).

    Строк доставки — до 5 робочих днів. Детальніше про доставку та самостійну заміну SIM-карти – за посиланням

Згорнути
letter

Як розв'язати питання онлайн

Київстар рекомендує

Топ рішень для організації віддаленої роботи вашої компанії.

Детальніше

Підтримка для бізнес-клієнтів

Ми підготували для вас рекомендації та відповіді на популярні запити.

Перейти

Часті запитання

  • Як замінити SIM-карту?

    Замінити SIM-карту можна в магазині Київстар. Актуальний графік роботи наших магазинів є на цій сторінці.

    Також ви можете встановити переадресацію дзвінків на інший номер у межах України. Якщо у вас немає такого номера, придбайте в супермаркеті або на заправці SIM-карту передплати.

    Щоб встановити переадресацію:

    • Скористайтесь системою «Мій Київстар», якщо ви раніше були зареєстровані. Ми обробимо вашу заявку, щойно її погодить координатор.
    • Координатор може подати заявку через «Мій Київстар» або зателефонуйте до контакт-центру.

    На рахунку номера, з якого встановлено переадресацію, має бути достатньо коштів, щоб здійснити виклик. Переадресований дзвінок оплачується як вихідний дзвінок, згідно з умовами вашого тарифного плану.

  • Як отримати повтор звітних документів (рахунків)?

    Оформити повтор рахунків можна в системі М.E.Doc або зателефонувавши до контакт-центру.

    Будь ласка, зверніть увагу. Повтор оригіналів друкованих рахунків тимчасово не провадиться.

  • Не можу зайти в «Мій Київстар». Що робити?

    Можливі помилки та як їх виправити:

    • Немає такого логіна/користувача. Переконайтеся, що ви вводите правильний логін. Якщо все одно не виходить, зателефонуйте до контакт-центру.
    • Немає полів для введення логіна/пароля. Будь ласка, переконайтеся в тому, що ви користуєтеся браузером зі списку рекомендованих.
    • Знак блокування. Раніше за номером була оформлено тимчасове блокування профілю. Зверніться до контакт-центру, і наш експерт допоможе поновити доступ.

    Будь ласка, зверніть увагу. Щоб переглядати інформацію, керувати послугами тощо, координатору потрібно мати відповідні права від організації.

  • Як підключити новий номер або перереєструвати номер на іншого власника?

    Підключити номер або перереєструвати його на іншого власника можна тільки після підписання документів в магазинах Київстар. Актуальний графік роботи наших магазинів є на цій сторінці.

    Зауважте, що ці послуги доступні, якщо ви користуєтесь системою документообігу Star.Docs.

  • Як змінити тариф або активувати додаткові послуги за номером своєї організації?

    Підключити більшість послуг та змінити тариф можна через «Мій Київстар» або за номером 477. Подати заявки можуть координатори та абоненти з правом управління послугами.

    Щоб подати заявку на зміну тарифного плану або активацію послуги, зайдіть у розділ «Послуги та акції» і виберіть потрібний розділ: «Зміна тарифного плану», «Управління послугами», «Управління абонентськими номерами» або «Заявки від користувачів».

    Користувачі системи можуть замовляти підключення за своїм номером послуг, акцій, подавати заявку на зміну тарифного плану, але заявку буде виконано тільки після підтвердження координатором. Період розгляду заявки – 7 днів, після цього вона автоматично відхиляється.

    Будь ласка, зверніть увагу. Доступ до даних за всіма абонентськими номерами є тільки через вебверсію системи. Через мобільний додаток можна керувати тільки своїм номером.

Згорнути
letter

З турботою про вас

  • Безкоштовні дзвінки на номери гарячої лінії МЗС:
  • «Київстар довідка в роумінгу» безкоштовно, без плати за з'єднання
    зв'язок з оператором
    *105*466#

Мій Київстар – завжди з вами

  • Контролюйте витрати в роумінгу.
  • Замовляйте вигідні пакети.
  • Поповнюйте рахунки без комісії.

Куди звертатись

Вебресурс «ДРУГ» МЗС України

Зареєструйтеся, якщо ви перебуваєте в країні, де зафіксовано випадки інфікування громадян COVID-19.

letter