Наша країна, як і весь світ, зараз переживає непрості турбулентні часи. Зв’язок – особливо зараз – це щоденна потреба кожного з нас. Ми дбаємо про те, щоб ви завжди могли спілкуватись із сім’єю, друзями та колегами – де б ви не були.
- Олександр Комаров, Президент Київстар Читати повністюКиївстар виділяє благодійну допомогу на боротьбу з COVID-19 в Україні.
Навіть якщо на рахунку нуль. Ми не тарифікуємо трафік на додаток і вебверсію Мій Київстар.
Виклики не тарифікуються для всіх абонентів Київстар на території України.
Поповніть їхні рахунки зараз, щоб завжди бути на зв'язку. Без жодних комісій, все онлайн, також можна налаштувати автоплатіж.
ДетальнішеДо 1 червня в усіх пакетах Київстар ТБ дитячі канали Nicktoons, Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr, DUCK TV, Піксель і Плюс Плюс без додаткової плати.
Як зробити інтернет безпечнішим для дітей? Ми розробили прості правила для батьків, учителів та підлітків.
ДетальнішеНетарифікований трафік на освітні ресурси.
Український громадський проект масових відкритих онлайн-курсів. Мета проекту – безкоштовно надати найкращі навчальні можливості кожному громадянину України.
prometheus.org.uaВільна енциклопедія, що містить понад 32 мільйони статей 280 мовами світу. Вікіпедія є найбільш повним і широко використовуваним довідником в історії людства.
wikipedia.orgМи створили 10 простих відеоуроків, які допоможуть батькам, дідусім та бабусям подружитися з гаджетами, аби під час карантину вони могли «бачитися» із родичами та друзями за допомогою відеодзвінків, спілкуватися в соцмережах та робити побутові справи не виходячи з дому.
ДетальнішеЗнаходьте відповіді на свої запитання, допомагайте іншим, будьте в курсі новин.
Мешканці якого міста України найсумлінніше дотримуються самоізоляції? Cкільки мобільного інтернету використали українці за час карантину? Ми зібрали для вас усі дані.
Коли закінчиться карантин?
Будь ласка, слідкуйте за новинами на сайті МОЗ та інших офіційних джерел. Зі свого боку ми обслуговуємо абонентів у звичному режимі.
Магазини Київстар зараз працюють?
Актуальний графік роботи наших магазинів є на цій сторінці, інформація оновлюється кожні три години.
Як мені придбати стартовий пакет в умовах карантину?
Ви можете купити стартовий пакет на сайті shop.kyivstar.ua з безпечною доставкою кур’єром або до відділення Нової Пошти по всій Україні (крім тимчасово окупованих територій). Вартість доставки — 35 грн.
Мені потрібно замінити SIM-карту, але найближчий магазин Київстар зачинено. Що мені робити?
Абоненти передплаченого зв'язку можуть замінити SIM-карту самостійно, не виходячи з дому. Просто виконайте наступні кроки:
Ви збережете свій номер, тарифний план, кошти на рахунку, підключені послуги тощо.
Будь ласка, зверніть увагу. Не поповнюйте рахунок нової SIM-картки, поки не отримаєте підтвердження про заміну старої. Щоб заміна пройшла успішно, з моменту відправки запиту на заміну ваша стара SIM-карта не повинна з'являтися в мережі.
Я хочу замовити контрактний тарифний план. Чи потрібно мені відвідувати магазин?
Ви можете замовити контрактний тарифний план з адресною доставкою в нашому інтернет-магазині. Договір оформляється при отриманні, для цього відвідувати магазин Київстар не потрібно. Якщо ви вже маєте тариф передплаченого зв'язку, ви можете перейти на контракт — просто замовте контрактний тариф із доставкою.
Як замінити SIM на 4G не виходячи з дому?
Скористайтеся адресною доставкою SIM-карти Укрпоштою. Доставку можна замовити, якщо:
Строк доставки — до 5 робочих днів. Детальніше про доставку та самостійну заміну SIM-карти – за посиланням
Ми підготували для вас рекомендації та відповіді на популярні запити.
Як замінити SIM-карту?
Замінити SIM-карту можна в магазині Київстар. Актуальний графік роботи наших магазинів є на цій сторінці.
Також ви можете встановити переадресацію дзвінків на інший номер у межах України. Якщо у вас немає такого номера, придбайте в супермаркеті або на заправці SIM-карту передплати.
Щоб встановити переадресацію:
На рахунку номера, з якого встановлено переадресацію, має бути достатньо коштів, щоб здійснити виклик. Переадресований дзвінок оплачується як вихідний дзвінок, згідно з умовами вашого тарифного плану.
Як отримати повтор звітних документів (рахунків)?
Оформити повтор рахунків можна в системі М.E.Doc або зателефонувавши до контакт-центру.
Будь ласка, зверніть увагу. Повтор оригіналів друкованих рахунків тимчасово не провадиться.
Не можу зайти в «Мій Київстар». Що робити?
Можливі помилки та як їх виправити:
Будь ласка, зверніть увагу. Щоб переглядати інформацію, керувати послугами тощо, координатору потрібно мати відповідні права від організації.
Як підключити новий номер або перереєструвати номер на іншого власника?
Підключити номер або перереєструвати його на іншого власника можна тільки після підписання документів в магазинах Київстар. Актуальний графік роботи наших магазинів є на цій сторінці.
Зауважте, що ці послуги доступні, якщо ви користуєтесь системою документообігу Star.Docs.
Як змінити тариф або активувати додаткові послуги за номером своєї організації?
Підключити більшість послуг та змінити тариф можна через «Мій Київстар» або за номером 477. Подати заявки можуть координатори та абоненти з правом управління послугами.
Щоб подати заявку на зміну тарифного плану або активацію послуги, зайдіть у розділ «Послуги та акції» і виберіть потрібний розділ: «Зміна тарифного плану», «Управління послугами», «Управління абонентськими номерами» або «Заявки від користувачів».
Користувачі системи можуть замовляти підключення за своїм номером послуг, акцій, подавати заявку на зміну тарифного плану, але заявку буде виконано тільки після підтвердження координатором. Період розгляду заявки – 7 днів, після цього вона автоматично відхиляється.
Будь ласка, зверніть увагу. Доступ до даних за всіма абонентськими номерами є тільки через вебверсію системи. Через мобільний додаток можна керувати тільки своїм номером.
Зареєструйтеся, якщо ви перебуваєте в країні, де зафіксовано випадки інфікування громадян COVID-19.