Заохочуйте покупців

Заохочуйте покупців бонусами і подарунками, спілкуйтеся із кожним і збільшуйте прибуток!

Почніть дружити з вашими покупцями

Постійні покупці приносять до 80% доходу в роздрібній торгівлі і готельно-ресторанному бізнесі. Як перетворити звичайного відвідувача на постійного покупця?

80
%
Переваги програми лояльності з inCust
  • Спілкуйтесь з покупцями

    Відправляйте групові повідомлення (PUSH, SMS, Viber) або спілкуйтеся з кожним покупцем окремо, а також дозвольте покупцям розмовляти з вами.

  • Зробіть маркетинг ефективнішим

    Використовуйте адресний маркетинг з індивідуальними пропозиціями, котрий є набагато ефективнішим за масову рекламу.

  • Впровадьте за хвилини

    Почніть залучати нових лояльних покупців за допомогою звичайного планшета або смартфона.

  • Позбавтеся карток

    Автентифікуйте покупців за номером телефону, мобільним додатком або в інші способи без зайвого обладнання.

  • Збільшіть кількість покупців

    Використовуйте бонуси, купони і подарункові сертифікати щоб привести покупців до вашого бізнесу.

  • Покращіть грошовий потік

    Отримайте додаткові гроші на розвиток вашого бізнесу за допомогою передплачених товарів та абонементів

  • Гнучкі правила вашої програми

    Використовуйте багаторівневі знижки і правила нарахування бонусів, товарні, грошові або бонусні рахунки покупця, подарункові сертифікати і купони.

    Гнучкі правила вашої програми
  • Єдиний мобільний додаток inCust

    Покупцям не потрібно встановлювати безліч додатків на смартфони: єдиний мобільний додаток є центром доступу до всіх рахунків і балансів, а також каналом для спілкування бізнеса із покупцем.

    Єдиний мобільний додаток inCust
  • Автентифікація за номером телефону

    Непотрібно випускати пластикові картки: ваші покупці використовують номер мобільного телефону для ідентифікації.

    Автентифікація за номером телефону
  • Багато сценаріїв використання в бізнесі

    Для магазинів, салонів, що пропонують послуги, СТО, заправних станцій, спортивних зал і багато інших сценаріїв.

    Багато сценаріїв використання в бізнесі
Як запустити програму лояльності

З безкоштовним планом Швидкий Старт, все, що вам потрібно, це планшет Android або iPad, або смартфон для ваших продавців.

Зображення до шагу 1
1.

Заповніть форму реєстрації бізнесу

Зображення до шагу 2
2.

Визначте правила програми лояльності

Зображення до шагу 3
3.

Запустіть inCust Register — робоче місце продавця

Більше про систему дружби з покупцями inCust
Які переваги я отримаю, створивши свою програму лояльності?
 
  • Збільшення прибутків

    Бонуси й інші заохочення стимулюють покупців відвідувати ваш заклад частіше та витрачати на покупки більше.

  • Допомога в проведенні маркетингових акцій

    Купони, подарункові сертифікати, передплачені рахунки – всі ці інструменти дозволяють збільшити залученість покупців і нагадують їм про ваш бізнес.

  • Оптимізація витрат

    Не просто видавайте миттєві знижки, а робіть так, щоб покупці поверталися в майбутньому. Це можна реалізувати із такими інструментами як бонуси і цифрові пробивні картки.

  • Перевага над конкурентами

    Робіть так, щоб покупці пам’ятали про вас, регулярно інформуючи про свої товари та послуги. За потреби вони точно підуть не до конкурентів, а до вас.

Які переваги отримують покупці?
 
  • Картка лояльності завжди з вами

    З автентифікацією на базі номеру телефону, ваш телефон і є вашою карткою лояльності.

  • Миттєво дізнавайтеся про баланс ваших заохочень

    Встановлюйте мобільний додаток inCust для покупців, щоб побачити баланс в усіх програмах лояльності на базі inCust, в яких ви берете участь.

  • Будьте на зв’язку із бізнесом

    З мобільним додатком inCust для покупців ви отримуєте спеціальні пропозиції від бізнесів, і можете спілкуватися з бізнесами через приватний канал комунікацій.

З чого складається дружба з покупцями?
 
  • Безкарткова програма лояльності

    за допомогою котрої ви знайомитеся з покупцями та отримуєте можливість спілкування з ним.

  • Купони та подарунки

    що їх так люблять покупці. Обмінюйтеся купонами з іншими бізнесами і збільшуйте видимість вашого бізнесу. Подарункові картки для залучення нових покупців є також і способом запропонувати постійним покупцям щось особливе.

  • Абонементи та передплачені товари

    для тих, хто любить купляти більше заздалегідь . Також надають можливість продавати товар чи послуги в роздріб за попередньою безготівковою оплатою.

  • Спілкування із покупцями

    постійне та своєчасне. В залі та на касі – за допомогою рішення inCust Кіоск. Індивідуальне спілкування з кожним покупцем – через мобільний додаток, мессенджери або через SMS. Привітання покупців з днем народження або іншою важливою датою.

У разі виникнення запитань звертайтеся за телефонами Інформаційно-довідкової служби:
0 800 300 003