Два роки тому лідер телеком-ринку України вперше використав інновації – віртуальну і доповнену реальність – в своїх рекламних кампаніях. Один з найяскравіших прикладів – рекламний ролик з драконом, який продовжився зовнішньою рекламою із спеціальним значком. Навівши на нього смартфон з додатком Kyivstar reality, люди могли спостерігати політ дракона.
«Клієнта важливо розважати, залучати і створювати йому новий досвід взаємодії з брендом. Приклади інструментів для цього – віртуальна і доповнена реальність (VR і AR), допомагають створювати wow-ефект, коли картинка буквально оживає», — пояснює Юрій Чорненький, начальник департаменту маркетингових комунікацій Київстар.
В цьому році маркетинг-команда Київстар вирішила не тільки продовжити історію пригод Ципи – іграшкового персонажа з рекламної кампанії про 3G-зв'язок, але і використати доповнену реальність. А все для того, щоб Ципа, висотою в п'ятиповерховий будинок, з'явилася на центральних площах 9 міст України (Вінниці, Дніпра, Києва, Львова, Одеси, Тернополя, Ужгорода, Харкова, Хмельницького).
Щоб побачити Ципу потрібно:
З роботою додатку можна ознайомитися за допомогою навчального відео:
Після перегляду доповненої реальності учасникам активності в додатку пропонують стікери з Ципой для Telegram або 1000 нетарифікованих МБ. Нагадаємо, що для використання 4G потрібно підготувати свій гаджет та SIM-карту. Абоненти Київстар можуть перевірити, чи підтримує їх смартфон і SIM-карта зв'язку четвертого покоління за допомогою USSD-кодів: *245*5# виклик – для перевірки смартфона; *245*4# виклик – для перевірки SIM-карт. Замінити SIM-карту на USIM з підтримкою 4G можна безкоштовно в усіх фірмових магазинах Київстар. Так само компанія пропонує широкий вибір 4G-смартфонів і гаджетів за вигідною ціною в магазинах і на сайті https://shop.kyivstar.ua/ua/.