м. Київ
Виберіть місто

      Новини і акції

      Big Data від Київстар допомагає аналізувати туристичні потоки на Чернігівщині

      30.12.2021

      Управління культури та туризму Чернігівської міської ради спільно із Київстар розвиває туристичну галузь регіону завдяки великим даним.

      Уже протягом двох років моніторинг потоків міграції населення, який будується на основі даних  Київстар, допомагає Чернігівському управлінню культури та туризму вивчати свою цільову аудиторію, її поведінку у певні проміжки часу та, спираючись на інформацію аналітичних звітів, планувати відповідну маркетингову стратегію, готувати кваліфікований персонал і розвивати інфраструктуру. Зокрема,  дані про відвідування Чернігову туристами з інших країн вплинули на зміну орієнтирів у підготовці інформації іноземними мовами, за яку відповідає КУ «Туристичний інформаційний центр». А точні дані щодо загальної кількості туристів сприяли організації та проведенню навчань в сертифікованих школах гідів.

      Оцінюючи аналітичні дані від Київстар за два роки*, Управління культури та туризму Чернігівської міської ради дійшло висновку, що «пікові» активності туристичних відвідувань міста приходяться на червень, серпень та жовтень – кількість туристів у ці місяці зростає у декілька разів у порівнянні з місяцями найменшої активності.

      При цьому гостей  з України у пікові періоди – понад 216 тис. осіб у червні, майже 175 тис. у серпні та близько 150 тис. осіб у жовтні, а іноземців – 6,6 тис. осіб у червні, майже 8 тис. у серпні та 5,3 тис. осіб у жовтні*.

      Отримана інформація дозволила місту переглянути календар подій для містян та гостей міста, щоб запланувати найцікавіші заходи на найбільш активні періоди.

      За даними досліджень, потягом 2020 року Чернігів відвідало понад 1,2 млн гостей-абонентів Київстар з Київської, Сумської, Дніпропетровської та Харківської областей України. Найбільша кількість українських туристів приїздила з м. Київ. Саме кияни виявилися постійними відвідувачами Чернігова-Міста легенд у коротких турах, влаштованих на вихідні дні.

      При цьому лише за 11 місяців 2021 року кількість туристів уже сягнула позначки у майже 1,6 млн осіб. Старовинне місто приймало гостей з Києва та Київської області, Сумщини, Харківщини, Полтавщини, Львівщини, Запоріжжя, Дніпра та Дніпропетровської області.

      Регулярна статистична аналітика дозволяє місцевій владі аргументовано коригувати маркетингову політику туристичних напрямків, щоб посилити її там, звідки зараз до Чернігова їдуть найменше, та привабити з цих областей нових туристів. А також планувати розвиток інфраструктури міста, появу нових туристичних маршрутів та об’єктів, створення зручної логістики для поїздок тощо.

      * Для аналізу використовувалися виключно узагальнені та неперсоніфіковані дані щодо телеком-поведінки абонентів в мережі Київстар за 2020-2021 рр.

       

       

      Довідка про Київстар:

      Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрали 26 млн абонентів мобільного зв’язку і понад 1 млн користувачів «Домашнього інтернету». Компанія  надає послуги на основі широкого спектра мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 4G. Наразі 90% населення України живе на території дії мережі LTE Київстар. Компанія є лідером ринку мобільного зв’язку, фіксованого інтернету і конвергентних послуг (зв’язок, інтернет, ТБ). Київстар надає інноваційні рішення з використанням Big Data, IoT, Cloud solutions, мобільні фінансові послуги, та інші.. Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON, головний офіс в Нідерландах.

      Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах  NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Компанія Київстар 24  роки  працює в Україні, і визнана як найдорожчий бренд України, найбільший платник податків у галузі зв’язку, кращий роботодавець та соціально-відповідальна компанія. 

      Додаткова інформація: pr@kyivstar.net