Новини і акції

Дід Мороз отримав штучний інтелект

22.12.2020

Напередодні Нового року абоненти Київстар зможуть поговорити по телефону з віртуальним Дідом Морозом і загадати йому бажання на 2021 рік.

Починаючи з 23 грудня 2020 р. та по 1 січня 2021 р. всі абоненти Київстар можуть подзвонити на короткий номер 2021, аби поспілкуватися з віртуальним Дідом Морозом по мобільному телефону і загадати бажання. Вартість розмови із Дідусем становить всього 0,50 гривень за всю розмову з урахуванням податків.

Віртуальний Дід Мороз – це розумний голосовий робот з великим словниковим запасом і природним голосом, що розуміє мову людини та зможе відповісти на всі запитання. Поспілкуватися із Дідусем зможуть як діти, так і дорослі, адже сценарій розмови залежить від віку співрозмовника. Під час спілкування Дід Мороз запитає у абонентів, як їх звуть, як вони поводилися у цьому році і що вони бажають загадати на Новий рік.

«Ми в Київстар раді підтримати ініціативу, адже це ще одна можливість підтримати новорічний настрій у абонентів»- говорить Анна Захараш, директор з корпоративних комунікацій Київстар.

Голосового робота створила компанія Eve.calls - експерт з розробки та впровадження штучного інтелекту в сфері бізнес комунікацій. За словами розробників, віртуальний Дід Мороз дуже реалістичний і уважний до слів своїх співрозмовників.

«У дитинстві ми любили отримувати подарунки на Новий рік, часто загадували бажання і писали листи Діду Морозу. У багатьох з нас була мрія – особисто поспілкуватися з ним. І щоб допомогти батькам здійснити мрії своїх дітей, у нас з командою EVE.calls виникла ідея створити голосовий робот Діда Мороза. У складному для всіх 2020 році ми запустили цей проект, щоб подарувати дітям і їхнім батькам позитивні емоції, підняти настрій, дати можливість помріяти і загадати бажання на Новий рік. Дуже хочеться, щоб ця акція порадувала дітей та їх батьків», - розповів Олексій Скрипка, український ІТ-бізнесмен та засновник компанії EVE.calls.

 

Довідка про Київстар:

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, що надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G для 25,4 млн абонентів. Акціонер Київстар – міжнародна Група VEON Ltd, що має офіс у Нідерландах. Акції Групи перебувають в обігу на фондових біржах  NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар понад 20 років працює в Україні та є компанією номер 1 серед мобільних операторів, найдорожчим брендом, найкращим роботодавцем і найбільшим платником податків до бюджету на телеком-ринку.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua.

 

Довідка про EVE.Calls:

EVE.calls – перша технологічна компанія в CEE-регіоні, яка створила людиноподібного голосового робота для бізнесу. Успішно займається розробкою і впровадженням в бізнес штучного інтелекту в сфері комунікацій.

Ключові інновації проєкту – NLP-алгоритми і нейронні мережі для розпізнавання й аналізу мови у вигляді зручного хмарного сервісу в поєднанні з експертизою команди в області комунікацій та телефонних продажів. Компанія заснована українським ІТ-підприємцем Олексієм Скрипкою в 2016 році.

В 2017 році EVE.calls визнана кращим стартапом в Центральній і Східній Європі за версією Seedstars CEE, а також стала фіналістом міжнародного конкурсу стартапів Seedstars World Summit 2018 року. На 2020 рік робот Eve заощадила понад 1 млн людино-годин і заробила понад $ 11 млн клієнтам компанії. Сьогодні серед клієнтів компанії: British American Tobacco, PremierExpo, МТС, Oriflame, Moneyveo, MyCredit, Uber, і інші.