close

Обрати: регіон район

Новини та акцiї

Digital-підприємництво в Україні. Як Україна може створити екосистему світового рівн

17.06.2016

16 червня в рамках заходу Kyivstar Business Hub національний телеком-оператор Київстар та провідна міжнародна дослідницька компанія A.T. Kearney презентували звіт «Digital-підприємництво в Україні. Як Україна може створити екосистему світового рівня».

За даними звіту, щорічно в Україні з’являється близько 400 digital-стартапів. Експерти ринку вважають, що приблизно половина з них є перспективними проектами. Третина з них знаходить фінансування в Україні — від венчурних компаній, бізнес-ангелів або від друзів і сім’ї. Ще 5% шукають фінансування за кордоном. З 60 українських стартапів, які залишаються в країні, близько третини стають стабільними компаніями і лише один-два перетворюються на «зоряні» компанії — успішні бізнеси, що розвиваються.

Основними перешкодами на шляху розвитку стартапів є відсутність інвестиційного капіталу, особливо після фінансування на найбільш ранній стадії у розвитку стартапу (seed stage), відсутність навичок ведення бізнесу та знань глобального ринку у підприємців, недостатня кількість інкубаторів та акселераторів у країні, а також неефективна нормативно-правова база.

«За умови, що Україна використає свій досвід для створення підприємницької екосистеми, вона зможе стати великим гравцем глобальної digital-економіки, зміцнити свою конкурентоспроможність і розвинути довгострокові перспективи, — зазначає Зорен Грабовскі, голова A.T. Kearney Communications, Media and Technology Practice в Україні та СНД. — Згідно з нашим звітом, Україна має колосальний потенціал на шляху до успішного розвитку, який підтверджується наявністю розвиненої індустрії IT-аутсорсингу і R&D експертизи, великою кількістю талановитих розробників і підприємців, а також потребами бізнесу в інноваціях».

«Взаємодія зі стартапами відкриває бізнесу безліч переваг, включаючи нематеріальні вигоди. Серед них — побудова більш ефективного бізнес-середовища, поліпшення репутації та іміджу компанії на ринку. Є й практичні переваги: створення підприємницької культури, вирішення конкретних бізнес-завдань і вихід на нові ринки. Дані дослідження ще раз підтверджують той факт, що у великого бізнесу погано налагоджений діалог з молодими підприємцями. Більше половини стартапів вважають, що компанії не створюють необхідні умови для співпраці. В Київстар ми твердо віримо в інтелектуальний потенціал України, віримо в ключову роль інновацій і технологій на шляху глобального прогресу, а також у майбутні досягнення digital-стартапів., — говорить Петро Чернишов, президент Київстар. — Зараз найкращий час для підтримки молодих підприємців, і Київстар буде продовжувати вносити свій вклад у цей розвиток».

Звіт «Digital-підприємництво в Україні. Як Україна може створити екосистему світового рівня»

Звіт підсумовує дослідження міжнародної аналітичної компанії А.Т. Kearney та VimpelCom, одного з найбільших світових операторів, частиною якого є Київстар, для проекту Make Your Mark («Зроби свій внесок»), програми корпоративної відповідальності VimpelCom. Звіт базується на інтерв’ю з ключовими експертами ринку, в тому числі зі співробітниками навчальних закладів, інвесторами, акселераторами та підприємцями. Також були проведені онлайн-дослідження digital-стартапів. Дане дослідження ґрунтується на думках експертів, учасників і аналітиків ринку, а також на даних, отриманих від третіх сторін — World Economic Forum, International Telecommunication Union (ITU), The Dealbook of Ukraine, виданої AVentures Capital і Ukraine Digital News.

Довідка про VimpelCom

VimpelCom (NASDAQ: VIP) є одним з найбільших світових інтегрованих операторів зв’язку, в який входять компанії, що надають послуги голосового зв’язку і передачі даних на основі широкого спектру технологій бездротового та фіксованого зв’язку, а також широкосмугового доступу в Інтернет в Україні, Росії, Італії, Казахстані, Узбекистані, Таджикистані, Вірменії, Грузії, Киргизстані, Лаосі, Алжирі, Бангладеш, Пакистані та Зімбабве під брендами «Київстар», «Білайн», «WIND», «Mobilink», «banglalink», «Telecel», і «Djezzy ». http://www.vimpelcom.com

Довідка про А.Т. Kearney

A.T. Kearney — міжнародна консультаційна фірма, що надає спектр консалтингових послуг, включаючи розробку корпоративних стратегій, оптимізацію організаційних структур, підвищення ефективності продажів, розробку нових продуктів, розробку стратегії виходу на нові ринки, впровадження систем управлінської звітності, реалізацію програм зі скорочення витрат і реструктуризації. Станом на квітень 2016 року має офіси у 40 країнах світу.

Допомогти?