close

Обрати: регіон район

Новини та акцiї

Київстар випустив оновлену версію додатка «Мій Київстар»

23.03.2017

Система «Мій Київстар» дає змогу самостійно управляти витратами мобільного зв'язку, Домашнього Інтернету і ТБ в режимі онлайн, а також підключати доступні послуги, подавати заявки на участь в акціях, переглядати звіти про здійснені дзвінки і багато іншого.

«Ми постійно покращуємо нашу систему самообслуговування для клієнтів, зокрема оптимізували роботу в мережі 2G і поліпшили користувацький досвід, – розповідає Віталій Султан, директор електронних каналів Київстар. – У додатку інформація доступна 24/7, що дозволяє економити час на дзвінки в колл-центр або відвідування центрів обслуговування».

«Мій Київстар» стає все більш популярним серед абонентів національного оператора. Так, за останні 3 місяці, кількість користувачів, які щомісяця користуються системою, збільшилася в 2,5 рази.

За допомогою системи «Мій Київстар» абоненти можуть самостійно:

  • отримувати детальну інформацію про всі вхідні та вихідні дзвінки: час здійснення дзвінків, їх тривалість і вартість;
  • додавати інші номери в профіль;
  • замовляти або відключати послуги, змінювати їх параметри;
  • змінювати тарифний план;
  • брати участь в акціях;
  • контролювати залишки коштів на рахунках мобільного зв'язку, Домашнього Інтернету і ТБ.

Безкоштовний додаток «Мій Київстар» на смартфон можна завантажити в Google Play, App Store, Windows Phone Store, або скористуватися веб-версією.

У разі виникнення питань, абоненти можуть звертатися за допомогою до чат-боту Зоряни в Facebook Messenger, Viber та Telegram.

Допомогти?