close
close

Обрати: регіон район

Новини та акцiї

Контакт-центр ДТЕК Дніпрообленерго переймає досвід обслуговування в компанії «Київстар»

04.03.2016

Фахівці контакт-центру ДТЕК Дніпрообленерго пройшли сьогодні навчання у тренерів оператора мобільного зв’язку «Київстар». Енергопостачальна компанія переймає найкращі практики обслуговування клієнтів у «Київстар» — одного з лідерів за кількістю абонентів — для підвищення якості та оперативності роботи свого контакт-центру — 0800 500 444.

Навчання проходило у форматі обміну досвідом і передовими знаннями між тренерами компанії «Київстар», тренерським складом і фахівцями контакт-центру ДТЕК Дніпрообленерго. Всі ці зміни допоможуть компанії ефективніше використовувати можливості свого молодого контакт-центру, а також покращити якість обслуговування клієнтів у періоди пікових навантажень.

«Кол-центр „Київстар“ має багаторічний унікальний досвід обслуговування клієнтів. На базі цього досвіду ми створили навчальні програми, які можна застосовувати в будь-якій галузі. У „Київстар“ ми вже навчили секретів телефонного обслуговування майже 10 тисяч стажерів. Ми готові передавати свої знання та експертизу іншим інноваційним компаніям. Особливо приємно, що наш досвід зацікавив лідера сектору енергетики України. Переконані, що спільними зусиллями ми зможемо встановити в Україні якісно нові стандарти роботи з клієнтами», — зазначив начальник департаменту взаємовідносин із клієнтами «Київстар» Олександр Грачов.

«Контакт-центру ДТЕК Дніпрообленерго трохи більше 2 років. Роботу починали 10 операторів, зараз тут працюють 60, у планах — збільшення штату, — розповідає керівник департаменту з продажу дирекції з дистрибуції та збуту електроенергії ДТЕК Енерго В’ячеслав Коханов. — За час існування контакт-центру — з грудня 2013 року — співробітники компанії обробили понад 2,7 млн дзвінків і електронних звернень. Обслуговування клієнтів забезпечується цілодобово без вихідних, без обмежень тривалості дзвінка. Завдяки застосуванню сучасних ІТ-рішень, оператори багатоканальної лінії 0800 500 444 зараз приймають на добу приблизно 2 500 дзвінків. Завдяки навчанню, змінам механізмів роботи ми ставимо перед собою завдання — відповідати на 4 500 дзвінків наших клієнтів. Адже потреба в інформації від енергокомпанії є величезною».

Контакт-центр ДТЕК Дніпрообленерго — це безплатна багатоканальна лінія 0800 500 444, електронна адреса callcenter@dtek.com, сервіси IVR (інтерактивного голосового оповіщення), смс-повідомлення. Всі ці можливості звернутися до енергокомпанії, а також «Особистий кабінет» на сайті обленерго й безпосередній візит до Центру обслуговування клієнтів Дніпрообленерго є єдиною точкою входу. Тобто звернувшись по допомогу одного з цих каналів, клієнт отримає всю необхідну інформацію.

«Комфорт наших клієнтів, впровадження європейських стандартів обслуговування — одні з ключових завдань ДТЕК Дніпрообленерго. Усі наші сервіси розроблялися з однією метою — зробити звернення до енергокомпанії максимально зручним. У 2016 році ми ставимо перед собою нові завдання, серед яких, зокрема — підвищити оперативність і ефективність обробки дзвінків та електронних звернень від жителів Дніпропетровської області. Тому ми переймаємо досвід консультування клієнтів у провідних операторів мобільного зв’язку й розвиваємо „живу“ інформаційну підтримку клієнтів телефоном», — зазначив директор із продажу ДТЕК Дніпрообленерго Юрій Федько.

Довідка

ДТЕК ЕНЕРГО — операційна компанія, що відповідає за видобуток вугілля, генерацію та дистрибуцію електроенергії у структурі енергетичного холдингу ДТЕК. Генеральний директор ДТЕК ЕНЕРГО — Всеволод Старухін. Чисельність співробітників ДТЕК ЕНЕРГО — 127 тисяч осіб.

До портфеля активів ДТЕК ЕНЕРГО з видобутку вугілля, теплової генерації та дистрибуції електроенергії входять 31 шахта і 13 вуглезбагачувальних фабрик; 10 ТЕС і 2 ТЕЦ загальною встановленою потужністю 18,6 ГВт; 5 підприємств із дистрибуції електроенергії, які обслуговують 5,2 млн клієнтів — фізичних та юридичних осіб.

ДТЕК стратегічний холдинг, що керує трьома операційними компаніями з активами у вуглевидобутку, тепловій енергетиці й дистрибуції, а також в альтернативній енергетиці та у видобутку газу. Входить до складу фінансово-промислової групи «Систем Кепітал Менеджмент» (СКМ), акціонером якої є Рінат Ахметов. Генеральний директор ДТЕК — Максим Тімченко. У ДТЕК працюють 118 тисяч осіб.

До портфеля активів у вуглевидобутку, тепловій енергетиці та дистрибуції входять 31 шахта і 13 вуглезбагачувальних фабрик; 10 ТЕС і 2 ТЕЦ загальною встановленою потужністю понад 18 ГВт; 6 підприємств із дистрибуції електроенергії, які обслуговують 4,4 млн клієнтів. Сегмент альтернативної енергетики представлено 1 ВЕС встановленою потужністю 200 МВт. Доведені запаси природного газу (С1, С2) на трьох родовищах становлять 26 млрд куб. м.

Відпуск електроенергії генерувальними підприємствами ДТЕК у 2015 році склав 38,3 млрд кВт•год., із яких 634 млн кВт•год. забезпечила ВЕС, передавання електроенергії мережами — 45,1 млрд кВт•год., видобуток вугілля — 28,7 млн тонн, видобуток природного газу — 1,3 млрд куб. м.

Додаткова інформація: www.dtek.com

Дізнатися, які проекти соціального партнерства реалізуються в містах діяльності підприємств ДТЕК, й отримати докладний звіт про статус їх виконання ви можете на сайті www.spp-dtek.com.ua

zoryana zoryana