Новини і акції

Київстар допомагає абонентам спілкуватись без обмежень під час карантину

17.03.2020

На період карантину компанія надає своїм абонентам додаткові можливості для освіти, і розваг та підтримку тим, хто знаходиться у роумінгу

Київстар підтримав заходи з протидії поширенню коронавірусу і підготував різноманітні пропозиції, які допоможуть абонентам краще адаптуватись до змін у їхньому звичному розпорядку.

Так,  для усіх абонентів доступні безкоштовні дзвінки з території України на номери гарячих ліній МОЗ України, Центру громадського здоров’я, Урядового контакт-центру тощо, де можна дізнатись інформацію про заходи профілактики.  Абоненти мобільного зв’язку можуть користуватись інформаційно-довідковими сайтами урядових установ без списання мегабайтів трафіку. Зокрема, це інформаційні сайти Всесвітньої організації охорони здоров’я, Міністерств охорони здоров’я та закордонних справ України, сайт covid19 гарячої лінії Кабінету Міністрів України тощо.  

Для абонентів, які знаходяться за кордоном, в міжнародному роумінгу, доступні безкоштовні дзвінки на номери інформаційної гарячої лінії МЗС України. Абонентам передплаченої форми обслуговування, які знаходяться у роумінгу, буде нараховано по 60 грн для послуг зв’язку, а контрактним абонентам – по 10 безкоштовних хвилин.

Молоді та студентам, які під час вимушених канікул продовжують навчатись вдома, Київстар пропонує скористатися безкоштовним доступом з мобільних телефонів до платформи онлайн-курсів та лекцій Prometheus та енциклопедії Wikipedia. А для сімейного дозвілля – розширений доступ до дитячих та розважальних телевізійних каналів без додаткової плати в рамках послуги «Київстар ТБ».

Нагадуємо, що абоненти можуть оплачувати мобільний зв’язок та «Домашній Інтернет» без комісії не виходячи з дому – за допомогою мобільного додатка або вебверсії системи самообслуговування «Мій Київстар». Абоненти можуть отримати допомогу з усіх питань обслуговування через особистий кабінет у системі «Мій Київстар», спілкуватись з консультантами через сторінки компанії в соціальних мережах або за допомогою чат-боту Зоряна.

 

Список довідкових телефонів, дзвінкі на які безкоштовні у межах України:

  • Міністерство охорони здоров'я України, гаряча лінія: 0-800-505-201
  • Центр Громадського здоров’я МОЗ України, телефон: +38 044 425 43 54
  • Міністерство закордонних справ України / MFA of Ukraine, гаряча лінія: +38 044 238 16 57, телефони: +38 (044) 238-16-57, +38 (044) 238-18-88
  • Вебресурс «ДРУГ» Міністерства закордонних справ України (для реєстрації українців, які перебувають у країнах, де зареєстровано випадки інфікування громадян COVID-19) телефон: +38 044 238 16 57
  • Урядовий контактний центр – 1545.
  • Контакт-центр НСЗУ – 1677.

 

Урядові інформаційні сайти, мобільний трафік на яких не тарифікується:

 

Довідка про Київстар:

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, що надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі зв’язку 3G та 4G для 26,4млн абонентів. Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON Ltd, офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах  NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).

Київстар понад 20 років працює в Україні і є найбільшим платником податків до бюджету на телеком ринку, одним з найкращих роботодавців та соціально відповідальною компанією.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua.