close

Обрати: регіон район

Новини та акцiї

Київстар — найбільш комунікабельний бренд у Facebook

26.02.2016

Міжнародна система моніторингу соціальних мереж Socialbakers відзначила Київстар як «Socially Devoted Brand» («Суспільно-орієнтований бренд») за підсумками 4 кварталу 2015 року. Завдяки стабільному підтриманню діалогу з користувачами Facebook компанія отримала такий титул в Україні вже в 29-й раз.

За оцінкою Socialbakers, Київстар регулярно займає перші місця в рейтингу «Socially Devoted Facebook Brands» по Україні («Суспільно-орієнтовані бренди»). У 4 кварталі 2015 року компанія отримала титул «Socially Devoted Brand» як найбільш комунікабельний бренд в українському Facebook. Цей рейтинг складається на основі кількості відповідей на коментарі та запитання, що залишають користувачі в офіційних спільнотах компаній — Response Rate («Частота відповідей»). Показник вказується в відсотку запитів, на які надано відповіді. Response Rate Київстар у 4 кварталі 2015 року склав 99%, у той час як у світовій телеком-галузі цей показник істотно нижчий — 87,4%. Таку ж частоту відповідей компанія зберегла і в січні 2016 року. Це майже вдвічі вище за середній показник Response Rate серед брендів в українському Facebook, який становить 51%.

«Популярність такого каналу обслуговування клієнтів і спілкування з брендами, як соціальні мережі, стає дедалі більшою. При цьому найбільш активні в діалозі з користувачами компанії у світі — саме телеком-оператори. Response Rate в телекомі — 87,4%, і це дуже високий показник у порівнянні з іншими галузями. А Київстар перевищує його майже на 12 пунктів, — коментує Віталіна Макакенко, social media менеджер Київстар. — Ми раді, що нашу роботу регулярно відзначає Socialbakers. У цілому загальна кількість підписників Київстар у різних соцмережах вже становить понад 207 тисяч, і ми будемо продовжувати розвивати ці канали спілкування».

Спільнота Київстар у Facebook становить майже 95 тисяч підписників, група VKontakte — 101,5 тисячі. Також компанія веде стрічку в Twitter і канал YouTube — 6,6 тисячі та 5,5 тисячі підписників відповідно. З користувачами соцмереж працює команда з 18 експертів Київстар. Щомісяця вони обробляють близько 1000 звернень у Facebook і стільки ж від користувачів VKontakte. Підтримка абонентів відбувається в режимі 24/7 усі 365 днів на рік. Усі побажання клієнтів враховуються в роботі компанії і впливають на бізнес-процеси.

Сторінки Київстар у Facebook, VKontakte, Twitter і YouTube розповідають про новини компанії і галузі. Тут можна задавати питання, що стосуються введення нових тарифних планів, змін, обслуговування тощо.

Допомогти?