Новини і акції

Київстар отримав дві нагороди конкурсу Effie Awards Ukraine 2020

22.12.2020

18 грудня відбувся фінал конкурсу Effie Awards Ukraine 2020, головної премії в Україні в галузі маркетингових комунікацій, де Київстар був відзначений рейтингом Best Marketing Teams як найсильніша команда в Телекомунікаціях. Також, мобільний оператор отримав бронзову нагороду в номінації «PR. Corporate reputation» за соціальний проєкт «Смартфон для батьків».

Київстар вже вп’яте отримує перемогу Best Marketing Teams в категорії «Телекомунікаційні послуги» за версією Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК). Щорічно, ВРК, у співпраці з дослідницькою компанією Factum Group, визначає імена кращих маркетинг команд України на основі дослідження рекламно-комунікаційного ринку: медійних бюджетних показників, кількості іміджевих та промокампаній, долі маркетингового бюджету на рекламно-комунікаційну активність тощо. У 2020 році мобільний оператор запустив понад 30 маркетингових кампаній та входить у ТОП-20 рекламодавців України.

«Ми вдячні експертному журі за нагороду Best Marketing Teams та високу оцінку нашого професіоналізму. Ця перемога говорить про те, що наша команда працює ефективно і ми на правильному шляху.  За 2020 рік ми реалізували дійсно багато якісних та актуальних проєктів, які створюють нові тренди на ринку.» - зазначає маркетинг директор Київстар, Павло Даніман.

Також, Київстар отримали бронзу в категорії «PR. Corporate reputation» за соціальну ініціативу «Смартфон для батьків» - проєкт, що ставить перед собою завдання допомогти людям поважного віку освоїти сучасні гаджети, подолати цифровий розрив між поколіннями та побороти вікові стереотипи щодо нових технологій. З цією метою оператор створив першу школу мобільної грамотності для старшого покоління в Україні. На платформі batky.kyivstar.ua розміщено прості відеоуроки, які можуть відповісти на базові запитання про користування смартфонами. Крім цього, було розгорнуто інформаційну кампанію з охватом аудиторії понад 15 мільйонів, аби мотивувати людей поважного віку знайомитися із смартфонами, а також закликати молодь допомогти своїм батькам, бабусям й дідусям отримати необхідні навички.

«Завдяки проєкту “Смартфон для батьків” ми побачили, що технології здатні змінити життя на краще – вони допомагають знайти нове хобі, вирішити купу побутових проблем та найголовніше – краще зрозуміти своїх дітей й онуків, заговорити з ними однією мовою, знайти спільні інтереси та теми для обговорення. Це новий світ можливостей для людей елегантного віку.», розповідає Анна Захараш, директорка з корпоративних комунікацій компанії «Київстар».

У 2020 році конкурсні роботи оцінювала команда журі з більше ніж 250 експертів рекламно-комунікаційного ринку України, серед яких провідні маркетинг-фахівці, що працюють в компаніях-рекламодавця, топ-менеджери комунікаційних агентств, медіаексперти, вчені, дослідники та консультанти. У фінал пройшло 139 заявок у 46 категоріях, із яких 13 заявок в рамках категорій Positive Change. За умовами конкурсу роботи оцінювалися у три етапи членами журі Effie Awards Ukraine 2020, визнаними професіоналами рекламно-комунікаційного ринку України. У першому турі були визначені фіналісти, у другому – переможці, а на засіданні Гранд журі обрали Гран-прі конкурсу.

Ознайомитися з повним списком переможців Effie Awards Ukraine 2020 можна за посиланням.

 

Довідка про Київстар:

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, що надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектра мобільних та фіксованих технологій для 25,8 млн абонентів мобільного зв’язку і 1,1 млн абонентів фіксованого інтернету. Послуги 4G компанії доступні на території, де проживає 85% населення.

Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON Ltd, офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах  NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).

Київстар 23 роки працює в Україні і є найбільшим платником податків до бюджету на телеком ринку, одним з найкращих роботодавців та соціально відповідальною компанією.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net.